Yarın kızım 2 yaşına giriyor ve ben yine yanında değilim
Olmadı dördüncüyüz.Setler 23-25 ve 24-26Tesellimiz dördüncüye kupa olması.3 yıl önce açılan okulumuzun ilk kupası.Üzüntü ve sevinç bir arada.Yarı finale kalınca en kötü dördüncüyüz diyorduk ama daha iyisini yapamadık.