öğretmen54 öğretmenim.Umarım çok çok daha iyi haberlerini alırsınız öğrencinizin...Geçmişler olsun.Hep iyiye doğru gitsin inşallah...
Vahdet hayata bağlı,neşeli bir çocuktu.Facebookta görüntülü konuştum.Durumu iyiye gidiyor.Önce beni tanıyamadı.Sonra özür diledi tanıyamadım diye defalarca.Kolay değil yaşadıkları.İlik nakli yapılacak yakında.