Bir kaç velime sinir oluyorum. benle konuşamıyomuş vs vs... müdüre gitmiş... ne sanıyolar çok merak ediyorum müdürün bizi odasına çagarıp azarladığını falan mı... Bir kaç velinin sıraların arkasına geçip baka baka fısır fısır dedıkodu yapmalarına da sinir oluyorum...
OFFF OFFF...
Sözümona; öğretmenliği kariyer mesleği yapmışlar yaa!!Ondandır öğretmenim?(Kimse elini sürmeyene kadar kariyer mesleği idi zaten bu ülkede öğretmenlik!!!)