bugün okula mutlu gelmiştim ama çok üzücü bir haber aldım
okulumdaki bir öğretmen arkadaşımın annesi vefat etmiş çok ama çok üzüldüm en çokta arkadaşıma üzüldüm ve kaygılıyım çünkü 8 aylık hamileydi arkadaşım
Allah sabır versin...
Öncelikle Allah sabır versin, hem zor bir durum hem de hassas bir dönemde. Benim de en büyük korkum annem ve babamı kaybetmek, ddün annem rahatsızlanmış,acile gitmiş.Kalbi sıkışıyormuş, o kadar korktum ki anlatamam, onlarsız hayat bomboş olur gibi geliyor. Allah herkesin annesini, babasını, evladını korusun. Amin...