Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
10 Ara 2012 05:58:20
Eftelya öğretmenim çok geçmiş olsun.


Eylülada öğretmenim sizi ve öğrencinizi tebrik ederim.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
10 Ara 2012 06:00:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok sevdiğim bir dostumun bebeği olmuş :)
Haberi alınca çok sevindim.. :)
Allah analı,babalı büyütsün öğretmenim .

Çevrimdışı tepecik09

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
10 Ara 2012 10:45:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İcra dosyam kapandı şükürler olsun..Bu üzücü haberi paylaştığımda inşallah güzel haberler de paylaşırım demiştim.Biraz geç oldu,9 ay sonra artık maaşımda haciz yok..

KİMSEYE KEFİL OLMAYIN EN AZINDAN TİCARİ KREDİYE KEFİL OLMAYIN!!!
Geçmiş olsun.Allah tekrar yaşatmasın.

Çevrimdışı tepecik09

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
10 Ara 2012 10:46:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok sevdiğim bir dostumun bebeği olmuş :)
Haberi alınca çok sevindim.. :)
Allah analı babalı büyütsün.Hayırlıu evlat olsun inşallah. :)

Çevrimdışı tepecik09

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
10 Ara 2012 10:50:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben de bu gün oğlumun veli toplantısına katıldım öyle güzel şeyler duydum ki oğlumla gurur duyuyorum darısı tüm anne babalara
Allahım bu güzel cümleleri bizlere de duyursun.Oğlunuzu tebrik ederim.

Çevrimdışı TugraÖzyıldız

  • Bilge Üye
  • *****
  • 10.285
  • 16.961
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 10.285
  • 16.961
  • Birleştirilmiş Sınıf
10 Ara 2012 10:56:04
Dertlerinden borçlarından ,hastalıklarından kurtulanlara büyük geçmiş olsun...

Sevincini paylaşan öğretmenlereimize ve onlara bu sevinci yaşatan yakınlarına da helal olsun :)   (Başka uygun bir kelime bulamadım da :)

Allah kimseye dert keder vermesin,hastalıkla ,büyük sınavlarla imtihan etmesin.Kimseleri ele düşürmesin.Sağlıklı ve hayırlı bir ömür versin Rabbim.

Amin.

Çevrimdışı ee283

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 361
  • 416
  • 361
  • 416
10 Ara 2012 11:14:38
amin inşallah

Çevrimdışı delimit35

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.553
  • 5.006
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.553
  • 5.006
  • 1. Sınıf Öğretmeni
10 Ara 2012 11:20:42
arkadaşlar tavsiyelerinize ihtiyacım var Ankaradayız 1.kat bir ev bulduk muhit olarak iyi bir yer ancak ev 1. kat ve altı otopark(kapalı değil) 155 metrekare çok geniş ve masrafsız bir daire eşim çok istiyor ama ben tereddütteyim. Ev sahibi her ne kadar mantolama yapıldığını söylesede hadi söylemeyi geçelim ısı yalıtımı yapıldıysa bile bu evin ısınmasında problemler olmaz mı ? 1.kat tavsiye eder misiniz? çok kafam karışık.

Çevrimdışı selman7071

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 911
  • 4.180
  • 911
  • 4.180
10 Ara 2012 11:26:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar tavsiyelerinize ihtiyacım var Ankaradayız 1.kat bir ev bulduk muhit olarak iyi bir yer ancak ev 1. kat ve altı otopark(kapalı değil) 155 metrekare çok geniş ve masrafsız bir daire eşim çok istiyor ama ben tereddütteyim. Ev sahibi her ne kadar mantolama yapıldığını söylesede hadi söylemeyi geçelim ısı yalıtımı yapıldıysa bile bu evin ısınmasında problemler olmaz mı ? 1.kat tavsiye eder misiniz? çok kafam karışık.
arkadaşım buna benzer bir ev aldı İstanbulda... ki onun altında kapalı otopark vardı...ısınamadı  ancak garajın da tavanını yalıtım kaplatınca biraz fayda etti öğretmenim...Ankaranın soğuğunu düşününce yalıtım ne derece etkili olur bilemedim...

Çevrimdışı delimit35

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.553
  • 5.006
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.553
  • 5.006
  • 1. Sınıf Öğretmeni
10 Ara 2012 11:31:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım buna benzer bir ev aldı İstanbulda... ki onun altında kapalı otopark vardı...ısınamadı  ancak garajın da tavanını yalıtım kaplatınca biraz fayda etti öğretmenim...Ankaranın soğuğunu düşününce yalıtım ne derece etkili olur bilemedim...
işte en azından kapalı otopark olsaydı bu tamamen açık otopark birde üzerine Ankaranın pis soğuğu eklenince vazgeçeceğim gibi.

Çevrimdışı qui suis-je?

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 521
  • 1.778
  • 521
  • 1.778
10 Ara 2012 11:52:43
Arkadaşlar alerjiden dolayı bir hafta önce cildiyeye gittim.7 tene,iğnede dahil,ilaç verdi.Onları kullanadım.Ama bugün yine vücudumda sivilceye benzeyen kırmızı şeyler çıktı.Bunlar hem kaşınıyor.Hemde azda olsa yanıyor.
Eskilerden kalma ot mot tavsiye ettiğiniz birşey var mı?Birde ne hikmetse bu vücudumda her yıl bu mevsimde ortaya çıkyor.

Çevrimdışı özi67

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.058
  • 11.020
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.058
  • 11.020
  • 1. Sınıf Öğretmeni
10 Ara 2012 11:56:24
eftelya öğretmenim gözünüz  aydın sizin adınıza çok sevindim.

Çevrimdışı aliş70

  • Bilge Üye
  • *****
  • 12.952
  • 65.927
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • 12.952
  • 65.927
  • Özel Eğitim Öğrt.
10 Ara 2012 12:30:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar alerjiden dolayı bir hafta önce cildiyeye gittim.7 tene,iğnede dahil,ilaç verdi.Onları kullanadım.Ama bugün yine vücudumda sivilceye benzeyen kırmızı şeyler çıktı.Bunlar hem kaşınıyor.Hemde azda olsa yanıyor.
Eskilerden kalma ot mot tavsiye ettiğiniz birşey var mı?Birde ne hikmetse bu vücudumda her yıl bu mevsimde ortaya çıkyor.
Geçmiş olsun öğretmenim

Çevrimdışı qui suis-je?

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 521
  • 1.778
  • 521
  • 1.778
10 Ara 2012 12:32:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geçmiş olsun öğretmenim
Teşekkür ederim sayın hocam.Birde çaresimi bulsaydık.

Çevrimdışı qui suis-je?

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 521
  • 1.778
  • 521
  • 1.778
10 Ara 2012 12:42:44
Gece gene haşır huşur kaşındım durdum. :)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK