Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2012 21:30:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün biricik oğlumuz 4 yaşına girdi..... zaman ne kadar da çabuk geçiyor koskoca 4 yıl oldu.....
nice sağlıklı,mutlu yaşlar görür inşallah öğretmenim  :)

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Fikstür gereği bugün 2.tur ve çeyrek final maçı yaptık.
Her iki maçı da 2-1 alarak yarı finale çıktık.
Rakiplerde bayan oyuncu yoktu.Biz iki bayanla sahadaydık.
Çeyrek finaldeki rakibimizin tek maçı idi o maç.
Saat 10 da ve 14 de maçları aldık.
Okulumuzun voleybol sahası yok.Küçük bir okul.
Sakarya'da artık okulumuzu çok iyi tanıyorlar.
Yarı finaldeyiz.En kötü üçüncülük maçına çıkmayı garantiledik.
Coşkumu kelimelerle anlatmam imkansız.
tebrik ederiz öğretmenim :)

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2012 21:34:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
komşumun eşi  şile de kurtarma ekibindeydi ve hala bulunamadı , teselli sözcükleri bulamıyoruz ya da ümit verici birkaç söz ..yok
inşallah iyi haberler alınır,bulunurlar öğretmenim

Çevrimdışı özi67

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.058
  • 11.020
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.058
  • 11.020
  • 1. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2012 22:20:38
kızım ilk kez "anne" dedi bugün. tarifi yok bu mutluluğun... :) :) :)

Çevrimdışı kemere

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 89
  • 145
  • 89
  • 145
08 Ara 2012 22:23:38
teknoloji ve tasarımda eba dolduran var mı-ayteking hocam yaptınız mı acaba-yardım lütfen

Çevrimdışı selman7071

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 911
  • 4.180
  • 911
  • 4.180
08 Ara 2012 22:59:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün biricik oğlumuz 4 yaşına girdi..... zaman ne kadar da çabuk geçiyor koskoca 4 yıl oldu.....
nice yaşlarını görün sağlıkla ve huzurla...

Çevrimdışı akkaya33

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.105
  • 12.726
  • 2.105
  • 12.726
08 Ara 2012 23:25:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün biricik oğlumuz 4 yaşına girdi..... zaman ne kadar da çabuk geçiyor koskoca 4 yıl oldu.....
Oğlunuzun doğum günü kutlu olsun öğretmenim.
 Nice yıllara...

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2012 23:26:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kızım ilk kez "anne" dedi bugün. tarifi yok bu mutluluğun... :) :) :)
gözünüz aydın öğretmenim :)

Çevrimdışı arıpınar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2012 23:28:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kızım ilk kez "anne" dedi bugün. tarifi yok bu mutluluğun... :) :) :)

ooooy daha neler diyecek o annesi :) :) :)


'Okula gitme anne' diyecek neden gidiyorsun diyecek anlatacaksın ama o hep 'neden' diyecek ve için paramparça evden çıkacaksın...

Gece her uyanışında 'anne nereye gittin' diyecek :((((((

Çevrimdışı handsome

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.264
  • 3.460
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.264
  • 3.460
  • 4. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2012 23:30:10
Bakan Suat Kılıç'ın değerli meslektaşımıza sarfettiği sözlere çok üzüldüm:Bakanla müdürü karıştırırsan zor müdür olursun:(((

Çevrimdışı mechul123

  • B Grubu
  • 52
  • 79
  • 52
  • 79
08 Ara 2012 23:32:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kızım ilk kez "anne" dedi bugün. tarifi yok bu mutluluğun... :) :) :)
daha nice mutlu anlarını yaşamanızı dilerim

Çevrimdışı evgi-47

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 956
  • 5.487
  • 956
  • 5.487
09 Ara 2012 00:00:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
zor hocam ya  herkes ümitle bekliyor ama fırtınadan dolayı aramalar durduruldu cenazesine bari ulaşılsa biri 5 biri 4 iki güzelller güzeli de kızı vardı
   Allah yakınlarına ecir sabır versin...

Çevrimdışı SALKIMSÖĞÜT38

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 202
  • 1.069
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 202
  • 1.069
  • 3. Sınıf Öğretmeni
09 Ara 2012 10:25:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
zor hocam ya  herkes ümitle bekliyor ama fırtınadan dolayı aramalar durduruldu cenazesine bari ulaşılsa biri 5 biri 4 iki güzelller güzeli de kızı vardı
  Çok zor ve de acı bir durum,sabır ve ümitlerin gerçekleşmesini dilerim hocam.

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
09 Ara 2012 11:09:27
özi67 öğretmenim mutluluklar.

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.336
  • 237.843
  • 30.336
  • 237.843
09 Ara 2012 11:17:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kızım ilk kez "anne" dedi bugün. tarifi yok bu mutluluğun... :) :) :)

Ne güzel öğretmenim.İnşallah daha nice güzel ilklerini birlikte görür paylaşırsınız.

Çevrimdışı AYNALI

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
09 Ara 2012 11:45:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kızım ilk kez "anne" dedi bugün. tarifi yok bu mutluluğun... :) :) :)

 ne kadar güzel öğretmenim bilirimmmmm gerçekte öyle

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK