Bugün biricik oğlumuz 4 yaşına girdi..... zaman ne kadar da çabuk geçiyor koskoca 4 yıl oldu.....
Fikstür gereği bugün 2.tur ve çeyrek final maçı yaptık.Her iki maçı da 2-1 alarak yarı finale çıktık.Rakiplerde bayan oyuncu yoktu.Biz iki bayanla sahadaydık.Çeyrek finaldeki rakibimizin tek maçı idi o maç.Saat 10 da ve 14 de maçları aldık.Okulumuzun voleybol sahası yok.Küçük bir okul.Sakarya'da artık okulumuzu çok iyi tanıyorlar.Yarı finaldeyiz.En kötü üçüncülük maçına çıkmayı garantiledik.Coşkumu kelimelerle anlatmam imkansız.
komşumun eşi şile de kurtarma ekibindeydi ve hala bulunamadı , teselli sözcükleri bulamıyoruz ya da ümit verici birkaç söz ..yok
kızım ilk kez "anne" dedi bugün. tarifi yok bu mutluluğun...
zor hocam ya herkes ümitle bekliyor ama fırtınadan dolayı aramalar durduruldu cenazesine bari ulaşılsa biri 5 biri 4 iki güzelller güzeli de kızı vardı