Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
09 Ara 2012 11:51:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kızım ilk kez "anne" dedi bugün. tarifi yok bu mutluluğun... :) :) :)
Bizi de mutlu ettiniz :) Nice ilklerini görün öğretmenim :) :)

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
09 Ara 2012 12:15:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Fikstür gereği bugün 2.tur ve çeyrek final maçı yaptık.
Her iki maçı da 2-1 alarak yarı finale çıktık.
Rakiplerde bayan oyuncu yoktu.Biz iki bayanla sahadaydık.
Çeyrek finaldeki rakibimizin tek maçı idi o maç.
Saat 10 da ve 14 de maçları aldık.
Okulumuzun voleybol sahası yok.Küçük bir okul.
Sakarya'da artık okulumuzu çok iyi tanıyorlar.
Yarı finaldeyiz.En kötü üçüncülük maçına çıkmayı garantiledik.
Coşkumu kelimelerle anlatmam imkansız.
Tebrik ediyorum sizleri öğretmenim.

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
09 Ara 2012 14:31:41
öğretmen 54 ..hocam tebrik ediyorum .maşallah...

Çevrimdışı faldov

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.348
  • 46.579
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.348
  • 46.579
  • 2. Sınıf Öğretmeni
09 Ara 2012 14:42:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Fikstür gereği bugün 2.tur ve çeyrek final maçı yaptık.
Her iki maçı da 2-1 alarak yarı finale çıktık.
Rakiplerde bayan oyuncu yoktu.Biz iki bayanla sahadaydık.
Çeyrek finaldeki rakibimizin tek maçı idi o maç.
Saat 10 da ve 14 de maçları aldık.
Okulumuzun voleybol sahası yok.Küçük bir okul.
Sakarya'da artık okulumuzu çok iyi tanıyorlar.
Yarı finaldeyiz.En kötü üçüncülük maçına çıkmayı garantiledik.
Coşkumu kelimelerle anlatmam imkansız.
Tebrikler öğretmenim.Sıra yarı finalde umarım bu maçı da alırsınız.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kızım ilk kez "anne" dedi bugün. tarifi yok bu mutluluğun... :) :) :)
Gözünüz aydın öğretmenim.Sağlıklı büyümesi dileğiyle.Allah'ım nazarlardan korusun.

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
09 Ara 2012 14:59:46
Destekleriniz ve güzel temennileriniz için teşekkürler arkadaşlar.Eksik olmayın.

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
09 Ara 2012 15:06:08
özi67 öğretmenim içim gitti okuyunca... Kim bilir nasıl bir mutluluktur... İSteyen herkese nasip olsun bu mutluluk inş...

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
09 Ara 2012 15:06:59
öğretmen 54 öğretmenim tebrikler

Çevrimdışı yuntu

  • Aktif Üye
  • **
  • 66
  • 16
  • 66
  • 16
09 Ara 2012 15:12:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Merhabalar arkadaşlar.bu linkteki uygulamaya katılıp listeden erzurum alagöz köyü ilkokulunu seçip desteklerseniz okulumuza fotokopi makinesi kazandırmış olacağız.çok acil desteklerinizi bekliyoruz..herkese tşkler

Çevrimdışı kollektif-01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.020
  • 4.972
  • 2.020
  • 4.972
09 Ara 2012 16:03:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Fikstür gereği bugün 2.tur ve çeyrek final maçı yaptık.
Her iki maçı da 2-1 alarak yarı finale çıktık.
Rakiplerde bayan oyuncu yoktu.Biz iki bayanla sahadaydık.
Çeyrek finaldeki rakibimizin tek maçı idi o maç.
Saat 10 da ve 14 de maçları aldık.
Okulumuzun voleybol sahası yok.Küçük bir okul.
Sakarya'da artık okulumuzu çok iyi tanıyorlar.
Yarı finaldeyiz.En kötü üçüncülük maçına çıkmayı garantiledik.
Coşkumu kelimelerle anlatmam imkansız.

TEBRİKLER ÖĞRETMENİM.BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM.

Çevrimdışı kollektif-01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.020
  • 4.972
  • 2.020
  • 4.972
09 Ara 2012 16:05:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kızım ilk kez "anne" dedi bugün. tarifi yok bu mutluluğun... :) :) :)

Gözünüz aydın öğretmenim.  :)

Çevrimdışı mkbl

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 175
  • 160
  • 175
  • 160
09 Ara 2012 17:08:37
ho
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
   Yılbaşı tatilinin 4 gün olduğunu öğrendim. Aylardır kendi adıma sevindiğim tek haber bu oldu. Birkaç gün de olsa dinlenmeye , nefes almaya o kadar ihtiyacım var ki...
   
[/quote tatil olduğu bilgisini nerden öğrendiniz acaba ?tatil değil diye duydum bende inş tatildir

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
09 Ara 2012 17:32:58
özi67 öğretmenim Allah mutluluğunuzu daim etsin daha ne güzel sözler duyacaksınız...

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
09 Ara 2012 17:34:26
ben de bu gün oğlumun veli toplantısına katıldım öyle güzel şeyler duydum ki oğlumla gurur duyuyorum darısı tüm anne babalara

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
09 Ara 2012 17:40:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben de bu gün oğlumun veli toplantısına katıldım öyle güzel şeyler duydum ki oğlumla gurur duyuyorum darısı tüm anne babalara
Sizin adınıza çok sevindim, o sözleri duyunca öğretmenlerinden insanın ayağı yerden kesiliyor sanki, daha dün bebekken bugün bakmışsınız büyümüş, kendi ayakları üzerinde durup bireyleri başarıyor, ne mutlu size.. Umarım daha nice başarılarını duyar görürsünüz :)

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
09 Ara 2012 17:46:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben de bu gün oğlumun veli toplantısına katıldım öyle güzel şeyler duydum ki oğlumla gurur duyuyorum darısı tüm anne babalara

Sizi ve oğlunuzu tebrik ederim öğretmenim.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK