ben de bu gün oğlumun veli toplantısına katıldım öyle güzel şeyler duydum ki oğlumla gurur duyuyorum darısı tüm anne babalara
Sizin adınıza çok sevindim, o sözleri duyunca öğretmenlerinden insanın ayağı yerden kesiliyor sanki, daha dün bebekken bugün bakmışsınız büyümüş, kendi ayakları üzerinde durup bireyleri başarıyor, ne mutlu size.. Umarım daha nice başarılarını duyar görürsünüz
