Bugün biricik oğlumuz 4 yaşına girdi..... zaman ne kadar da çabuk geçiyor koskoca 4 yıl oldu.....
Allah'ım sağlıklı, huzurlu, hayırlı ömürler versin öğretmenim.. nice mutlu senelere.. inşallah hasta olan miniklerimizin de sağlık haberlerini en kısa zamanda alırız.. artık güzel haberler duyarız inşallah.. herkesin buna ihtiyacı var..