teşekkür ederim arkadaşlar...inanın desteğe ihtiyacım var...benim babam yok eşimin ailesi geçen gün babasızlığımı o kadar kötü hissettirdi ki bana anlatamam, babası bana el kaldırdı ,salak dedi,hakaret etti,carparım dedi ama kimse ona bise demedi eşim bile asıl bu beni çok üzdü ...hiç iyi değilim kafamı dağıtmaya çalışıyorum olmuyor...kendimi toparlamam lazım biliyorum...benden başka üzülen yok,onlar gününü gün ediyor ,geziyorlar,eşim de arkadaşlarıyla çıkıyor akşamları ben bir başıma kalıyorum...Allah herkesin kalbine göre versin Allah yardımcım olsun...
Allah eşinizi de ailesini de ıslah etsin, sizi onlara ezdirmesin inşallah. Umarım eşiniz doğru yolu bulur, kalp gözü açılır.
Allah kimsenin hakkını kimsede bırakmaz üzülmeyin ama kimsenin bir kadına hele hamile birine fiziksel ve psikolojik şiddet uygulama hakkı yok hocam. Sessiz kalmayın, şikayetçi olun.