Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı adamın biri

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.187
  • 24.606
  • 5.187
  • 24.606
08 Ara 2012 02:09:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
komşumun eşi  şile de kurtarma ekibindeydi ve hala bulunamadı , teselli sözcükleri bulamıyoruz ya da ümit verici birkaç söz ..yok
Allah yardımcısı olsun.İnşallah iyi haberler alırsınız öğretmenim.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün biricik oğlumuz 4 yaşına girdi..... zaman ne kadar da çabuk geçiyor koskoca 4 yıl oldu.....
Ömrü uzun hayatı güzel olsun hocam.

Çevrimdışı mechul123

  • B Grubu
  • 52
  • 79
  • 52
  • 79
08 Ara 2012 02:10:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
komşumun eşi  şile de kurtarma ekibindeydi ve hala bulunamadı , teselli sözcükleri bulamıyoruz ya da ümit verici birkaç söz ..yok
inşallah en kısa sürede iyi haberlerini alırsınız

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2012 06:34:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
komşumun eşi  şile de kurtarma ekibindeydi ve hala bulunamadı , teselli sözcükleri bulamıyoruz ya da ümit verici birkaç söz ..yok
Allah yardımcısı olsun

Çevrimdışı evgi-47

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 956
  • 5.487
  • 956
  • 5.487
08 Ara 2012 10:46:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
31'i Pazartesi tatil oldu mu?
  Bir haber sitesinde okumuştum dün...Olmuş.

Çevrimdışı kemere

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 89
  • 145
  • 89
  • 145
08 Ara 2012 11:43:22
sevgi hocam-gözünüz aydın-her kışın sonu bahardır-bu da gelir,bu da geçer-yeter ki Ezgi Dilşat'ın yanında güçlü durun-dualar kızınız için

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2012 11:47:33
Mutlu günlerini kutlayanlara bir ömür mutluluk, darda olanlara Allah yardım etsin, hastası olanlara hasta olanlara acil şifalar dilerim..
Ayrıca 31 Ocak'ın tatil olmasına çok sevindim :)

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2012 17:59:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sakarya'da düzenlenen öğretmenler günü etkinliği çerçevesinde okul voleybol takımımızla ilk tur maçını bugün kazandık.Son 16 dayız.Haftaya çeyrek finale çıkmak için mücadele edeceğiz.Takımda üç bayan oynatan tek takımız.Okul çıkışı sürekli  çalıştık.Çok mutluyuz.
Fikstür gereği bugün 2.tur ve çeyrek final maçı yaptık.
Her iki maçı da 2-1 alarak yarı finale çıktık.
Rakiplerde bayan oyuncu yoktu.Biz iki bayanla sahadaydık.
Çeyrek finaldeki rakibimizin tek maçı idi o maç.
Saat 10 da ve 14 de maçları aldık.
Okulumuzun voleybol sahası yok.Küçük bir okul.
Sakarya'da artık okulumuzu çok iyi tanıyorlar.
Yarı finaldeyiz.En kötü üçüncülük maçına çıkmayı garantiledik.
Coşkumu kelimelerle anlatmam imkansız.

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2012 18:07:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Fikstür gereği bugün 2.tur ve çeyrek final maçı yaptık.
Her iki maçı da 2-1 alarak yarı finale çıktık.
Rakiplerde bayan oyuncu yoktu.Biz iki bayanla sahadaydık.
Çeyrek finaldeki rakibimizin tek maçı idi o maç.
Saat 10 da ve 14 de maçları aldık.
Okulumuzun voleybol sahası yok.Küçük bir okul.
Sakarya'da artık okulumuzu çok iyi tanıyorlar.
Yarı finaldeyiz.En kötü üçüncülük maçına çıkmayı garantiledik.
Coşkumu kelimelerle anlatmam imkansız.
Tebrik ederim hepinizi öğretmenim :D Biz de sevindik sizin adınıza :D

Çevrimiçi hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.336
  • 237.841
  • 30.336
  • 237.841
08 Ara 2012 18:11:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Fikstür gereği bugün 2.tur ve çeyrek final maçı yaptık.
Her iki maçı da 2-1 alarak yarı finale çıktık.
Rakiplerde bayan oyuncu yoktu.Biz iki bayanla sahadaydık.
Çeyrek finaldeki rakibimizin tek maçı idi o maç.
Saat 10 da ve 14 de maçları aldık.
Okulumuzun voleybol sahası yok.Küçük bir okul.
Sakarya'da artık okulumuzu çok iyi tanıyorlar.
Yarı finaldeyiz.En kötü üçüncülük maçına çıkmayı garantiledik.
Coşkumu kelimelerle anlatmam imkansız.


Tebrik ederim öğretmenim.İnşallah nice başarılara..........

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2012 18:17:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Fikstür gereği bugün 2.tur ve çeyrek final maçı yaptık.
Her iki maçı da 2-1 alarak yarı finale çıktık.
Rakiplerde bayan oyuncu yoktu.Biz iki bayanla sahadaydık.
Çeyrek finaldeki rakibimizin tek maçı idi o maç.
Saat 10 da ve 14 de maçları aldık.
Okulumuzun voleybol sahası yok.Küçük bir okul.
Sakarya'da artık okulumuzu çok iyi tanıyorlar.
Yarı finaldeyiz.En kötü üçüncülük maçına çıkmayı garantiledik.
Coşkumu kelimelerle anlatmam imkansız.
Sizlerle öğretmen takımınızla gurur duyduk, başarınızın devamını dilerim :)

Çevrimdışı EGENAİM

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 470
  • 356
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 470
  • 356
  • 4. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2012 18:24:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Fikstür gereği bugün 2.tur ve çeyrek final maçı yaptık.
Her iki maçı da 2-1 alarak yarı finale çıktık.
Rakiplerde bayan oyuncu yoktu.Biz iki bayanla sahadaydık.
Çeyrek finaldeki rakibimizin tek maçı idi o maç.
Saat 10 da ve 14 de maçları aldık.
Okulumuzun voleybol sahası yok.Küçük bir okul.
Sakarya'da artık okulumuzu çok iyi tanıyorlar.
Yarı finaldeyiz.En kötü üçüncülük maçına çıkmayı garantiledik.
Coşkumu kelimelerle anlatmam imkansız.
TEBRİK EDİYORUM HOCAM.ALLAH BAŞARINIZI DAİM ETSİN

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2012 18:36:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Fikstür gereği bugün 2.tur ve çeyrek final maçı yaptık.
Her iki maçı da 2-1 alarak yarı finale çıktık.
Rakiplerde bayan oyuncu yoktu.Biz iki bayanla sahadaydık.
Çeyrek finaldeki rakibimizin tek maçı idi o maç.
Saat 10 da ve 14 de maçları aldık.
Okulumuzun voleybol sahası yok.Küçük bir okul.
Sakarya'da artık okulumuzu çok iyi tanıyorlar.
Yarı finaldeyiz.En kötü üçüncülük maçına çıkmayı garantiledik.
Coşkumu kelimelerle anlatmam imkansız.
Tebrik ederim öğretmenim

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2012 18:37:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Fikstür gereği bugün 2.tur ve çeyrek final maçı yaptık.
Her iki maçı da 2-1 alarak yarı finale çıktık.
Rakiplerde bayan oyuncu yoktu.Biz iki bayanla sahadaydık.
Çeyrek finaldeki rakibimizin tek maçı idi o maç.
Saat 10 da ve 14 de maçları aldık.
Okulumuzun voleybol sahası yok.Küçük bir okul.
Sakarya'da artık okulumuzu çok iyi tanıyorlar.
Yarı finaldeyiz.En kötü üçüncülük maçına çıkmayı garantiledik.
Coşkumu kelimelerle anlatmam imkansız.

Tebrik ederim öğretmenim.

Çevrimdışı penthesilia

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 885
  • 3.403
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 885
  • 3.403
  • 3. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2012 18:53:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Fikstür gereği bugün 2.tur ve çeyrek final maçı yaptık.
Her iki maçı da 2-1 alarak yarı finale çıktık.
Rakiplerde bayan oyuncu yoktu.Biz iki bayanla sahadaydık.
Çeyrek finaldeki rakibimizin tek maçı idi o maç.
Saat 10 da ve 14 de maçları aldık.
Okulumuzun voleybol sahası yok.Küçük bir okul.
Sakarya'da artık okulumuzu çok iyi tanıyorlar.
Yarı finaldeyiz.En kötü üçüncülük maçına çıkmayı garantiledik.
Coşkumu kelimelerle anlatmam imkansız.

Tebrikler öğretmenim....

Çevrimdışı TAYLANSALİH

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
08 Ara 2012 19:05:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Fikstür gereği bugün 2.tur ve çeyrek final maçı yaptık.
Her iki maçı da 2-1 alarak yarı finale çıktık.
Rakiplerde bayan oyuncu yoktu.Biz iki bayanla sahadaydık.
Çeyrek finaldeki rakibimizin tek maçı idi o maç.
Saat 10 da ve 14 de maçları aldık.
Okulumuzun voleybol sahası yok.Küçük bir okul.
Sakarya'da artık okulumuzu çok iyi tanıyorlar.
Yarı finaldeyiz.En kötü üçüncülük maçına çıkmayı garantiledik.
Coşkumu kelimelerle anlatmam imkansız.

TEBRİKLER ÖĞRETMENİM.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK