Sakarya'da düzenlenen öğretmenler günü etkinliği çerçevesinde okul voleybol takımımızla ilk tur maçını bugün kazandık.Son 16 dayız.Haftaya çeyrek finale çıkmak için mücadele edeceğiz.Takımda üç bayan oynatan tek takımız.Okul çıkışı sürekli çalıştık.Çok mutluyuz.
Fikstür gereği bugün 2.tur ve çeyrek final maçı yaptık.
Her iki maçı da 2-1 alarak yarı finale çıktık.
Rakiplerde bayan oyuncu yoktu.Biz iki bayanla sahadaydık.
Çeyrek finaldeki rakibimizin tek maçı idi o maç.
Saat 10 da ve 14 de maçları aldık.
Okulumuzun voleybol sahası yok.Küçük bir okul.
Sakarya'da artık okulumuzu çok iyi tanıyorlar.
Yarı finaldeyiz.En kötü üçüncülük maçına çıkmayı garantiledik.
Coşkumu kelimelerle anlatmam imkansız.