Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
10 Ara 2012 12:54:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gece gene haşır huşur kaşındım durdum. :)

Geçmiş olsun öğretmenim

Çevrimdışı qui suis-je?

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 521
  • 1.778
  • 521
  • 1.778
10 Ara 2012 13:23:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geçmiş olsun öğretmenim
Teşekkür ederim!

Çevrimdışı ela elif yılmaz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
10 Ara 2012 13:30:19
16 aralıkta eşimin doğum günü var,28 yasına giriyor.evlendikten sonraki ilk doğum günü kutlamamız ,gecen yıl ki de onun sağlık sorunlarından dolayı hiç iyi gecmemişti.Bu yıl cok güzel olsun istiyorum..Allah izin verirse ona 28 yasına gireceği için 28 tane hediye edeceğim..abarttığımı düşünmeyin..Sevdiği küçük şeyler olcak bunların içinde  ama bir kaç tanesini hala bulamadım bana yardımcı olur musunuz?

Çevrimdışı zlhmhmt

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 206
  • 685
  • 206
  • 685
10 Ara 2012 13:40:17
tutuğu takımın terliğini al;kışlık şapka al;atkı al;porselen kupa al;takıyorsa kravat al;şemsiye al;
şimdilik benden bu kadar aklıma gelirse yine yazarım :)



link=topic=92237.msg2609397#msg2609397 date=1355139019]
16 aralıkta eşimin doğum günü var,28 yasına giriyor.evlendikten sonraki ilk doğum günü kutlamamız ,gecen yıl ki de onun sağlık sorunlarından dolayı hiç iyi gecmemişti.Bu yıl cok güzel olsun istiyorum..Allah izin verirse ona 28 yasına gireceği için 28 tane hediye edeceğim..abarttığımı düşünmeyin..Sevdiği küçük şeyler olcak bunların içinde  ama bir kaç tanesini hala bulamadım bana yardımcı olur musunuz?
[/quote]

Çevrimdışı 107325

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
10 Ara 2012 13:46:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
16 aralıkta eşimin doğum günü var,28 yasına giriyor.evlendikten sonraki ilk doğum günü kutlamamız ,gecen yıl ki de onun sağlık sorunlarından dolayı hiç iyi gecmemişti.Bu yıl cok güzel olsun istiyorum..Allah izin verirse ona 28 yasına gireceği için 28 tane hediye edeceğim..abarttığımı düşünmeyin..Sevdiği küçük şeyler olcak bunların içinde  ama bir kaç tanesini hala bulamadım bana yardımcı olur musunuz?
çok hoş düşünmüşsünüz  öğretmenim.bende eşim için düşündüm şimdi:) ama 32 tane hediye bulmak çok zor olcak sanki :)

Çevrimdışı ela elif yılmaz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
10 Ara 2012 14:04:08
Kalp şeklinde cikolata,çorap,çiğ köfte,kadayıf,kemer,atkı,şapka,parfüm,anahtarlık,kemer,kalem,oyuncak araba,sevdiği bir kitap,gömlek,kravat,pasta,mektup,terlik,puzzle bunlar benim bulduklarım :)

Çevrimdışı kereta

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.363
  • 5.760
  • 2.363
  • 5.760
10 Ara 2012 14:07:13
meyve sepeti,kupa,forma,filim yada müzik cd si,terlik,kazak,çanta...

Çevrimdışı İlkayZeynep

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
10 Ara 2012 14:11:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kalp şeklinde cikolata,çorap,çiğ köfte,kadayıf,kemer,atkı,şapka,parfüm,anahtarlık,kemer,kalem,oyuncak araba,sevdiği bir kitap,gömlek,kravat,pasta,mektup,terlik,puzzle bunlar benim bulduklarım :)
Öncelikle doğumgünü kutlu olsun eşinizin.İkinizin fotoğrafları olan kupa bardak olabilir.Hani içine sıcak su konduğu zaman fotoğraları çıkan.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
10 Ara 2012 14:58:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar alerjiden dolayı bir hafta önce cildiyeye gittim.7 tene,iğnede dahil,ilaç verdi.Onları kullanadım.Ama bugün yine vücudumda sivilceye benzeyen kırmızı şeyler çıktı.Bunlar hem kaşınıyor.Hemde azda olsa yanıyor.
Eskilerden kalma ot mot tavsiye ettiğiniz birşey var mı?Birde ne hikmetse bu vücudumda her yıl bu mevsimde ortaya çıkyor.
Geçmiş olsun öğretmenim

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
10 Ara 2012 15:16:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar alerjiden dolayı bir hafta önce cildiyeye gittim.7 tene,iğnede dahil,ilaç verdi.Onları kullanadım.Ama bugün yine vücudumda sivilceye benzeyen kırmızı şeyler çıktı.Bunlar hem kaşınıyor.Hemde azda olsa yanıyor.
Eskilerden kalma ot mot tavsiye ettiğiniz birşey var mı?Birde ne hikmetse bu vücudumda her yıl bu mevsimde ortaya çıkyor.
Öğretmenim çok geçmiş olsun, rahatsızlığınız allerji temelli değilse, (sinirsel) psikolojik olabilir.. Ona göre bir doktora gitmenizi öneririm.. Acil şifalar dilerim..

Çevrimdışı tayper35

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.459
  • 4.229
  • 1.459
  • 4.229
10 Ara 2012 15:24:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar alerjiden dolayı bir hafta önce cildiyeye gittim.7 tene,iğnede dahil,ilaç verdi.Onları kullanadım.Ama bugün yine vücudumda sivilceye benzeyen kırmızı şeyler çıktı.Bunlar hem kaşınıyor.Hemde azda olsa yanıyor.
Eskilerden kalma ot mot tavsiye ettiğiniz birşey var mı?Birde ne hikmetse bu vücudumda her yıl bu mevsimde ortaya çıkyor.
çok geçmiş olsun.hava değişiminden kaynaklanan bir alerji olabilir. ya da psikolojik olabilir.bir alerji testi yaptırın derim.çok çok geçmiş olsun...

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
10 Ara 2012 17:34:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
16 aralıkta eşimin doğum günü var,28 yasına giriyor.evlendikten sonraki ilk doğum günü kutlamamız ,gecen yıl ki de onun sağlık sorunlarından dolayı hiç iyi gecmemişti.Bu yıl cok güzel olsun istiyorum..Allah izin verirse ona 28 yasına gireceği için 28 tane hediye edeceğim..abarttığımı düşünmeyin..Sevdiği küçük şeyler olcak bunların içinde  ama bir kaç tanesini hala bulamadım bana yardımcı olur musunuz?
28 hediye ilginç ve anlamlı.Tuttuğu takımın forması,atkısı falan olabilir mi?

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
10 Ara 2012 17:36:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gece gene haşır huşur kaşındım durdum. :)
Geçmiş olsun öğretmenim.

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
10 Ara 2012 17:54:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gece gene haşır huşur kaşındım durdum. :)

geçmiş olsun öğretmenim.

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
10 Ara 2012 17:55:41
eftelyaa öğretmenim hadi geçmiş olsun .gözünüz aydın .hepimize de ders olsun değil mi..........



 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK