insan hayal ettiği müddetçe yaşarmış benim hayallerim de bitti. kızımın son ümidi de hayal kırıklığına uğradı. insanın yarınınının olmaması ne kötü
bir anne olarak mesajlarınızı okuyunca dayanamadım ağldım

zor bir sınavdan geçiyorsunuz.belki de ömrünüzün en zor sınavından.ama bilin ki yalnız değilsiniz ve mutlu sona ulaşacaksınız.Ne olur ümidinizi hiç kaybetmeyin.Sizin için ve minik kızınız için dua edeceğim. Eminim burada ki bir çok arkadaşım da dua edecektir.Rabbim acil şifalar versin.kuzunuzu öpüm yerime sıcacık...