Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı seço58

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
12 Ara 2012 09:17:44
Sevgi hocam Allah'tan ümit kesilmez.Dualarımız sizinle.

sevecen032 öğretmenim geçmiş olsun...

Çevrimdışı gulserengokce

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 1.488
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 283
  • 1.488
  • 4. Sınıf Öğretmeni
12 Ara 2012 09:19:42
Sevgi hocam çok üzüldüm bende.Keşke elden bişey gelse.Ama dualarımız sizinle.Allah yardımcınız olsun.Gözümüzden sakınıp,bakmaya kıyamadığımız evlatlarımızın acısını göstermesin Rabbim.

Çevrimdışı ela elif yılmaz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
12 Ara 2012 09:48:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün kemik iliğine baktılar remisyona girmemiş yani aldığı ilaç işe yaramamış tekrarladı son ümit ilik nakli idi her şekilde yine yapacaklar ama yüzde yirmilik şansı daha da düştü ümitler yok artık. tabi yine allah bilir çıkmadık candan ümit kesilmezmiş.
Allah büyük öğretmenim gün doğmadan neler doğar...biz duamızı edelim Rabbim şifasını verir inşlh

Çevrimdışı kereta

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.363
  • 5.760
  • 2.363
  • 5.760
12 Ara 2012 10:18:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün kemik iliğine baktılar remisyona girmemiş yani aldığı ilaç işe yaramamış tekrarladı son ümit ilik nakli idi her şekilde yine yapacaklar ama yüzde yirmilik şansı daha da düştü ümitler yok artık. tabi yine allah bilir çıkmadık candan ümit kesilmezmiş.

öğretmenim derdi veren Rabbim hayırlısıyla dermanınıda verir inş. Rabbim sabır versin...

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
12 Ara 2012 10:25:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hay Allah bugün doğum günüm görünüyor :D
Doğum gününüz kutlu olsun, nice sağlıklı, uzun, mutlu yıllar yaşayın öğretmenim..

Çevrimdışı deva35

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.398
  • 11.769
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 7.398
  • 11.769
  • 2. Sınıf Öğretmeni
12 Ara 2012 10:28:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Doğum gününüz kutlu olsun, nice sağlıklı, uzun, mutlu yıllar yaşayın öğretmenim..
çok yaşayın emi öğretmenim :D
 ben yıllar önce üye olurken öyle bir tarih uydurmuşum.yani bugün benim uyduruk doğum günüm :D
ama güzel dilekleriniz için teşekkür ederim :)

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
12 Ara 2012 10:29:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün kemik iliğine baktılar remisyona girmemiş yani aldığı ilaç işe yaramamış tekrarladı son ümit ilik nakli idi her şekilde yine yapacaklar ama yüzde yirmilik şansı daha da düştü ümitler yok artık. tabi yine allah bilir çıkmadık candan ümit kesilmezmiş.

Sevgi öğretmenim Rabbim size sabır versin.Umudunuzu  yitirmeyin.Dualarımız sizlerle.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
12 Ara 2012 10:34:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çok yaşayın emi öğretmenim :D
 ben yıllar önce üye olurken öyle bir tarih uydurmuşum.yani bugün benim uyduruk doğum günüm :D
ama güzel dilekleriniz için teşekkür ederim :)
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hayır gerçek değil öğretmenim.gerçek dgünümü paylaşacağım.3 ay var.beni izlemeye devam edin ;D
Yani ne deyim şimdi öğretmenim, uyduruk doğum gününüz kutlu olsun mu, olsun bence :D Sizi izlemeye devam ediyoruz :D

Çevrimdışı Reyom

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
12 Ara 2012 11:11:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün kemik iliğine baktılar remisyona girmemiş yani aldığı ilaç işe yaramamış tekrarladı son ümit ilik nakli idi her şekilde yine yapacaklar ama yüzde yirmilik şansı daha da düştü ümitler yok artık. tabi yine allah bilir çıkmadık candan ümit kesilmezmiş.
Rabbim bu zor günlerinizde sizlere sabırlar versin öğretmenim..Umudunuzu yitirmeyin...Dualarımız sizinle inanın...

Çevrimdışı çiğdemehmet

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.593
  • 6.325
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.593
  • 6.325
  • Birleştirilmiş Sınıf
12 Ara 2012 13:33:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün kemik iliğine baktılar remisyona girmemiş yani aldığı ilaç işe yaramamış tekrarladı son ümit ilik nakli idi her şekilde yine yapacaklar ama yüzde yirmilik şansı daha da düştü ümitler yok artık. tabi yine allah bilir çıkmadık candan ümit kesilmezmiş.
Geçen gün biraz daha iyi deyince çok sevinmiştik. Rabbim yüzünüzü güldürsün, dualarınızı kabul etsin. İnanın hepimizin dualarındasınız. Burada kocaman bir aileyiz.

Çevrimdışı çomranlılı

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 327
  • 942
  • 327
  • 942
12 Ara 2012 15:18:08
sevgi mert öğretmenin her karanlık gecenin bir sabahı vardır.ümüdinizi kaybetmeyin.Allah yar ve yardımcınız olsun

Çevrimdışı brsbrs42

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 314
  • 488
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 314
  • 488
  • 1. Sınıf Öğretmeni
12 Ara 2012 16:12:47
sevgi mert hocam allah şifa versin

Çevrimdışı brsbrs42

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 314
  • 488
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 314
  • 488
  • 1. Sınıf Öğretmeni
12 Ara 2012 16:13:29
Yarın kızım 2 yaşına giriyor ve ben yine yanında değilim

Çevrimdışı kereta

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.363
  • 5.760
  • 2.363
  • 5.760
12 Ara 2012 16:33:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yarın kızım 2 yaşına giriyor ve ben yine yanında değilim

Rabbim hayırlı yaşlar nasip etsin...Rabbim sizi ailenize tez zamanda kavuştursun öğretmenim...

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
12 Ara 2012 16:34:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yarın kızım 2 yaşına giriyor ve ben yine yanında değilim

Nice mutlu mesut hayırlı yıllara öğretmenim.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK