Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
18 Ara 2012 13:51:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Lösemi ilgili çok hasta var ilik nakli için kan gurubu uymalı mı nasıl oluyor kan vermek istiyorum birine faydam olursa çok sevinirim .

Öğretmenim ilik uyumu, kan grubundan daha farklı bir şey diye biliyorum.Yeğenimle kardeşi aynı kan grubundan olduğu halde ilikler uyuşmadı. Hem ilik vermek kolay bir şey değil. Bir çok testi var. Kan alırken de herkesten almıyorlar. Güzel düşünceniz için sizi tebrik ederim.

Çevrimiçi arıpınar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
18 Ara 2012 13:56:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğretmenim ilik uyumu, kan grubundan daha farklı bir şey diye biliyorum.Yeğenimle kardeşi aynı kan grubundan olduğu halde ilikler uyuşmadı. Hem ilik vermek kolay bir şey değil. Bir çok testi var. Kan alırken de herkesten almıyorlar. Güzel düşünceniz için sizi tebrik ederim.

Birine faydam olsun istiyorum.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
18 Ara 2012 13:59:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Birine faydam olsun istiyorum.

Öğretmenim bulunduğunuz yerde onkoloji hastanesi varsa oraya başvurabilirsiniz. Eğer yoksa kan merkezlerine gidebilirsiniz. Herkesin sizin gibi duyarlı olabilmesi dileği ile.

Çevrimiçi arıpınar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
18 Ara 2012 14:02:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğretmenim bulunduğunuz yerde onkoloji hastanesi varsa oraya başvurabilirsiniz. Eğer yoksa kan merkezlerine gidebilirsiniz. Herkesin sizin gibi duyarlı olabilmesi dileği ile.

Onkoloji yok da kan merkezinden emin değilim araştırayım

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
18 Ara 2012 14:12:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
görev yaptığım köyün hemen yanındaki köyde imamlık yapan yılların dostu, bir abi,hayırlı ve yardımsever bir insan Bilal hocam geçirdiği  beyin kanaması sonucunda 46 yaşında vefat etti.Çok üzgünüm hayalleri vardı çocukları vardı ama Allah'ın takdiri.Herkese biçilen bir ömür var.Dualarınızı bekliyoruz.Allah rahmet eylesin inşaallah.
Başınız sağolsun öğretmenim, Allah sabır versin, çok erkenmiş daha :(

Arıpınar öğretmenim ne yüce gönüllüsün, sizinle gurur duydum.. Bütün Üniversite Araştırma Hastanelerinde de uygun ilik araştırması ve saklanması yapılıyor mu acaba?

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
18 Ara 2012 14:22:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Başınız sağolsun öğretmenim, Allah sabır versin, çok erkenmiş daha :(

Arıpınar öğretmenim ne yüce gönüllüsün, sizinle gurur duydum.. Bütün Üniversite Araştırma Hastanelerinde de uygun ilik araştırması ve saklanması yapılıyor mu acaba?

Benim bildiğim kadarı ile bunun yapıldığı yerler ülkemizde maalesef sayılı merkezler.keşke bunun kolay bir yolu olsa ve her birimiz o taşın altına elimizi koysak.Çocuklarımız adına,sevdiklerimiz adına.Belki bizler eğitimci olarak bu konuda sesimizi duyuracak bişeyler yapabiliriz.Bu araştırmanın daha fazla yerde yapılması durumunda inanıyorum ki şu ilik nakli konusu gündem bile olmayacak.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
18 Ara 2012 16:27:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
görev yaptığım köyün hemen yanındaki köyde imamlık yapan yılların dostu, bir abi,hayırlı ve yardımsever bir insan Bilal hocam geçirdiği  beyin kanaması sonucunda 46 yaşında vefat etti.Çok üzgünüm hayalleri vardı çocukları vardı ama Allah'ın takdiri.Herkese biçilen bir ömür var.Dualarınızı bekliyoruz.Allah rahmet eylesin inşaallah.
Başınız sağolsun öğretmenim

Çevrimdışı sevgi mert omal

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 344
  • 1.477
  • 344
  • 1.477
18 Ara 2012 16:37:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bilgisi olan yok mu arkadaşlar ?

öğretmenim bilgimi paylaştım ama okumadınız galiba ilik nakli için aynı kan grubu olmasına gerek yok zaten nakil olan kişinin kanı verenin kanına dönüşür yani atıyorum sizin kan grubunuz A dırB olana verdiğiniz zaman onun kan grubuda A olur bunun için doku uyumu önemlidir. yanlış bilinen bir bilgi ise ilik nakli organ nakli değildir verici sadece kan verir uygun ise en fazla yarım saatlik bir işlemle ya direk ilik alınır yada damar yolu ile alınır sonra kendi günlük hayatınıza dönersiniz en fazla 3 günde toparlanırsınız.ilik bankası antalya ve ankara ibnisina da var. size yakın bir üniversite hastanesine giderseniz yardımcı olurlar sanıyorum maalesef ülkemiz bu konuda çok duyarsız. yurt dışından uygun ilik bulunuyor yavrularımıza da ülkemizden bulunmuyor ya ulaşılamıyor gönüllülere yada vermekten vazgeçiyorlar bize 8 aydan sonra bulundu dediler 2 ay oldu hala kesin sonuç gelmedi keşke sesimizi duyursak da ilik bankalarının sayısını artırsak.her ay en az 3 yeni tanı geliyor bizim bulunduğumuz merkeze allah kimseye vermesin ama sayının da her geçen gün arttığını göz ardı etmemek lazım

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
18 Ara 2012 16:38:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
görev yaptığım köyün hemen yanındaki köyde imamlık yapan yılların dostu, bir abi,hayırlı ve yardımsever bir insan Bilal hocam geçirdiği  beyin kanaması sonucunda 46 yaşında vefat etti.Çok üzgünüm hayalleri vardı çocukları vardı ama Allah'ın takdiri.Herkese biçilen bir ömür var.Dualarınızı bekliyoruz.Allah rahmet eylesin inşaallah.

Başınız sağ olsun öğretmenim. Allah gani gani rahmet eylesin. Neylersin ölüm herkesin başında, uyudun uyumadın ne olacak? Kim bilir nerede nasıl kaç yaşında, bir namazlık saltanatın olacak... Taht misali o musalla taşında...

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
18 Ara 2012 17:40:39
asyanar öğretmenim başınız sağolsun .mekanı cennet olsun.

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
18 Ara 2012 17:41:43
asyanar öğretmenim başınız sağolsun

Çevrimdışı asyanar

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 479
  • 960
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 479
  • 960
  • 4. Sınıf Öğretmeni
18 Ara 2012 17:44:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
asyanar öğretmenim başınız sağolsun
Allah razı olsun sabretmeye çalışıyoruz

Çevrimdışı asyanar

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 479
  • 960
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 479
  • 960
  • 4. Sınıf Öğretmeni
18 Ara 2012 17:46:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
asyanar öğretmenim başınız sağolsun .mekanı cennet olsun.
çok teşekkür ederim Allah razı olsun.Hepimizin gideceğiz bir gün ama biraz erken olunca üzüntü daha da katlanıyor.

Çevrimdışı asyanar

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 479
  • 960
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 479
  • 960
  • 4. Sınıf Öğretmeni
18 Ara 2012 17:47:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Başınız sağolsun öğretmenim
Allah razı olsun teşekkür ederim:(

Çevrimdışı asyanar

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 479
  • 960
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 479
  • 960
  • 4. Sınıf Öğretmeni
18 Ara 2012 17:48:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Başınız sağ olsun öğretmenim. Allah gani gani rahmet eylesin. Neylersin ölüm herkesin başında, uyudun uyumadın ne olacak? Kim bilir nerede nasıl kaç yaşında, bir namazlık saltanatın olacak... Taht misali o musalla taşında...
Çok haklısınız hocam nerde ne zaman hangi yaşımızda kapımızı çalacak belli değil.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK