bu aralar çok kötü durumdayım.tam bir hafta sonra çok önemli bir ameliyat geçireceğim.riskli bir ameliyat.uzun bir süre aranızda olamayacağım.belki de bu birkaç günden sonra hiç aranızda olamayacağım.dualarınızı eksik etmeyin.iyi kötü zamanlarım oldu bu sitede bilmeden kırmış olduğum birileri varsa özür dilerim.hakkınızı helal edin
Lütfen moralininzi bozmayın öğretmenim.mesajınızı okuyunca üzüldüm çok :(Allahımın izniyle hepsi gelir geçer.Bir bakmışız yine aramızdasınız

Moralinizi yüksek tutun lütfen.Dua edeceğim herkes için.