Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı kızlarımcanları

  • Uzman Üye
  • *****
  • 706
  • 1.796
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 706
  • 1.796
  • 1. Sınıf Öğretmeni
19 Ara 2012 22:02:30
Allah şifa versin öğretmenim

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
19 Ara 2012 22:12:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Günaydın Arkadaşlar,sabah Sabah  çok Feci Bir Haberle Uyandık.bir Amcam Ve İki Ayrı Amca Oğlu Uzun Yola Giderken Sabahın 03,30 Saatlaerinde Özel Arabaları İle Uçuruma Uçmuşlar.bir Amca Oğlu(32)iç Kanamadan Vefat Etti.bir Amca Oğlunun Çene Ve Boynu Kırıldı,amcam İse Sağ Tarafı Komple Kırık Kaburgalar Dahil.allah Böyle Bir Felaketi Kimseye Yaşatmasın.iyi Dilek Ve Dualarınıza İhtiyacımız Var.

Geçmiş olsun öğretmenim. Rabbimizin izniyle inşallah en kısa zamanda sağlıklarına kavuşurlar.
Vefat eden amca oğlunuzunda mekanı cennet olsun.

Çevrimdışı sevgi mert omal

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 344
  • 1.477
  • 344
  • 1.477
19 Ara 2012 22:17:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yarın doğuma giriyorum.acayip duygular içerisindeyim.ilk bebeğim.eşim yanımda olamayacak malesef  :(  dualarınıza ihtiyacım var.
allah sağlıkla bebeğinize kavuşmayı nasip etsin inşaallah hep iyi günlerini görürsünüz.anne olmak başka bir şey anlatılmaz gerçekten yaşanır.

Çevrimdışı arıpınar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
19 Ara 2012 22:19:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yarın doğuma giriyorum.acayip duygular içerisindeyim.ilk bebeğim.eşim yanımda olamayacak malesef  :(  dualarınıza ihtiyacım var.

mucize görmedim diyenler bir doğum izlesin :) muhteşem ayrı bir boyuta geçiyorsunuz .Doğum anında çok da aramazsınız eşinizi (teselli oldu ama öyle ) tek düşündüğünüz şey bebeğiniz ve sağlığı oluyor :)

Çevrimdışı fusunhoca

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.378
  • 24.330
  • Müdür Yardımcısı
  • 2.378
  • 24.330
  • Müdür Yardımcısı
19 Ara 2012 22:28:33
OKUMANIZI TAVSIYE EDERIM..

Babanız yaşıyorsa hala çocuksunuzdur.

İnsan babası ölünce büyüyor çünkü. Yalnız başına kalıyorsunuz o zaman artık.

Çocukken her şeyi bilen, herkesten güçlü olan babamız biz büyüdükçe küçülüyor.

Zamanını tamamlamış ve geçmişte kalmış bir yaşlı olarak kendi köşesinden bize bakıyor. Uzakta olsa da, bize dokunamasa da...

Usandıracak kadar ayrıntılı sorularla hayatı öğrendiğimiz, her şeyi bilen babamızın sorularıysa biz büyüdükçe artık bize sıkıcı gelmeye başlıyor. Müdahale etmese, soru sormasa ne iyi olur dediğimiz zamanlar çok oluyor artık. Biz ondan daha iyi biliyoruz ya her şeyi. Zaman artık onun zamanı değil ya... Teknoloji gelişti ya... Her şey değişti ya...

Oysa ne zaman ki babanızı kaybediyorsunuz, işte o zaman gerçekten büyüyorsunuz. Çünkü çınarın gölgesi yok artık üzerinizde. Sizi fark etmediğiniz halde yağmurdan, güneşten koruyormuş meğer o gölge.

Siz de aile kuruyorsunuz, baba oluyorsunuz, sizinde gölge yaptığınız ve koruduğunuz birileri oluyor ama o gölgeyi çok arıyorsunuz.

Babanız öldüğünde büyüyorsunuz.
Artık soru soracağınız, öğreneceğiniz, azarını duyacağınız, takdirini alacağınız, akşam eve dönerken yolunu gözleyeceğiniz, korkacağınız bir babanız yoksa büyüyorsunuz.
Yarınınızdan sorumlu tuttuğunuz, her istediğinizi almak zorunda olan o kişi yoksa artık...

Hep sessiz ağlayan, suskun seven, en zor dönemde bile yıkılmaz görünen, sırtınızı dayadığınız çınar ağacınız yoksa artık...
Büyüyorsunuz o zaman işte.

Savaşın ortasında komutansız kalmaktır, babasız kalmak.

Kaç yaşınızda olursanız olun babanız yaşıyorsa hala çocuksunuzdur.

Alıntıdır..

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
19 Ara 2012 22:32:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yarın doğuma giriyorum.acayip duygular içerisindeyim.ilk bebeğim.eşim yanımda olamayacak malesef  :(  dualarınıza ihtiyacım var.
Sağlıkla kucağınıza alırsınız yavrunuzu inşallah.

Çevrimdışı faldov

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.348
  • 46.579
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.348
  • 46.579
  • 2. Sınıf Öğretmeni
19 Ara 2012 22:36:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yarın doğuma giriyorum.acayip duygular içerisindeyim.ilk bebeğim.eşim yanımda olamayacak malesef  :(  dualarınıza ihtiyacım var.
Allah analı babalı büyütsün.Sağlıklı bir şekilde doğumunuz gerçekleşir umarım.

Çevrimdışı heroh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.791
  • 3.279
  • 1.791
  • 3.279
19 Ara 2012 22:37:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yarın doğuma giriyorum.acayip duygular içerisindeyim.ilk bebeğim.eşim yanımda olamayacak malesef  :(  dualarınıza ihtiyacım var.
Allah yardımcınız olsun öğretmenim...

Çevrimdışı fusunhoca

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.378
  • 24.330
  • Müdür Yardımcısı
  • 2.378
  • 24.330
  • Müdür Yardımcısı
19 Ara 2012 23:04:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yarın doğuma giriyorum.acayip duygular içerisindeyim.ilk bebeğim.eşim yanımda olamayacak malesef  :(  dualarınıza ihtiyacım var.
DOĞUM O KADAR YÜCE BİR DUYGU Kİ, O DUYGUYU TATMAYI ALLAH NASİP EDECEK SİZE ÖĞRETMENİM..SAĞLIKLA KUCAĞINIZA ALMAK NASİP ETSİN YÜCE RABBİM.

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
19 Ara 2012 23:22:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Günaydın Arkadaşlar,sabah Sabah  çok Feci Bir Haberle Uyandık.bir Amcam Ve İki Ayrı Amca Oğlu Uzun Yola Giderken Sabahın 03,30 Saatlaerinde Özel Arabaları İle Uçuruma Uçmuşlar.bir Amca Oğlu(32)iç Kanamadan Vefat Etti.bir Amca Oğlunun Çene Ve Boynu Kırıldı,amcam İse Sağ Tarafı Komple Kırık Kaburgalar Dahil.allah Böyle Bir Felaketi Kimseye Yaşatmasın.iyi Dilek Ve Dualarınıza İhtiyacımız Var.
Başınız sağolsun öğretmenim.Hastaların rabbim yardımcısı olsun.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu aralar çok kötü durumdayım.tam bir hafta sonra çok önemli bir ameliyat geçireceğim.riskli bir ameliyat.uzun bir süre aranızda olamayacağım.belki de bu birkaç günden sonra hiç aranızda olamayacağım.dualarınızı eksik etmeyin.iyi kötü zamanlarım oldu bu sitede bilmeden kırmış olduğum birileri varsa özür dilerim.hakkınızı helal edin

En kısa sürede iyileşmenizi dilerim.Allah acil şifa versin.

Dilek öğretmenim bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.
 

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2012 00:27:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu aralar çok kötü durumdayım.tam bir hafta sonra çok önemli bir ameliyat geçireceğim.riskli bir ameliyat.uzun bir süre aranızda olamayacağım.belki de bu birkaç günden sonra hiç aranızda olamayacağım.dualarınızı eksik etmeyin.iyi kötü zamanlarım oldu bu sitede bilmeden kırmış olduğum birileri varsa özür dilerim.hakkınızı helal edin
öğretmenim,inşallah çok başarılı geçer ameliyatınız,ve kısa zamanda dönersiniz buraya,dualarımız sizlerle ,Allah yardımcınız olsun

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Günaydın Arkadaşlar,sabah Sabah  çok Feci Bir Haberle Uyandık.bir Amcam Ve İki Ayrı Amca Oğlu Uzun Yola Giderken Sabahın 03,30 Saatlaerinde Özel Arabaları İle Uçuruma Uçmuşlar.bir Amca Oğlu(32)iç Kanamadan Vefat Etti.bir Amca Oğlunun Çene Ve Boynu Kırıldı,amcam İse Sağ Tarafı Komple Kırık Kaburgalar Dahil.allah Böyle Bir Felaketi Kimseye Yaşatmasın.iyi Dilek Ve Dualarınıza İhtiyacımız Var.
öğretmenim başınız sağolsun,Allah'ım bol sabırlar versin,hastalarınıza da acil şifalar verir,tez zamanda inşallah

Çevrimdışı tayper35

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.459
  • 4.229
  • 1.459
  • 4.229
20 Ara 2012 00:31:53
dualarını eksik etmeyen herkesten Allah razı olsun...

Çevrimdışı aşk-ı şehir

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.764
  • 5.041
  • Müdür Yetkili
  • 2.764
  • 5.041
  • Müdür Yetkili
20 Ara 2012 00:32:41
Doğum olayını çok abartıyoruz sanki.Dünya'daki milyonlarca canlı doğum yapıyor.Biz insanlar sadece insana özelmiş gibi bakıyoruz olaya :)

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2012 00:33:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dualarını eksik etmeyen herkesten Allah razı olsun...

Dualarımız her zaman sizinle öğretmenim. Burada büyük bir şahsi manevi sizin için dua ediyor. Allahın izniyle bu hastalığı yeneceksiniz öğretmenim.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2012 00:34:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
belim ağrıyor.. yetmezmiş gibi kuyruk sokumum çıkmış doğum sırasında 5 gün raporluyum. 31 ocaktada ameliyatım var.. off
geçmiş olsun öğretmenim,Allah yardımcınız olsun

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yarın doğuma giriyorum.acayip duygular içerisindeyim.ilk bebeğim.eşim yanımda olamayacak malesef  :(  dualarınıza ihtiyacım var.
İnşallah hayırlısıyla  sağ salim kucağınıza alırsınız öğretmenim,

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK