Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2012 10:00:30
Yeni doğacaklar ve doğanlar hoş geldiler.Hastalara şifa,Gidenlere rahmet,kalanlara sabır dilerim.

Çevrimdışı den.ge

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 313
  • 4.306
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 313
  • 4.306
  • 2. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2012 10:04:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün çok mutluyum.sebebi çok komik ama :)hattımı turkcell yaptım.camın sadece bir yerinde 2 diş çekiyor.telin yerini sabitledim, herkesle konuştum :) 3 yıldır bu köydeyim, ilk kez ceple konuştum :) ne güzelmiş be  ;)
neden komik olsun öğretmenim,çok da güzel bir şey bu.
Cep telefonunu icat edenden Allah razı olsun diyorum çoğu zaman:)

Çevrimdışı TAYLANSALİH

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
21 Ara 2012 10:05:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dün DALAMAN çayında boğulan bayan benim eski velimdi. Dünden beri şoktayım.
allah rahmet eylesin, başınız sağolsun, öğretmenim.

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
21 Ara 2012 10:07:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün çok mutluyum.sebebi çok komik ama :)hattımı turkcell yaptım.camın sadece bir yerinde 2 diş çekiyor.telin yerini sabitledim, herkesle konuştum :) 3 yıldır bu köydeyim, ilk kez ceple konuştum :) ne güzelmiş be  ;)

Mutluluğunuz daim olsun öğretmenim

Çevrimdışı aşk-ı şehir

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.764
  • 5.041
  • Müdür Yetkili
  • 2.764
  • 5.041
  • Müdür Yetkili
21 Ara 2012 10:13:36
Selocan'ların mutluluğudur o :)

Çevrimdışı 107325

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2012 10:14:57
siraçisra,Den-ge, alayap,aşk-ı şehir öğretmenim çok teşekkürler ;) çok sevindim çekmesine.cep telefonunu yapandan gerçekten Allah razı olsun.Bütün bağlantım kesiliyordu.En çok kızım için sevindim :) Galiba Selocanların mutlulğu ;)

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
21 Ara 2012 10:29:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün çok mutluyum.sebebi çok komik ama :)hattımı turkcell yaptım.camın sadece bir yerinde 2 diş çekiyor.telin yerini sabitledim, herkesle konuştum :) 3 yıldır bu köydeyim, ilk kez ceple konuştum :) ne güzelmiş be  ;)
Hocam okuyunca ilk görev yerim aklıma geldi..Orada da köyde çekmezdi..Okulun telefonu da arızalıydı hoş olmasa da il dışı ve cep le görüşemiyordun..Bende de sadece sınıf camının bir yerinde çekiyordu..oraya da uzunca bir tahta koyup üstüne koyuyordum teli.sadece bir çizgi çekerdi..hiç yerinden kıpırdatmadan konuşurdum..Hey gidi günler hey... :) 
Sizin adınıza sevindim hocam..Hayırlı olsun :D

Çevrimdışı İlkayZeynep

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
21 Ara 2012 10:35:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün çok mutluyum.sebebi çok komik ama :)hattımı turkcell yaptım.camın sadece bir yerinde 2 diş çekiyor.telin yerini sabitledim, herkesle konuştum :) 3 yıldır bu köydeyim, ilk kez ceple konuştum :) ne güzelmiş be  ;)
Hep güzel haberler alıp-verirsiniz inşallah:))

Çevrimdışı 107325

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2012 10:37:23
s.kahya ve İlkayZeynep öğretmenim teşekkürler :) turkcell reklamlarına çıkabilirim her an :) ;)

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2012 11:09:49
107325 öğretmenim güzel günlerde konuşmanızı dilerim.

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2012 11:20:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün çok mutluyum.sebebi çok komik ama :)hattımı turkcell yaptım.camın sadece bir yerinde 2 diş çekiyor.telin yerini sabitledim, herkesle konuştum :) 3 yıldır bu köydeyim, ilk kez ceple konuştum :) ne güzelmiş be  ;)
Hayırlı olsun :D Ben de İstanbul'un göbeğindeyim ama avea doğru düzgün çekmiyor.Ne biçim bir hat anlamadım.Ama bütün ailem avealı olduğu için değiştiremiyorum. :(

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2012 11:47:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün çok mutluyum.sebebi çok komik ama :)hattımı turkcell yaptım.camın sadece bir yerinde 2 diş çekiyor.telin yerini sabitledim, herkesle konuştum :) 3 yıldır bu köydeyim, ilk kez ceple konuştum :) ne güzelmiş be  ;)
Güle güle kullanın öğretmenim :)

Çevrimdışı galipkudalak

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.129
  • 10.553
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.129
  • 10.553
  • 1. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2012 11:51:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün çok mutluyum.sebebi çok komik ama :)hattımı turkcell yaptım.camın sadece bir yerinde 2 diş çekiyor.telin yerini sabitledim, herkesle konuştum :) 3 yıldır bu köydeyim, ilk kez ceple konuştum :) ne güzelmiş be  ;)
Reklamlara göre Türkiye"nin yüzde 99,99"u dışında kalan bi yerde çalışıyosunuz demek öğretmenim. :)

hayırlı olsun, güzel haberler almanızı temenni ederim :)

Çevrimdışı 107325

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2012 11:53:58
öğretmen 54, fb-rebel,galipkudalak ve senizkarasah öğretmenim teşekkürler.fb-rebel öğretmenim biz de aile boyu avea kamudaydık.Eşimin çalıştığı yerde çekemdi türkcelle geçtk.arkası çorap söküğü gibi geldi, :) Bir annem kaldı aveada.kısmet olursa yarıyıl tatilin de onu da selocanlı yapcem ;) galip kudalak öğretmenim ben zaten hep aveanın çekmeyen %0,01 kısmında çalıştım  :D

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2012 12:10:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün çok mutluyum.sebebi çok komik ama :)hattımı turkcell yaptım.camın sadece bir yerinde 2 diş çekiyor.telin yerini sabitledim, herkesle konuştum :) 3 yıldır bu köydeyim, ilk kez ceple konuştum :) ne güzelmiş be  ;)
Güle güle kullanın öğretmenim

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK