öğretmen 54, fb-rebel,galipkudalak ve senizkarasah öğretmenim teşekkürler.fb-rebel öğretmenim biz de aile boyu avea kamudaydık.Eşimin çalıştığı yerde çekemdi türkcelle geçtk.arkası çorap söküğü gibi geldi,

Bir annem kaldı aveada.kısmet olursa yarıyıl tatilin de onu da selocanlı yapcem

galip kudalak öğretmenim ben zaten hep aveanın çekmeyen %0,01 kısmında çalıştım
