Yarından sonra hastanede olacağım.Hepinizden Allah razı olsun iyi temennileriniz ve dualarınız için...En kısa sürede bu sayfada iyileştiğimi sizlerle paylaşmak istiyorum.Ama olur da paylaşamazsam hepiniz hakkınızı helal edin şimdiden...
Yine buradan güzel haberlerinizi paylaşırsınız inşallah.
Acil şifalar dilerim.
aliş70 öğretmenim başınız sağolsun.