Hocam bu öğrencimin abisi de bendeydi o da okuyamıyordu, bir kardeşleri daha var o da 1. sınıfta o da sorunluymuş. Benimkinde algılama sorunu var ve aile pek ilgilenmiyordu. Ben bu sene artık çözüm bulamadığımdan okumazsa onu teneffüse çıkarmayacağımı, resim ve beden dersine girdirmeyeceğimi söyledim ve çıkarmadım. resim beden dersinde de okuma yaptık beraber. Sanırım bu ona yetti en azından daha çok gayret göstermeye başladı. Bir de güzel okudukça sınıftakilere onu tebrik ettiriyorum ve küçük ödüller veriyorum, şimdilik güzel gidiyor.
anladım öğretmenim ne güzel bi duygudur sizin için

benimde 2.sınıfta olan iki öğrencimle sorun...
ikiz kardeşler ve ikisin de de problem var..özellikle birinde algılama problemi çok yüksek aile 0 destek..
napcam bilmiyorum.biri bu yıl yine fena sayılmaz ama ikizlerin diğeri geçen seneden de berbet
