Yarından sonra hastanede olacağım.Hepinizden Allah razı olsun iyi temennileriniz ve dualarınız için...En kısa sürede bu sayfada iyileştiğimi sizlerle paylaşmak istiyorum.Ama olur da paylaşamazsam hepiniz hakkınızı helal edin şimdiden...
Rabbim şifa nasip etsin inşallah, forumda bulunan tüm değerli öğretmenlerimin olduğu gibi, bende her namazımda sizin için duacıyım, Allah hayırlı ömürler nasip etsin, sağlık sıhhat afiyetler versin.