Bugün itibariyle ömürden bir yılı daha bitirdim, acısıyla tatlısıyla... Rabbim gelecek ömrümü geçen ömrümden daha hayırlı eyler inşallah...
Elti oldummmm Kaynımın düğününü yaptık cumartesi akşamı.Her şey çok güzeldi.Darısı bekarların başına Herkese böylesi huzur diliyorum.Her şey çok güzeldi...
allah darda ve hasta olanların yardımcısı olsun.bugün bir öğrencimize lösemi teşhisi konuldu.artık öyle çoğaldı ki bu hastalık.allah şifalar versin