sevgi hocam-kızınız nasıl?
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] başlığında öğretmenimizin kızı için yazdığı mesaj öğretmenim.....
sevgi mert omal
bazen yüzünde maske olan saçları dökülmüş bir kan kanseri yani lösemi birini görürsünüz yanınıza bile oturmasını istemezsiniz halbuki o maske sizden korunmak içindir ya da biri sizden kan bağışında bulunmanızı ister ama siz kanınızın biteceği düşüncesiyle korkarsınız beyaz kan dediklerinde daha da korkarsınız siz hayatı yaşamaya devam edersiniz ama birileri hayatta kalmaya çalışıyordur ama sizin dünyadan haberiniz yoktur yeni yılınız kutlu olsun sen yeni yıl için geriye sayarken birileri ölüm için geriye sayıyordur
çok haklısınız öğrtmenim bazen parka giderdik kızım maskeli diye çocuğunu yanından alıp götüren anneler olurdu minik yavrum bunu farkeder ben enfeksiyon kapmayım diye takıyorum derdi. asansöre bizimle binmeyenler olurdu insan başına gelmeyince belki bilmiyor ama birazda bilinçlenmek lazım benim biricik yavrum ne kadar kötü olurdu bunları yaşayınca oysa oyun oynamak arkadaş edinmek onun da hakkı değil mi şimdi çaresizce bekliyoruz yapacak hiç bir şey yok oysa zamanında uygun ilik bulunsaydı şimdi umudumuz olacaktı lütfen bu konuda duyarlı olalım ben ve eşim gönüllü doneriz siz de olun lösemili küçük bir kızın annesi olarak rica değil yalvarıyorum belki siz de bir çocuğun hayatını kurtarabilirsiniz