Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
24 Ara 2012 10:39:36
Dikkat çekici bir yangın ama insanalrın olmaması çok büyük bir şans.

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
24 Ara 2012 10:41:28
Orada çalışmıştım,biliyorum o binayı.Oldukça eskiydi.Yeri çok güzel.Yazık olmuş.Ancak içerde kimsenin olmaması sevindirici.

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
24 Ara 2012 10:42:44
Ölenlere rahmet,Hastalara şifa,yuva kuranlara mutluluklar.herkese sağlıklı günler dilerim.

Çevrimdışı 107325

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
24 Ara 2012 10:55:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu habere çok üzüldüm arkadaşlar.Vefat eden arkadaşımız daha çok gençmiş.Çok zor bir durum.Allahım hepsinin ailesine  sabır versin :(

Çevrimdışı aliş70

  • Bilge Üye
  • *****
  • 12.953
  • 65.933
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • 12.953
  • 65.933
  • Özel Eğitim Öğrt.
24 Ara 2012 13:22:11
Sevcan öğretmenim hayırlı olsun. Yeni çiftlere de mutluluklar dilerim

Çevrimdışı çiğdemehmet

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.593
  • 6.325
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.593
  • 6.325
  • Birleştirilmiş Sınıf
24 Ara 2012 13:34:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Elti oldummmm  :D Kaynımın düğününü yaptık cumartesi akşamı.Her şey çok güzeldi.Darısı bekarların başına  ;) Herkese böylesi huzur diliyorum.Her şey çok güzeldi...
Hayırlı olsun, Allah tamamına erdirsin. Eltilik öyle uzaktan göründüğü gibi güzel değil, genelde birbirlerini çekemiyorlar, kültür farklı olunca, inşallah siz çok iyi analaşırsınız.:)

Çevrimdışı tepecik09

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
24 Ara 2012 15:01:06
Ölenlere rahmet,hastalara şifa,yuva kuranlara mutluluklar....

Çevrimdışı kemere

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 89
  • 145
  • 89
  • 145
24 Ara 2012 15:11:44
sevgi hocam-kızınız nasıl?

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
24 Ara 2012 15:38:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu habere çok üzüldüm arkadaşlar.Vefat eden arkadaşımız daha çok gençmiş.Çok zor bir durum.Allahım hepsinin ailesine  sabır versin :(

Ölümün bize an kadar yakın olduğunun göstergesi işte, Rabbim yakınlarına sabır versin.

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
24 Ara 2012 15:44:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Elti oldummmm  :D Kaynımın düğününü yaptık cumartesi akşamı.Her şey çok güzeldi.Darısı bekarların başına  ;) Herkese böylesi huzur diliyorum.Her şey çok güzeldi...

Allah mesut etsin,,,

Çevrimdışı tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
24 Ara 2012 15:52:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Elti oldummmm  :D Kaynımın düğününü yaptık cumartesi akşamı.Her şey çok güzeldi.Darısı bekarların başına  ;) Herkese böylesi huzur diliyorum.Her şey çok güzeldi...
hayırlı olsun.

Çevrimiçi hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.337
  • 237.851
  • 30.337
  • 237.851
24 Ara 2012 16:19:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu habere çok üzüldüm arkadaşlar.Vefat eden arkadaşımız daha çok gençmiş.Çok zor bir durum.Allahım hepsinin ailesine  sabır versin :(

Allah rahmet eylesin.Yakınlarına bol sabırlar versin.
Genç ölümleri bir başka acı malesef.Ölüm her an,her yerde  gelebilir.

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
24 Ara 2012 16:37:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sevgi hocam-kızınız nasıl?

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]   başlığında öğretmenimizin kızı için yazdığı mesaj öğretmenim.....

sevgi mert omal

bazen yüzünde maske olan saçları dökülmüş bir kan kanseri yani lösemi birini görürsünüz yanınıza bile oturmasını istemezsiniz halbuki o maske sizden korunmak içindir ya da biri sizden kan bağışında bulunmanızı ister ama siz kanınızın biteceği düşüncesiyle korkarsınız beyaz kan dediklerinde daha da korkarsınız siz hayatı yaşamaya devam edersiniz ama birileri hayatta kalmaya çalışıyordur ama sizin dünyadan haberiniz yoktur yeni yılınız kutlu olsun sen yeni yıl için geriye sayarken birileri ölüm için geriye sayıyordur
çok haklısınız öğrtmenim bazen parka giderdik kızım maskeli diye çocuğunu yanından alıp götüren anneler olurdu  minik yavrum bunu farkeder ben enfeksiyon kapmayım diye takıyorum derdi. asansöre bizimle binmeyenler olurdu insan başına gelmeyince belki bilmiyor ama birazda bilinçlenmek lazım benim biricik yavrum ne kadar kötü olurdu bunları yaşayınca oysa oyun oynamak arkadaş edinmek onun da  hakkı değil mi şimdi çaresizce bekliyoruz yapacak hiç bir şey yok oysa zamanında uygun ilik bulunsaydı şimdi umudumuz olacaktı lütfen bu konuda duyarlı olalım ben ve eşim gönüllü doneriz siz de olun lösemili küçük bir kızın annesi olarak rica değil yalvarıyorum belki siz de bir çocuğun hayatını kurtarabilirsiniz


Çevrimiçi hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.337
  • 237.851
  • 30.337
  • 237.851
24 Ara 2012 16:40:32
Rabbim minik kızını Sevgi öğretmenimize bağışlasın.Dualarımız onlarla.

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
24 Ara 2012 16:59:08
Bugün itibariyle ömürden bir yılı daha bitirdim, acısıyla tatlısıyla... :)

Rabbim gelecek ömrümü geçen ömrümden daha hayırlı eyler inşallah...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK