Yarından sonra hastanede olacağım.Hepinizden Allah razı olsun iyi temennileriniz ve dualarınız için...En kısa sürede bu sayfada iyileştiğimi sizlerle paylaşmak istiyorum.Ama olur da paylaşamazsam hepiniz hakkınızı helal edin şimdiden...
öğretmenim, Allahım yardımcınız olsun,inşallah hayırlısıyla en kısa zamanda aramızda olursunuz,dualarımız sizinle