Yarından sonra hastanede olacağım.Hepinizden Allah razı olsun iyi temennileriniz ve dualarınız için...En kısa sürede bu sayfada iyileştiğimi sizlerle paylaşmak istiyorum.Ama olur da paylaşamazsam hepiniz hakkınızı helal edin şimdiden...
Allahtan acil şifa diliyorum öğretmenim,dört gözle iyilik haberlerinizi bekliyoruz daha paylaşacak çok şeylerimiz var yok öyle düşünmek, dualarımız sizinle.