Dünya da neler oluyor . Ölümün bile hayırlısı gerek.Akşam haberlerde bir haber beni put etti dondum kaldım tv karşısında Şizofren koca karısının boğazını kesti Oğluna da koş bıçak getir bana demiş ve o da muhtardan yardım istemeye gitmiş.Gelene kadar zaten yapmış yapacağını .İşin kötü yanı bu adama hiçbir cezai hüküm uygulanamayacak .Çünkü sağlıklı düşünemiyor.Kadının suçu neydi şimdi kocasından boşanmamak mı .Oysaki bu tip durumlar tek celsede boşanma sebebiymiş.Ne olursa olsun çocuğum deyip bekleniyor...Ölüm bile..
Malesef vahşet bi durum.İnsan denmez buna hatta hayvan bile bunu yapmaz.
Bu arada aynı hastalık babadan kızına da geçmiş. Bu 17 yaşındaki dünya güzeli kızımız da şizofren. İlaçla yatıştırılıyor. Evlense aile kursa bir türlü; yalnız yaşasa başka türlü...
Elti oldummmm Kaynımın düğününü yaptık cumartesi akşamı.Her şey çok güzeldi.Darısı bekarların başına Herkese böylesi huzur diliyorum.Her şey çok güzeldi...