bugün çok mutluyum.sebebi çok komik ama :)hattımı turkcell yaptım.camın sadece bir yerinde 2 diş çekiyor.telin yerini sabitledim, herkesle konuştum 3 yıldır bu köydeyim, ilk kez ceple konuştum ne güzelmiş be
İnsanlar yokluk çektikleri yerlerde ne kadar küçük şeylerle mutlu olabiliyor değil mi hocam?.. Bizler varlığa düştükçe elimizdekiler değersizleşiyor, mutsuzluklar artıyor... Kendi köydeki halimizi hatırlıyorum da... Sobayı yakacak kuru odun bulamıyordum... Buz gibi Sivas ayazında, bebeğimle yalnız... Eşim tunceli'de asker... O odun kuruyunca bile dünyalar benim olmuştu. Şu an doğalgazlı evde merkezde oturuyorum... Ve mutsuz olacak birçok şey bulabiliyorum. Mutlu olabileceğim şeyleri ise gözardı ediyorum... Kuluz işte... Yanlışlarımızla, doğrularımızla...
2 yıldır uğraşıp da okumaya geçiremediğim öğrencim okuyor şükür
Mutluluk sahip olduklarımıza şükürle mümkün,Oysa insan kaf dağının ardındaki hayallere düşkün.Hiç gördün mü insanın mala paraya doyduğunu,Toprak doldurur ancak gözlerinin oyuğunu.
tebrik ederim öğretmenim darısı başıma bende de var 2 tane 2 yıldır bir türlü okuyamıyorlar.biri harfleri bile karıştırıyor.bi tavsiyeniz var mı nasıl başardınız