Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı mavimuallim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
21 Ara 2012 12:43:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün çok mutluyum.sebebi çok komik ama :)hattımı turkcell yaptım.camın sadece bir yerinde 2 diş çekiyor.telin yerini sabitledim, herkesle konuştum :) 3 yıldır bu köydeyim, ilk kez ceple konuştum :) ne güzelmiş be  ;)
İnsanlar yokluk çektikleri yerlerde ne kadar küçük şeylerle mutlu olabiliyor değil mi hocam?.. Bizler varlığa düştükçe elimizdekiler değersizleşiyor, mutsuzluklar artıyor... Kendi köydeki halimizi hatırlıyorum da... Sobayı yakacak kuru odun bulamıyordum... Buz gibi Sivas ayazında, bebeğimle yalnız... Eşim tunceli'de asker... O odun kuruyunca bile dünyalar benim olmuştu. Şu an doğalgazlı evde merkezde oturuyorum... Ve mutsuz olacak birçok şey bulabiliyorum. Mutlu olabileceğim şeyleri ise gözardı ediyorum... Kuluz işte... Yanlışlarımızla, doğrularımızla...

Çevrimdışı 107325

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2012 13:51:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İnsanlar yokluk çektikleri yerlerde ne kadar küçük şeylerle mutlu olabiliyor değil mi hocam?.. Bizler varlığa düştükçe elimizdekiler değersizleşiyor, mutsuzluklar artıyor... Kendi köydeki halimizi hatırlıyorum da... Sobayı yakacak kuru odun bulamıyordum... Buz gibi Sivas ayazında, bebeğimle yalnız... Eşim tunceli'de asker... O odun kuruyunca bile dünyalar benim olmuştu. Şu an doğalgazlı evde merkezde oturuyorum... Ve mutsuz olacak birçok şey bulabiliyorum. Mutlu olabileceğim şeyleri ise gözardı ediyorum... Kuluz işte... Yanlışlarımızla, doğrularımızla...
çok doğru öğretmenim.Aslında mutlu olmamız gerekn ne çok şeyimiz var değilmi.en büyük nimetimiz sağlığımız aslında.daha neler neler var.ben hep kızım için şükrederim.nimetimin en büyüğüsün sen derim mutlu olurum :D hayat kısa mutluluğumuzu çoğaltalım ;)

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2012 14:02:33
İnsanlar bolluk içinde yüzerken yokluk hiç akıllarına gelmiyor.Yoklukla karşılaşıncada bocalıyorlar bence.

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2012 19:45:31
Mutluluk sahip olduklarımıza şükürle mümkün,
Oysa insan kaf dağının ardındaki hayallere düşkün.
Hiç gördün mü insanın mala paraya doyduğunu,
Toprak doldurur ancak gözlerinin oyuğunu.

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
21 Ara 2012 20:02:15
107325 öğretmenim ..Rabbim size daha büyük mutluluklar yaşatsın.....

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2012 20:12:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün çok mutluyum.sebebi çok komik ama :)hattımı turkcell yaptım.camın sadece bir yerinde 2 diş çekiyor.telin yerini sabitledim, herkesle konuştum :) 3 yıldır bu köydeyim, ilk kez ceple konuştum :) ne güzelmiş be  ;)

sebebi biz öğretmenlere komik gelmiyor emin olun.... Sizin adınıza çok sevindim... Tadını çıkarın...

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2012 20:14:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İnsanlar yokluk çektikleri yerlerde ne kadar küçük şeylerle mutlu olabiliyor değil mi hocam?.. Bizler varlığa düştükçe elimizdekiler değersizleşiyor, mutsuzluklar artıyor... Kendi köydeki halimizi hatırlıyorum da... Sobayı yakacak kuru odun bulamıyordum... Buz gibi Sivas ayazında, bebeğimle yalnız... Eşim tunceli'de asker... O odun kuruyunca bile dünyalar benim olmuştu. Şu an doğalgazlı evde merkezde oturuyorum... Ve mutsuz olacak birçok şey bulabiliyorum. Mutlu olabileceğim şeyleri ise gözardı ediyorum... Kuluz işte... Yanlışlarımızla, doğrularımızla...

evet biz insanoğlu mutlu olmayı sözde istiyoruz. Gerçekten istesek mutlu olmaya niyetimiz olsa sebep çok mutluluğu yakalamak için...

Çevrimdışı tatar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2012 22:16:55
2 yıldır uğraşıp da okumaya geçiremediğim öğrencim okuyor şükür :))

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2012 22:17:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2 yıldır uğraşıp da okumaya geçiremediğim öğrencim okuyor şükür :))

Gözünüz aydın öğretmenim. Tebrik ederim sizi ve öğrencinizi.

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2012 22:23:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2 yıldır uğraşıp da okumaya geçiremediğim öğrencim okuyor şükür :))
Emeğinize sağlık tebrikler öğretmenim.

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.337
  • 237.851
  • 30.337
  • 237.851
21 Ara 2012 22:24:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2 yıldır uğraşıp da okumaya geçiremediğim öğrencim okuyor şükür :))

GÖZÜNÜZ AYDIN ÖĞRETMENİM.Başarmışsınız ya tebrik ederim.Emekler ergeç kendini gösteriyor.

Çevrimdışı mavimuallim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
21 Ara 2012 22:27:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Mutluluk sahip olduklarımıza şükürle mümkün,
Oysa insan kaf dağının ardındaki hayallere düşkün.
Hiç gördün mü insanın mala paraya doyduğunu,
Toprak doldurur ancak gözlerinin oyuğunu.
Çok güzel... Aynen öyle...

Çevrimdışı TUANA:)

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.221
  • 12.498
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.221
  • 12.498
  • 1. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2012 22:51:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2 yıldır uğraşıp da okumaya geçiremediğim öğrencim okuyor şükür :))
tebrik ederim öğretmenim darısı başıma bende de var 2 tane 2 yıldır bir türlü okuyamıyorlar.biri harfleri bile karıştırıyor.
bi tavsiyeniz var mı nasıl başardınız

Çevrimdışı tatar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
21 Ara 2012 23:10:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
tebrik ederim öğretmenim darısı başıma bende de var 2 tane 2 yıldır bir türlü okuyamıyorlar.biri harfleri bile karıştırıyor.
bi tavsiyeniz var mı nasıl başardınız

Hocam bu öğrencimin abisi de bendeydi o da okuyamıyordu, bir kardeşleri daha var o da 1. sınıfta o da sorunluymuş. Benimkinde algılama sorunu var ve aile pek ilgilenmiyordu. Ben bu sene artık çözüm bulamadığımdan okumazsa onu teneffüse çıkarmayacağımı, resim ve beden dersine girdirmeyeceğimi söyledim ve çıkarmadım. resim beden dersinde de okuma yaptık beraber. Sanırım bu ona yetti en azından daha çok gayret göstermeye başladı. Bir de güzel okudukça sınıftakilere onu tebrik ettiriyorum ve küçük ödüller veriyorum, şimdilik güzel gidiyor.

Çevrimdışı hhh06

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.676
  • 6.817
  • 1.676
  • 6.817
21 Ara 2012 23:12:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2 yıldır uğraşıp da okumaya geçiremediğim öğrencim okuyor şükür :))
Gözünüz aydın öğretmenim..

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK