Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı hayatbilgisi200

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 108
  • 25
  • 108
  • 25
20 Ara 2012 00:47:23
Norm fazlası öğretmen atamaları fazlasıyla moralimi bozdu. Büyük bir ihtimalle resen atamaya kalacam. Daha 2,5 aylık bebeğim var ben simdi napacam Nasıl bırakım onu yada yanıma alırım.Bebeğimin suratına bakıp ağlıyorum:(

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2012 00:50:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Norm fazlası öğretmen atamaları fazlasıyla moralimi bozdu. Büyük bir ihtimalle resen atamaya kalacam. Daha 2,5 aylık bebeğim var ben simdi napacam Nasıl bırakım onu yada yanıma alırım.Bebeğimin suratına bakıp ağlıyorum:(
öğretmenim moralinizi bozmayın, belli olmaz,inşallah istediğiniz bir yer olur ya da bir şekilde çözülür

Çevrimdışı hayatbilgisi200

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 108
  • 25
  • 108
  • 25
20 Ara 2012 00:54:09
Keske olsa öğretmenim ama olmayacağini biliyorum en iyi yerlerde bile mesafe var yavruma yazık olacak

Çevrimdışı fabaha

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 201
  • 202
  • 201
  • 202
20 Ara 2012 01:22:29
Öğretmenlerim eşime doğum günü hediyesi(sürprizi) arıyorum.Ne önerirsiniz?Kendisi teknolojik ürünlere meraklı(bu arada bütçem sınırlı),bu tür bir şeyin hoşuna gideceğini düşünüyorum ama karar veremiyorum  karar vermeme yardımcı olursanız sevinirim...

Çevrimdışı AYNALI

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2012 01:28:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yarın doğuma giriyorum.acayip duygular içerisindeyim.ilk bebeğim.eşim yanımda olamayacak malesef  :(  dualarınıza ihtiyacım var.

Mevlam yardımcınız olsun

Çevrimdışı adamın biri

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.187
  • 24.606
  • 5.187
  • 24.606
20 Ara 2012 01:52:01
Allah herkesin yar ve yardımcısı olsun.
Yeni gün yeni umuttur. Dilekkk, tayper35, Aysehanım ve Hacile öğretmenlerim inşallah her şey istediğiniz gibi olur.
Taylansalih öğretmenim başınız sağolsun.
Dayanmak çok zor elbette Rabbim sizlere bol bol sabır versin.

Hürmetler.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2012 06:41:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yarın doğuma giriyorum.acayip duygular içerisindeyim.ilk bebeğim.eşim yanımda olamayacak malesef  :(  dualarınıza ihtiyacım var.
Allah yardımcınız olsun öğretmenim...Allah analı babalı büyütsün

Çevrimdışı mertim1

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 464
  • 1.798
  • 464
  • 1.798
20 Ara 2012 07:49:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yarın doğuma giriyorum.acayip duygular içerisindeyim.ilk bebeğim.eşim yanımda olamayacak malesef  :(  dualarınıza ihtiyacım var.
Allah yardımcınız olsun   sağsalim bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah

Çevrimdışı TAYLANSALİH

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
20 Ara 2012 07:50:32
adamın biri,sarnıç,FTM04İmaterrazi,idealöğretmen ,fb_rebel,hhh06,armanem,sina05, nagice,emineyüzgeç,okulöncesi26,simsekhanife67, paycicek,DERYA72,tekmen,sewil23,38fatma,107325,kedicik26,nedim8, metci,zizou43,gulserengokce,öğretmen54, sengi mert oral,gazili0606,TUANA,hacile,kereta,aliş70, siraçisra,toltoyevski,HASAN YİĞİT,arıpınar,alanyap,yeni4242,tayper35, senizkarasah,misrerno_17,duyguaydın, s.kahya ÖĞRETMENLERİM, İLGİNİZDEN DOLAYI HEPİNİNZE DE TEŞEKKÜRLERİMİ İLETİRİM. ALLAH BÖYLE ACIYI KİMSEYE YAŞATMASIN.

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2012 08:38:39
hayat bilgisi öğretmenim her şeyin gönlünüzce olmasını dilerim.

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2012 08:48:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
OKUMANIZI TAVSIYE EDERIM..

Babanız yaşıyorsa hala çocuksunuzdur.

İnsan babası ölünce büyüyor çünkü. Yalnız başına kalıyorsunuz o zaman artık.

Çocukken her şeyi bilen, herkesten güçlü olan babamız biz büyüdükçe küçülüyor.

Zamanını tamamlamış ve geçmişte kalmış bir yaşlı olarak kendi köşesinden bize bakıyor. Uzakta olsa da, bize dokunamasa da...

Usandıracak kadar ayrıntılı sorularla hayatı öğrendiğimiz, her şeyi bilen babamızın sorularıysa biz büyüdükçe artık bize sıkıcı gelmeye başlıyor. Müdahale etmese, soru sormasa ne iyi olur dediğimiz zamanlar çok oluyor artık. Biz ondan daha iyi biliyoruz ya her şeyi. Zaman artık onun zamanı değil ya... Teknoloji gelişti ya... Her şey değişti ya...

Oysa ne zaman ki babanızı kaybediyorsunuz, işte o zaman gerçekten büyüyorsunuz. Çünkü çınarın gölgesi yok artık üzerinizde. Sizi fark etmediğiniz halde yağmurdan, güneşten koruyormuş meğer o gölge.

Siz de aile kuruyorsunuz, baba oluyorsunuz, sizinde gölge yaptığınız ve koruduğunuz birileri oluyor ama o gölgeyi çok arıyorsunuz.

Babanız öldüğünde büyüyorsunuz.
Artık soru soracağınız, öğreneceğiniz, azarını duyacağınız, takdirini alacağınız, akşam eve dönerken yolunu gözleyeceğiniz, korkacağınız bir babanız yoksa büyüyorsunuz.
Yarınınızdan sorumlu tuttuğunuz, her istediğinizi almak zorunda olan o kişi yoksa artık...

Hep sessiz ağlayan, suskun seven, en zor dönemde bile yıkılmaz görünen, sırtınızı dayadığınız çınar ağacınız yoksa artık...
Büyüyorsunuz o zaman işte.

Savaşın ortasında komutansız kalmaktır, babasız kalmak.

Kaç yaşınızda olursanız olun babanız yaşıyorsa hala çocuksunuzdur.

Alıntıdır..
Öğretmenim altı saat engeli.Yazıyı teşekkürler.

Çevrimdışı Reyom

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2012 08:56:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Günaydın Arkadaşlar,sabah Sabah  çok Feci Bir Haberle Uyandık.bir Amcam Ve İki Ayrı Amca Oğlu Uzun Yola Giderken Sabahın 03,30 Saatlaerinde Özel Arabaları İle Uçuruma Uçmuşlar.bir Amca Oğlu(32)iç Kanamadan Vefat Etti.bir Amca Oğlunun Çene Ve Boynu Kırıldı,amcam İse Sağ Tarafı Komple Kırık Kaburgalar Dahil.allah Böyle Bir Felaketi Kimseye Yaşatmasın.iyi Dilek Ve Dualarınıza İhtiyacımız Var.
Başınız sağolsun öğretmenim...Allah rahmet eylesin...

Yaralılarınıza Allahtan acil şifalar diliyorum...Geçmiş olsun...

Çevrimdışı TAYLANSALİH

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
20 Ara 2012 09:38:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Başınız sağolsun öğretmenim...Allah rahmet eylesin...

Yaralılarınıza Allahtan acil şifalar diliyorum...Geçmiş olsun...
sağolasınız öğretmenim, allah kimseye bu acıyı yaşatmasın.

Çevrimdışı TAYLANSALİH

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
20 Ara 2012 09:40:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yarın doğuma giriyorum.acayip duygular içerisindeyim.ilk bebeğim.eşim yanımda olamayacak malesef  :(  dualarınıza ihtiyacım var.
allah kolay doğumlar kısmet etsin.

Çevrimdışı TAYLANSALİH

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
20 Ara 2012 09:43:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Norm fazlası öğretmen atamaları fazlasıyla moralimi bozdu. Büyük bir ihtimalle resen atamaya kalacam. Daha 2,5 aylık bebeğim var ben simdi napacam Nasıl bırakım onu yada yanıma alırım.Bebeğimin suratına bakıp ağlıyorum:(
öğretmenim, moralinizi yüksek tutun, inancınızı kaybetmeyin. allah yardımcınız olsun.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK