Sakarya'da düzenlenen öğretmenler günü etkinliği çerçevesinde okul voleybol takımımızla ilk tur maçını bugün kazandık.Son 16 dayız.Haftaya çeyrek finale çıkmak için mücadele edeceğiz.Takımda üç bayan oynatan tek takımız.Okul çıkışı sürekli çalıştık.Çok mutluyuz.
tebrik ederim öğretmenim,başarılarınızın devamı gelir inşallah

hastaneden yeni geldim.bir sorun yokmuş boynumda.ben bir trafik kazası geçirmiştim kolum alçıdaydı.kolumdaki sinirlerden kaynaklanmış.hepinize teşekkür ederim iyi dilekleriniz için
çok geçmiş olsun öğretmenim