İlçemiz çapında, öğretmenler arasında "Canım Öğretmenim" konulu bir mektup yarışması düzenlenmişti 24 Kasım için. Ben de katıldım tabi. Ve bugün sonuçlar açıklandı. 1. olmuşum, inanamadım.
Çok mutlu oldum hakkaten, bugünkü törende keşke öğretmenim de olabilseydi...
Tebrikler öğretmenim başarılarınızın devamını dilerim.
Arkadaşlar; ulusal düzeyde yapılan küçük prens resim yarışmasına katılan oğluma destekleriinizi bekliyorum, şimdilik genel halk oylamasında 2. sıradayız. tek yapmanız gereken aşağıdaki linke tıklamak 1 oy vermek, son oylama 6 aarlık, unutmayalım, destek olalım...
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Oyumu kullandım öğretmenim oğlunuza yarışmada başarılar.