Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı arıpınar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2012 17:55:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İlçemiz çapında, öğretmenler arasında "Canım Öğretmenim" konulu bir mektup yarışması düzenlenmişti 24 Kasım için. Ben de katıldım tabi. Ve bugün sonuçlar açıklandı. 1. olmuşum, inanamadım. :) Çok mutlu oldum hakkaten, bugünkü törende keşke öğretmenim de olabilseydi...

bu çok güzel bişey  :) tebrikler öğretmenim
mektubunuzu da merak ettim şimdi :)

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2012 17:58:11
Özlem 8728 öğretmenim tebrikler.

Çevrimdışı özlem8728

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2012 18:15:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tebrik ederim öğretmenim.İnşallah nice başarılara.Paylaşırsanız memnun oluruz.
Paylaşırım tabi öğretmenim. :)

Canım Öğretmenim,

Küçüktüm, ufacıktım titreyen ellerimden tuttuğunda… Nefesimin kesildiği o anı hiç unutamam öğretmenim. Ürkek gözlerimi yüreğimi delip geçen gözlerine diktiğim o an… Durmuştu sanki dünya…

Aslında önceleri camdan bakardım okula gelişine, gidişine…Tanımıyordum seni. Kimdin, nasıl biriydin acaba? Ama öğrencilerine bakışını, onlara sarılışını gördükçe imrenirdim. Onların yerinde olmak isterdim. Taa o zamanlar, kim bilebilirdi ki bir gün benim hayatımın rehberi olacağını?

Okuttun, eğittin bizi. Sevgiyi, sevmeyi öğrettin. Sen hep yol göstericiydin, son karar bizimdi. Çocuk gibi görmedin bizi, oturdun dertleştin de. Yeri geldi, sen çocuk oldun. “Siz bir bireysiniz.”  derdin hep. En güzeli, insan olmayı öğrettin.

Aslında ne zordu senin işin. Baktıkça üzülürdüm, ama elimden çok da bir şey gelmezdi ki… Yanmayan sobalar, kırık camlar, eksik araçlar, ilgisiz insanlar… Hiç yılmadın öğretmenim. Bir insan bu kadar sabrı nerden bulabilirdi ki? Şaşılacak bir şeydi… Hiç yorulmazdın sen, üşenmezdin. Senin her şeyin öğrencilerindi, bilirdik. Yüzümüzde en ufak gülümseme kırıntısı görsen dünyalar senin olurdu. Acaba senin hiç mi derdin yoktu ki? Hissetmezdik öğretmenim, hissettirmezdin.

Varlığın pek çok şey kattı hayatıma. Beni inşa eden, ben olmamı sağlayan mimarlardan biri de sensin öğretmenim. Eğer ben bu gün mesleğime  bu kadar bağlıysam, bu kadar seviyorsam okulu, çocukları, hepsi senin sayende… Bana her “öğretmenim” dendiğinde aklıma sen geliyorsun hala. Burnumun direği sızlıyor… Özlüyorum!

   Ve bir şey daha söyleyeyim mi öğretmenim? Bazen senin gibi davranırken buluveriyorum  kendimi. Düşünüşüm bile aynı oluyor bazen. Şaşırıp kalıyorum, ama mutlu da oluyorum. Bu kadar içime işlediğine de inanamıyorum. 

   Öğrencilerime de anlatıyorum seni uzun uzun. Yaptıklarını, yapmak istediklerini, bir türlü imkan bulup yapamadıklarını... Bir bilsen nasıl da merak ediyorlar seni. Keşke gelip görebilsen onları. Keşke onlar da benim öğretmenimi görebilseler…

Nasıl da özledim seni.. Yakın bir zamanda görüşebilir miyiz bilmem ama, ne zaman “öğretmen” kelimesi geçse gözümün önündesin. Sen hep benimlesin. Hayatımın rehberisin.Seni çok seviyorum öğretmenim. Ve üzerimdeki tüm emeklerin için sonsuz teşekkürler edip ellerinden öpüyorum.
   
                                                         Özlem GÜNDOĞDU

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
30 Kas 2012 18:36:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İlçemiz çapında, öğretmenler arasında "Canım Öğretmenim" konulu bir mektup yarışması düzenlenmişti 24 Kasım için. Ben de katıldım tabi. Ve bugün sonuçlar açıklandı. 1. olmuşum, inanamadım. :) Çok mutlu oldum hakkaten, bugünkü törende keşke öğretmenim de olabilseydi...

Tebrik ederim öğretmenim..Ne mutlu size... :)

Çevrimdışı simsekhanife67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2012 18:39:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İlçemiz çapında, öğretmenler arasında "Canım Öğretmenim" konulu bir mektup yarışması düzenlenmişti 24 Kasım için. Ben de katıldım tabi. Ve bugün sonuçlar açıklandı. 1. olmuşum, inanamadım. :) Çok mutlu oldum hakkaten, bugünkü törende keşke öğretmenim de olabilseydi...
Tebrik ederim öğretmenim,büyük gurur.Mutluğunuza ortak oluyoruz.

Çevrimdışı yeni4242

  • Bilge Üye
  • *****
  • 8.472
  • 119.268
  • 8.472
  • 119.268
30 Kas 2012 18:40:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İlçemiz çapında, öğretmenler arasında "Canım Öğretmenim" konulu bir mektup yarışması düzenlenmişti 24 Kasım için. Ben de katıldım tabi. Ve bugün sonuçlar açıklandı. 1. olmuşum, inanamadım. :) Çok mutlu oldum hakkaten, bugünkü törende keşke öğretmenim de olabilseydi...
Tebrikler sayın hocam. Sevinmek hakkınız. Umarım mutluluğunuz ve başarınız daim olur.
Ayrıca yazınız içli ve güzel olmuş.

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
30 Kas 2012 19:01:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İlçemiz çapında, öğretmenler arasında "Canım Öğretmenim" konulu bir mektup yarışması düzenlenmişti 24 Kasım için. Ben de katıldım tabi. Ve bugün sonuçlar açıklandı. 1. olmuşum, inanamadım. :) Çok mutlu oldum hakkaten, bugünkü törende keşke öğretmenim de olabilseydi...
Tebrik ederim öğretmenim.

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.334
  • 237.840
  • 30.334
  • 237.840
30 Kas 2012 19:02:53
Ellerinize ,yüreğinize sağlık Özlem öğretmenim.
Yazmaya devam inşallah.

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2012 19:04:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Paylaşırım tabi öğretmenim. :)

Canım Öğretmenim,

Küçüktüm, ufacıktım titreyen ellerimden tuttuğunda… Nefesimin kesildiği o anı hiç unutamam öğretmenim. Ürkek gözlerimi yüreğimi delip geçen gözlerine diktiğim o an… Durmuştu sanki dünya…

Aslında önceleri camdan bakardım okula gelişine, gidişine…Tanımıyordum seni. Kimdin, nasıl biriydin acaba? Ama öğrencilerine bakışını, onlara sarılışını gördükçe imrenirdim. Onların yerinde olmak isterdim. Taa o zamanlar, kim bilebilirdi ki bir gün benim hayatımın rehberi olacağını?

Okuttun, eğittin bizi. Sevgiyi, sevmeyi öğrettin. Sen hep yol göstericiydin, son karar bizimdi. Çocuk gibi görmedin bizi, oturdun dertleştin de. Yeri geldi, sen çocuk oldun. “Siz bir bireysiniz.”  derdin hep. En güzeli, insan olmayı öğrettin.

Aslında ne zordu senin işin. Baktıkça üzülürdüm, ama elimden çok da bir şey gelmezdi ki… Yanmayan sobalar, kırık camlar, eksik araçlar, ilgisiz insanlar… Hiç yılmadın öğretmenim. Bir insan bu kadar sabrı nerden bulabilirdi ki? Şaşılacak bir şeydi… Hiç yorulmazdın sen, üşenmezdin. Senin her şeyin öğrencilerindi, bilirdik. Yüzümüzde en ufak gülümseme kırıntısı görsen dünyalar senin olurdu. Acaba senin hiç mi derdin yoktu ki? Hissetmezdik öğretmenim, hissettirmezdin.

Varlığın pek çok şey kattı hayatıma. Beni inşa eden, ben olmamı sağlayan mimarlardan biri de sensin öğretmenim. Eğer ben bu gün mesleğime  bu kadar bağlıysam, bu kadar seviyorsam okulu, çocukları, hepsi senin sayende… Bana her “öğretmenim” dendiğinde aklıma sen geliyorsun hala. Burnumun direği sızlıyor… Özlüyorum!

   Ve bir şey daha söyleyeyim mi öğretmenim? Bazen senin gibi davranırken buluveriyorum  kendimi. Düşünüşüm bile aynı oluyor bazen. Şaşırıp kalıyorum, ama mutlu da oluyorum. Bu kadar içime işlediğine de inanamıyorum. 

   Öğrencilerime de anlatıyorum seni uzun uzun. Yaptıklarını, yapmak istediklerini, bir türlü imkan bulup yapamadıklarını... Bir bilsen nasıl da merak ediyorlar seni. Keşke gelip görebilsen onları. Keşke onlar da benim öğretmenimi görebilseler…

Nasıl da özledim seni.. Yakın bir zamanda görüşebilir miyiz bilmem ama, ne zaman “öğretmen” kelimesi geçse gözümün önündesin. Sen hep benimlesin. Hayatımın rehberisin.Seni çok seviyorum öğretmenim. Ve üzerimdeki tüm emeklerin için sonsuz teşekkürler edip ellerinden öpüyorum.
   
                                                         Özlem GÜNDOĞDU

Sonuna kadar hak etmişsiniz ödülü. Kutlarım öğretmenim.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2012 19:14:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İlçemiz çapında, öğretmenler arasında "Canım Öğretmenim" konulu bir mektup yarışması düzenlenmişti 24 Kasım için. Ben de katıldım tabi. Ve bugün sonuçlar açıklandı. 1. olmuşum, inanamadım. :) Çok mutlu oldum hakkaten, bugünkü törende keşke öğretmenim de olabilseydi...
Tebrikler öğretmenim, yazmaya devam etmeniz dileğimle :)

Çevrimdışı riha

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 613
  • 957
  • Okul Müdürü
  • 613
  • 957
  • Okul Müdürü
30 Kas 2012 19:19:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Paylaşırım tabi öğretmenim. :)

Canım Öğretmenim,

Küçüktüm, ufacıktım titreyen ellerimden tuttuğunda… Nefesimin kesildiği o anı hiç unutamam öğretmenim. Ürkek gözlerimi yüreğimi delip geçen gözlerine diktiğim o an… Durmuştu sanki dünya…

Aslında önceleri camdan bakardım okula gelişine, gidişine…Tanımıyordum seni. Kimdin, nasıl biriydin acaba? Ama öğrencilerine bakışını, onlara sarılışını gördükçe imrenirdim. Onların yerinde olmak isterdim. Taa o zamanlar, kim bilebilirdi ki bir gün benim hayatımın rehberi olacağını?

Okuttun, eğittin bizi. Sevgiyi, sevmeyi öğrettin. Sen hep yol göstericiydin, son karar bizimdi. Çocuk gibi görmedin bizi, oturdun dertleştin de. Yeri geldi, sen çocuk oldun. “Siz bir bireysiniz.”  derdin hep. En güzeli, insan olmayı öğrettin.

Aslında ne zordu senin işin. Baktıkça üzülürdüm, ama elimden çok da bir şey gelmezdi ki… Yanmayan sobalar, kırık camlar, eksik araçlar, ilgisiz insanlar… Hiç yılmadın öğretmenim. Bir insan bu kadar sabrı nerden bulabilirdi ki? Şaşılacak bir şeydi… Hiç yorulmazdın sen, üşenmezdin. Senin her şeyin öğrencilerindi, bilirdik. Yüzümüzde en ufak gülümseme kırıntısı görsen dünyalar senin olurdu. Acaba senin hiç mi derdin yoktu ki? Hissetmezdik öğretmenim, hissettirmezdin.

Varlığın pek çok şey kattı hayatıma. Beni inşa eden, ben olmamı sağlayan mimarlardan biri de sensin öğretmenim. Eğer ben bu gün mesleğime  bu kadar bağlıysam, bu kadar seviyorsam okulu, çocukları, hepsi senin sayende… Bana her “öğretmenim” dendiğinde aklıma sen geliyorsun hala. Burnumun direği sızlıyor… Özlüyorum!

   Ve bir şey daha söyleyeyim mi öğretmenim? Bazen senin gibi davranırken buluveriyorum  kendimi. Düşünüşüm bile aynı oluyor bazen. Şaşırıp kalıyorum, ama mutlu da oluyorum. Bu kadar içime işlediğine de inanamıyorum. 

   Öğrencilerime de anlatıyorum seni uzun uzun. Yaptıklarını, yapmak istediklerini, bir türlü imkan bulup yapamadıklarını... Bir bilsen nasıl da merak ediyorlar seni. Keşke gelip görebilsen onları. Keşke onlar da benim öğretmenimi görebilseler…

Nasıl da özledim seni.. Yakın bir zamanda görüşebilir miyiz bilmem ama, ne zaman “öğretmen” kelimesi geçse gözümün önündesin. Sen hep benimlesin. Hayatımın rehberisin.Seni çok seviyorum öğretmenim. Ve üzerimdeki tüm emeklerin için sonsuz teşekkürler edip ellerinden öpüyorum.
   
                                                         Özlem GÜNDOĞDU
Ne mutlu size, bizlere de gurur kaynağı oldunuz. Tebrik ederim.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2012 19:21:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar benim ehliyetim var ama direksiyona hiç geçmedim. Açıkçası korkuyorum öğrenemem diye. Geçenlerde eşime öğret dedim pek yanaşmadı. Ben de başkasından öğrenirim dedim. Köyde kimden öğreneceksem.
Sizce bir bayan ne kadar sürede iyi derecede araç kullanmayı öğrenebil
ir?
Tecrübeyle öğretmenim, kullanılan süreye bağlı.. Önce trafiği az olan yerlerde veya benim yaptığım gibi en korktuğunuz trafiğin yoğun olduğu yerlerden gece en sakin zamanlarında gidin kullanın oralarda korkunuzu yenersiniz.. Sonra trafiğin yoğun olduğu saatlere doğru çalışma zamanlarınızı ayırırsınız.. 1 yılda usta olunur.. 2000 yılından beri kullanıyorum, bir oturdum koltuğa kaldırana aşkolsun :)

Çevrimdışı seelda

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 119
  • 240
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 119
  • 240
  • 2. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2012 20:11:24
özlem öğretmenim bir insan ancak bu kadar güzel anlatabilir öğretmenine sevgisini.. resmen burnumun direği sızladı, gözlerim doldu.. ne mutlu size ve en önemlisi ne mutlu size bu duyguları yaşatan, kendini bu kadar sevdiren öğretmeninize.. inşallah biz de kendimizi böyle sevdirebiliriz..

Çevrimdışı sarizeybek

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 704
  • 665
  • Müdür Yardımcısı
  • 704
  • 665
  • Müdür Yardımcısı
30 Kas 2012 20:15:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İlçemiz çapında, öğretmenler arasında "Canım Öğretmenim" konulu bir mektup yarışması düzenlenmişti 24 Kasım için. Ben de katıldım tabi. Ve bugün sonuçlar açıklandı. 1. olmuşum, inanamadım. :) Çok mutlu oldum hakkaten, bugünkü törende keşke öğretmenim de olabilseydi...
Tebrik ederim sayın hocam

Çevrimdışı hhh06

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.676
  • 6.817
  • 1.676
  • 6.817
30 Kas 2012 20:18:01
özlem8728 öğretmenim tebrik ederim,çok beğendim..

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK