ehliyeti aldım ama şoförlük bana da zor geliyor.. tembel ve isteksizim bu konuda nedense.. eşler genelde destek olmuyormuş.. ama benim eşim tam bir destekçi.. ehliyet kursuna sevgililer günü hediyesi olarak yazdırmış beni.. sürekli söylüyordu kursa gidip ehliyet almamı, ben istemiyordum.. sürpriz yapmış bana sağolsun, sayesinde ehliyet sahibi oldum.. arabayı da kullanıyorum ama trafiğe çıkmaya cesaretim yok
