Sakarya'da düzenlenen öğretmenler günü etkinliği çerçevesinde okul voleybol takımımızla ilk tur maçını bugün kazandık. Son 16 dayız. Haftaya çeyrek finale çıkmak için mücadele edeceğiz.Takımda üç bayan oynatan tek takımız. Okul çıkışı sürekli çalıştık. Çok mutluyuz.
Tebrikler öğretmenim

Birincilik haberlerinizi bekliyoruz

Bu başlığı iyi haberler görmeyi dileyerek tıklıyorum her seferinde. Sevinçler bol sıkıntılar az olsun umarım.
Tayper35 öğretmenim, kurşun filan mı döktürseniz acaba

Şaka bir yana gelmiş geçmiş olsun tüm sıkıntılarınız.