Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2012 06:00:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
boynum sabahtan beri ağrıyordu.artık hiç oynatamıyorum başımı...canım  çok yanıyor...
(bir gün iyi birşeyler yazmak istiyorum şu başlığın altına)
çok geçmiş olsun öğretmenim

Çevrimdışı mertim1

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 464
  • 1.798
  • 464
  • 1.798
02 Ara 2012 08:20:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sakarya'da düzenlenen öğretmenler günü etkinliği çerçevesinde okul voleybol takımımızla ilk tur maçını bugün kazandık.Son 16 dayız.Haftaya çeyrek finale çıkmak için mücadele edeceğiz.Takımda üç bayan oynatan tek takımız.Okul çıkışı sürekli  çalıştık.Çok mutluyuz.
başarılarınız daim olsun öğretmenim

Çevrimdışı SALKIMSÖĞÜT38

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 202
  • 1.069
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 202
  • 1.069
  • 3. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2012 09:05:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sakarya'da düzenlenen öğretmenler günü etkinliği çerçevesinde okul voleybol takımımızla ilk tur maçını bugün kazandık.Son 16 dayız.Haftaya çeyrek finale çıkmak için mücadele edeceğiz.Takımda üç bayan oynatan tek takımız.Okul çıkışı sürekli  çalıştık.Çok mutluyuz.
Spor en güzel uğraş hocam başarılarınızın devamını dilerim.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2012 09:23:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sakarya'da düzenlenen öğretmenler günü etkinliği çerçevesinde okul voleybol takımımızla ilk tur maçını bugün kazandık.Son 16 dayız.Haftaya çeyrek finale çıkmak için mücadele edeceğiz.Takımda üç bayan oynatan tek takımız.Okul çıkışı sürekli  çalıştık.Çok mutluyuz.

Tebrikler öğretmenim. Kupayı almanız dileği ile.

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
02 Ara 2012 09:30:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
boynum sabahtan beri ağrıyordu.artık hiç oynatamıyorum başımı...canım  çok yanıyor...
(bir gün iyi birşeyler yazmak istiyorum şu başlığın altına)

tayper35 öğretmenim geçmiş olsun.

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
02 Ara 2012 16:05:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
boynum sabahtan beri ağrıyordu.artık hiç oynatamıyorum başımı...canım  çok yanıyor...
(bir gün iyi birşeyler yazmak istiyorum şu başlığın altına)

Geçmiş olsun öğretmenim, Allah şifa versin inşallah, evet inşallah bir gün iyi birşeyler paylaştığınıza bizde tanıklık ederiz ;)

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2012 16:07:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tebrikler öğretmenim. Kupayı almanız dileği ile.
Hedefimiz bu ama kolay değil.En önemliside sportif faaliyette bulunmak.

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2012 16:35:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sakarya'da düzenlenen öğretmenler günü etkinliği çerçevesinde okul voleybol takımımızla ilk tur maçını bugün kazandık. Son 16 dayız. Haftaya çeyrek finale çıkmak için mücadele edeceğiz.Takımda üç bayan oynatan tek takımız. Okul çıkışı sürekli  çalıştık. Çok mutluyuz.

Tebrikler öğretmenim  :) Birincilik haberlerinizi bekliyoruz  ;)
 Bu başlığı iyi haberler görmeyi dileyerek tıklıyorum her seferinde. Sevinçler bol sıkıntılar az olsun umarım.
Tayper35 öğretmenim, kurşun filan mı döktürseniz acaba  ??? Şaka bir yana gelmiş geçmiş olsun tüm sıkıntılarınız.

Çevrimdışı aysununalsadak

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 126
  • 438
  • 126
  • 438
02 Ara 2012 17:25:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hastaneden yeni geldim.bir sorun yokmuş boynumda.ben bir trafik kazası geçirmiştim kolum alçıdaydı.kolumdaki sinirlerden kaynaklanmış.hepinize teşekkür ederim iyi dilekleriniz için
Geçmiş olsua öğretmenim.Umarım kısa zamanda iyileşirsiniz.

Çevrimdışı aysununalsadak

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 126
  • 438
  • 126
  • 438
02 Ara 2012 17:27:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sakarya'da düzenlenen öğretmenler günü etkinliği çerçevesinde okul voleybol takımımızla ilk tur maçını bugün kazandık.Son 16 dayız.Haftaya çeyrek finale çıkmak için mücadele edeceğiz.Takımda üç bayan oynatan tek takımız.Okul çıkışı sürekli  çalıştık.Çok mutluyuz.
Tebrik ederim öğretmenim.Umarım birinciliği de kazanırsınız.

Çevrimdışı ibrahimmert

  • Üye
  • *
  • 7
  • 24
  • 7
  • 24
02 Ara 2012 17:46:26
 daha önce paylaştım ama arada bir yenilemek gerekiyor; anlayışınıza teşekkürler...

Arkadaşlar; ulusal düzeyde yapılan küçük prens resim yarışmasına katılan oğluma destekleriinizi bekliyorum, şimdilik  genel halk oylamasında 2. sıradayız. tek yapmanız gereken aşağıdaki linke tıklamak 1 oy vermek, son oylama 6 aralık, unutmayalım, destek olalım...

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı kollektif-01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.020
  • 4.972
  • 2.020
  • 4.972
02 Ara 2012 18:19:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sakarya'da düzenlenen öğretmenler günü etkinliği çerçevesinde okul voleybol takımımızla ilk tur maçını bugün kazandık.Son 16 dayız.Haftaya çeyrek finale çıkmak için mücadele edeceğiz.Takımda üç bayan oynatan tek takımız.Okul çıkışı sürekli  çalıştık.Çok mutluyuz.

tebrikler öğretmenim.başarınızın devamını dilerim

Çevrimdışı kollektif-01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.020
  • 4.972
  • 2.020
  • 4.972
02 Ara 2012 18:21:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
boynum sabahtan beri ağrıyordu.artık hiç oynatamıyorum başımı...canım  çok yanıyor...
(bir gün iyi birşeyler yazmak istiyorum şu başlığın altına)

geçmiş olsun öğretmenim.boyun ağrısının nasıl bir şey olduğunu çok iyi bilirim.çünkü bu konuda fizik tedavi görmüştüm.

Çevrimdışı selman7071

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 911
  • 4.180
  • 911
  • 4.180
02 Ara 2012 18:32:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sakarya'da düzenlenen öğretmenler günü etkinliği çerçevesinde okul voleybol takımımızla ilk tur maçını bugün kazandık.Son 16 dayız.Haftaya çeyrek finale çıkmak için mücadele edeceğiz.Takımda üç bayan oynatan tek takımız.Okul çıkışı sürekli  çalıştık.Çok mutluyuz.
Tebrikler...mücadelenizde başarılar...

Çevrimdışı selman7071

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 911
  • 4.180
  • 911
  • 4.180
02 Ara 2012 18:33:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
boynum sabahtan beri ağrıyordu.artık hiç oynatamıyorum başımı...canım  çok yanıyor...
(bir gün iyi birşeyler yazmak istiyorum şu başlığın altına)
geçmiş olsun öğretmenim...en kısa zamanda geçmesi dileğiyle...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK