Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2012 18:37:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eğitimhanecek yanınızdayız öğretmenim, başarınızın devamını dilerim, bayan arkadaşları da ayrıca kutlarım, çok sevindirici bir haber :)
Sakaryada her yıl futbol ve voleybol turnuvaları düzenleniyor.Çok güzel oluyor.Geçen yıl futbola katıldık ilk turda elendik.Toplam 12 öğretmeniz ve 1 yedekle sahaya çıkabiliyoruz.Haftaya sonucu buradan paylaşacağım.

Çevrimdışı AYNALI

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2012 18:38:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sakarya'da düzenlenen öğretmenler günü etkinliği çerçevesinde okul voleybol takımımızla ilk tur maçını bugün kazandık.Son 16 dayız.Haftaya çeyrek finale çıkmak için mücadele edeceğiz.Takımda üç bayan oynatan tek takımız.Okul çıkışı sürekli  çalıştık.Çok mutluyuz.

inşallah çok daha iyi neticeler elde edersiniz önce çeyrek final sonra yarı sorada final

Çevrimdışı emek_vermek

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 368
  • 693
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 368
  • 693
  • 4. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2012 18:39:31
sınıf kitaplığını oluşturdum e-okulda bittim ama :(

 bir kaç saat bu okulla ilgili işler olmasın ya allahımmm...

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2012 18:42:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sınıf kitaplığını oluşturdum e-okulda bittim ama :(

 bir kaç saat bu okulla ilgili işler olmasın ya allahımmm...
Geçmiş olsun öğretmenim.

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.334
  • 237.840
  • 30.334
  • 237.840
01 Ara 2012 18:42:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sakarya'da düzenlenen öğretmenler günü etkinliği çerçevesinde okul voleybol takımımızla ilk tur maçını bugün kazandık.Son 16 dayız.Haftaya çeyrek finale çıkmak için mücadele edeceğiz.Takımda üç bayan oynatan tek takımız.Okul çıkışı sürekli  çalıştık.Çok mutluyuz.

Tebrik eder başarılarınızın  devamını dilerim.

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2012 18:43:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sakarya'da düzenlenen öğretmenler günü etkinliği çerçevesinde okul voleybol takımımızla ilk tur maçını bugün kazandık.Son 16 dayız.Haftaya çeyrek finale çıkmak için mücadele edeceğiz.Takımda üç bayan oynatan tek takımız.Okul çıkışı sürekli  çalıştık.Çok mutluyuz.
Tebrik ediyorum sizleri.

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2012 18:45:56
Maç sonu coşkuyla yemeğe gittik.Çok güzel sosyal aktivite.Stresten uzaklaşıp sporla paylaşmayı yakaladık.

Çevrimdışı gazili0606

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 6.759
  • 15.665
  • 6.759
  • 15.665
01 Ara 2012 18:46:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sakarya'da düzenlenen öğretmenler günü etkinliği çerçevesinde okul voleybol takımımızla ilk tur maçını bugün kazandık.Son 16 dayız.Haftaya çeyrek finale çıkmak için mücadele edeceğiz.Takımda üç bayan oynatan tek takımız.Okul çıkışı sürekli  çalıştık.Çok mutluyuz.

Tebrik eder başarılarınızın devamını dilerim...

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2012 18:47:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Maç sonu coşkuyla yemeğe gittik.Çok güzel sosyal aktivite.Stresten uzaklaşıp sporla paylaşmayı yakaladık.
Ne güzel afiyet olsun öğretmenim.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2012 19:03:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sınıf kitaplığını oluşturdum e-okulda bittim ama :(

 bir kaç saat bu okulla ilgili işler olmasın ya allahımmm...
Emeğinize sağlık, kurtuldunuz, aklınızda kalacağına bitmesi en güzeli :)

Öğretmen54 öğretmenim gerçekten sosyal aktiviteler öğretmenler için çok önemli.. İşbirliği, birbirini anlama, iletişim gelişiyor.. Dolayısıyla bu okulun havasına, eğitime yansıyor.. Bizim okulun da öğretmenler korosu var, çalışmalarımız harika geçiyor :)

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2012 19:14:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Emeğinize sağlık, kurtuldunuz, aklınızda kalacağına bitmesi en güzeli :)

Öğretmen54 öğretmenim gerçekten sosyal aktiviteler öğretmenler için çok önemli.. İşbirliği, birbirini anlama, iletişim gelişiyor.. Dolayısıyla bu okulun havasına, eğitime yansıyor.. Bizim okulun da öğretmenler korosu var, çalışmalarımız harika geçiyor :)
Okulda birlik beraberlik havası önemli gerçektende öğretmenim.Öğretmenler korosu güzel düşünülmüş bir etkinlik

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2012 20:30:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sakarya'da düzenlenen öğretmenler günü etkinliği çerçevesinde okul voleybol takımımızla ilk tur maçını bugün kazandık.Son 16 dayız.Haftaya çeyrek finale çıkmak için mücadele edeceğiz.Takımda üç bayan oynatan tek takımız.Okul çıkışı sürekli  çalıştık.Çok mutluyuz.
Tebrik eder başarılarınızın  devamını dilerim

Çevrimdışı tayper35

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.459
  • 4.229
  • 1.459
  • 4.229
01 Ara 2012 20:47:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sakarya'da düzenlenen öğretmenler günü etkinliği çerçevesinde okul voleybol takımımızla ilk tur maçını bugün kazandık.Son 16 dayız.Haftaya çeyrek finale çıkmak için mücadele edeceğiz.Takımda üç bayan oynatan tek takımız.Okul çıkışı sürekli  çalıştık.Çok mutluyuz.
tebrik ederim...

Çevrimdışı tayper35

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.459
  • 4.229
  • 1.459
  • 4.229
01 Ara 2012 20:48:29
boynum sabahtan beri ağrıyordu.artık hiç oynatamıyorum başımı...canım  çok yanıyor...
(bir gün iyi birşeyler yazmak istiyorum şu başlığın altına)

Çevrimdışı AYNALI

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2012 21:19:20
geimiş olsun öğretmenim

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK