Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
27 Kas 2012 20:13:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
günayyydııınn.

sizler gibi okulda değilim ..doktora görünmek üzere ankaradayım .şimdilik sorun yok .Allah herkese acil şifalar versin...

Geçmiş olsun öğretmenim.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
27 Kas 2012 20:14:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dün sabah sol gözüm balon gibiydi akşama doğru biraz şişlik indi bu gün göz doktoruna gittim bir şeye ciddi alerjim varmış ama test sonucu belli olacak Allah beterinden korusun tüm hastalara acil şifalar dilerim
Geçmiş olsun mavi ada ılgını öğretmenim, acil şifalar dilerim..

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
27 Kas 2012 20:15:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dün sabah sol gözüm balon gibiydi akşama doğru biraz şişlik indi bu gün göz doktoruna gittim bir şeye ciddi alerjim varmış ama test sonucu belli olacak Allah beterinden korusun tüm hastalara acil şifalar dilerim
Geçmiş olsun öğretmenim...

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
27 Kas 2012 20:16:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyi akşamlar arkadaşlar lösemi hastası kızım için çok acil Brh+ kana ihtiyacımız var kayseri de olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim bu arada verilecek kan hemoglobin yada trombosit değil granülosit duyarlılığınız için şimdiden teşekkürler.


Öğretmenim çok çok geçmiş olsun. Mevlam bütün hastalara şifa versin. Çok zor gerçekten iyi bilirim.

Çevrimdışı hayal_06

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 116
  • 736
  • 116
  • 736
27 Kas 2012 20:45:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyi akşamlar arkadaşlar lösemi hastası kızım için çok acil Brh+ kana ihtiyacımız var kayseri de olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim bu arada verilecek kan hemoglobin yada trombosit değil granülosit duyarlılığınız için şimdiden teşekkürler.

Geçmiş olsun öğretmenim.İnşallah en kısa zamanda kan bulunur.

Çevrimdışı elif8927

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 101
  • 479
  • Fen ve Tekn. Öğrt.
  • 101
  • 479
  • Fen ve Tekn. Öğrt.
27 Kas 2012 20:49:22
şu laboratuvarımı  toparlayabilseydim soba kurulmamış sınıfta temizlik  yapacağım diye iyice kaptım şifayı hayırlı olsun:((((

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
27 Kas 2012 20:53:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dün sabah sol gözüm balon gibiydi akşama doğru biraz şişlik indi bu gün göz doktoruna gittim bir şeye ciddi alerjim varmış ama test sonucu belli olacak Allah beterinden korusun tüm hastalara acil şifalar dilerim
Geçmiş olsun öğretmenim.

Çevrimdışı ferayserhan

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.875
  • 8.344
  • 2.875
  • 8.344
27 Kas 2012 20:56:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyi akþamlar arkadaþlar lösemi hastasý kýzým için çok acil Brh+ kana ihtiyacýmýz var kayseri de olanlar yardýmcý olurlarsa sevinirim bu arada verilecek kan hemoglobin yada trombosit deðil granülosit duyarlýlýðýnýz için þimdiden teþekkürler.

cokcok gecmis olsun ogretmenim Allah yar ve yardimciniz olsun...en kisa zamanda iyi haberlerinizi ojuyalim insallah...
Hasta olan degerli ogretmenlerime gecmis olsun...acil sifalar...

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
27 Kas 2012 21:01:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyi akşamlar arkadaşlar lösemi hastası kızım için çok acil Brh+ kana ihtiyacımız var kayseri de olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim bu arada verilecek kan hemoglobin yada trombosit değil granülosit duyarlılığınız için şimdiden teşekkürler.


Çok geçmiş olsun öğretmenim.Rabbim size güç versin.Kızınız inşallah  bu hastalıktan tez zamanda kurtulur.

Nagice öğretmenim geçmiş olsun.

mavi ada ılgını öretmenim size de geçmiş olsun.

Çevrimdışı elif8927

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 101
  • 479
  • Fen ve Tekn. Öğrt.
  • 101
  • 479
  • Fen ve Tekn. Öğrt.
27 Kas 2012 21:08:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyi akşamlar arkadaşlar lösemi hastası kızım için çok acil Brh+ kana ihtiyacımız var kayseri de olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim bu arada verilecek kan hemoglobin yada trombosit değil granülosit duyarlılığınız için şimdiden teşekkürler.

  hocam çok çok geçmiş olsun inş en yakın zamanda kızınız sağlığına kavuşur

Çevrimdışı sarizeybek

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 704
  • 665
  • Müdür Yardımcısı
  • 704
  • 665
  • Müdür Yardımcısı
27 Kas 2012 21:21:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyi akşamlar arkadaşlar lösemi hastası kızım için çok acil Brh+ kana ihtiyacımız var kayseri de olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim bu arada verilecek kan hemoglobin yada trombosit değil granülosit duyarlılığınız için şimdiden teşekkürler.

Rabbim kızınıza şifa versin hocam. Kan grubum tutuyor ama malesef maraştayım

Çevrimdışı bmduman

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 21
  • 143
  • Lise Branş Öğrt.
  • 21
  • 143
  • Lise Branş Öğrt.
27 Kas 2012 21:44:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyi akşamlar arkadaşlar lösemi hastası kızım için çok acil Brh+ kana ihtiyacımız var kayseri de olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim bu arada verilecek kan hemoglobin yada trombosit değil granülosit duyarlılığınız için şimdiden teşekkürler.

Rabbimiz acil şifalar versin hocam...
Keşke Kayesride olsaydımda sizlere yardımcı olabilseydim :(

Çevrimdışı evgi-47

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 956
  • 5.487
  • 956
  • 5.487
27 Kas 2012 22:34:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyi akşamlar arkadaşlar lösemi hastası kızım için çok acil Brh+ kana ihtiyacımız var kayseri de olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim bu arada verilecek kan hemoglobin yada trombosit değil granülosit duyarlılığınız için şimdiden teşekkürler.

   Hocam, Allah çocuğunuzun şifasını versin. Onu size bağışlasın. İnşallah uygun kan bir an önce bulunur. Çok uzaktayız ama dualarımız sizinle..

Çevrimdışı TUANA:)

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.221
  • 12.498
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.221
  • 12.498
  • 1. Sınıf Öğretmeni
27 Kas 2012 22:36:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dün sabah sol gözüm balon gibiydi akşama doğru biraz şişlik indi bu gün göz doktoruna gittim bir şeye ciddi alerjim varmış ama test sonucu belli olacak Allah beterinden korusun tüm hastalara acil şifalar dilerim
çok geçiş olsun öğretmenim

Çevrimdışı TUANA:)

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.221
  • 12.498
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.221
  • 12.498
  • 1. Sınıf Öğretmeni
27 Kas 2012 22:37:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyi akşamlar arkadaşlar lösemi hastası kızım için çok acil Brh+ kana ihtiyacımız var kayseri de olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim bu arada verilecek kan hemoglobin yada trombosit değil granülosit duyarlılığınız için şimdiden teşekkürler.

Allah acil şifalar versin Rabbim yardımcınız olsun

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK