Bugün okulda çalışan hizmetli bayanın ''-Hoca hanım iyi ki sen bu okula gelmişsin , çok şensin ''demesi beni nasıl mutlu etti anlatamam sizlerle paylaşmak istedim .Olumsuzlukları sildi kafamdan...Birileriyle konuşmak , bişeyler paylaşmak , dönütler almak öyle güzel ki ..Bunun tadını almak için 5 yıl süründüm ama aldım o tadı ya yeter bana 
tabi tersi de olabilirdi ama çok şükür şimdiye kadar olmadı .İnş. da olmaz...
hep mutlu olun arıpınar öğretmenim

herkese ii akşamlar ben bugun öldüm öldüm drildim çok kötüyüm başım feci ağrıyor
selametle kalın allaha emanet olun....
çok geçmiş olsun öğretmenim
24 Kasım Öğretmenler Gününün en büyük hediyesini dün müjdeli bir haberle aldım.
Her alanda çok başarılı olan bir öğrencim İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce tüm okullara düzenlenen resim yarışmasında ilçe 1.si oldu.Cumartesi günü ilçe töreninde ödülünü alacak. Yüzündeki o kocaman gülümseme ve heyecan dünyalara bedel...Bizim günümüz asıl böyle güzel haberlerle kutlu oluyor.Günümüz kutlu olsun arkadaşlar...
Hasta olan tüm öğretmenlerimize acil şifalar,geçmiş olsun arkadaşlar.
çok güzel,tebrik ederim öğretmenim,öğrencinizi ve sizi

Devamsız öğrencilerimin evlerine ziyarete başladım bu hafta ama başlamaz olaydım dedim gelmeyen 8 öğrencim var bunların 7 si kız 5ini ailesi yollamıyor 2side kendi gelmek istemiyordu 5 ini ikna edemedim aileleri okul yaşı çoktan geçti büyüdüler dünürcüleri geliyor dediler tabi ben de moral bozukluğu ama peşlerini bırakmayacağım...kendisi gelmek istmeyen iki öğrencimden birini ikna ettim şimdi o okula sevinerek geliyor umarım diğerlerini de ikna edebilirim 
özverinizi tebrik ederim,inşallah diğerlerini de ikna edersiniz öğretmenim