Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı faldov

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.348
  • 46.579
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.348
  • 46.579
  • 2. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2012 21:31:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
   24 Kasım Öğretmenler Gününün en büyük hediyesini dün müjdeli bir haberle aldım.
  Her alanda çok başarılı olan bir öğrencim İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce tüm okullara düzenlenen resim yarışmasında ilçe 1.si oldu.Cumartesi günü ilçe töreninde ödülünü alacak. Yüzündeki o kocaman gülümseme ve heyecan dünyalara bedel...Bizim günümüz asıl böyle güzel haberlerle kutlu oluyor.Günümüz kutlu olsun arkadaşlar...
  Hasta olan tüm öğretmenlerimize acil şifalar,geçmiş olsun arkadaşlar.
Tebrikler Eylülada öğretmenim.sizin adınıza sevindim.Öğrencinizin çalışmasını bizde görmek isteriz.

Çevrimdışı elif8927

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 101
  • 479
  • Fen ve Tekn. Öğrt.
  • 101
  • 479
  • Fen ve Tekn. Öğrt.
22 Kas 2012 21:31:49
Devamsız öğrencilerimin evlerine ziyarete başladım bu hafta ama başlamaz olaydım dedim gelmeyen 8 öğrencim var bunların 7 si kız 5ini ailesi yollamıyor 2side kendi gelmek istemiyordu 5 ini ikna edemedim aileleri okul yaşı çoktan geçti büyüdüler dünürcüleri geliyor dediler tabi ben de moral bozukluğu ama peşlerini bırakmayacağım...kendisi gelmek istmeyen iki öğrencimden birini ikna ettim şimdi o okula sevinerek geliyor umarım diğerlerini de ikna edebilirim :(

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2012 21:42:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yalnızken Hasta Olmak Ne Kadar Kötü :-(
Geçmiş olsun öğretmenim, acil şifalar dilerim..
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Devamsız öğrencilerimin evlerine ziyarete başladım bu hafta ama başlamaz olaydım dedim gelmeyen 8 öğrencim var bunların 7 si kız 5ini ailesi yollamıyor 2side kendi gelmek istemiyordu 5 ini ikna edemedim aileleri okul yaşı çoktan geçti büyüdüler dünürcüleri geliyor dediler tabi ben de moral bozukluğu ama peşlerini bırakmayacağım...kendisi gelmek istmeyen iki öğrencimden birini ikna ettim şimdi o okula sevinerek geliyor umarım diğerlerini de ikna edebilirim :(
Düşünürlerden biri "en uzak mesafe, iki kafa arasındaki mesafedir.." demiş.. Bazen insanlara ulaşmak öyle zor ki ??? Umarım çabalarınız sonuç verir, bir öğrencinizi ikna edebildiğiniz için de ayrıca kutlarım öğretmenim..

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2012 21:49:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Devamsız öğrencilerimin evlerine ziyarete başladım bu hafta ama başlamaz olaydım dedim gelmeyen 8 öğrencim var bunların 7 si kız 5ini ailesi yollamıyor 2side kendi gelmek istemiyordu 5 ini ikna edemedim aileleri okul yaşı çoktan geçti büyüdüler dünürcüleri geliyor dediler tabi ben de moral bozukluğu ama peşlerini bırakmayacağım...kendisi gelmek istmeyen iki öğrencimden birini ikna ettim şimdi o okula sevinerek geliyor umarım diğerlerini de ikna edebilirim :(

Sizin gibi öğretmenleri okudukça mesleğimle bir kez daha onur duyuyorum. Kutlarım öğretmenim.

Çevrimdışı hhh06

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.676
  • 6.817
  • 1.676
  • 6.817
22 Kas 2012 21:52:32
eylülada1 öğretmenim sizi ve öğrencinizi tebrik ederim.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2012 21:57:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün okulda çalışan hizmetli bayanın ''-Hoca hanım iyi ki sen bu okula gelmişsin , çok şensin ''demesi beni nasıl mutlu etti anlatamam sizlerle paylaşmak istedim .Olumsuzlukları sildi kafamdan...Birileriyle konuşmak , bişeyler paylaşmak , dönütler almak öyle güzel ki ..Bunun tadını almak için 5 yıl süründüm ama aldım o tadı ya yeter bana :)

tabi tersi de olabilirdi ama çok şükür şimdiye kadar olmadı .İnş. da olmaz...

hep mutlu olun arıpınar öğretmenim  :)

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
herkese ii akşamlar ben bugun öldüm öldüm drildim çok kötüyüm başım feci ağrıyor :(

selametle kalın allaha emanet olun....
çok geçmiş olsun öğretmenim

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
  24 Kasım Öğretmenler Gününün en büyük hediyesini dün müjdeli bir haberle aldım.
  Her alanda çok başarılı olan bir öğrencim İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce tüm okullara düzenlenen resim yarışmasında ilçe 1.si oldu.Cumartesi günü ilçe töreninde ödülünü alacak. Yüzündeki o kocaman gülümseme ve heyecan dünyalara bedel...Bizim günümüz asıl böyle güzel haberlerle kutlu oluyor.Günümüz kutlu olsun arkadaşlar...
  Hasta olan tüm öğretmenlerimize acil şifalar,geçmiş olsun arkadaşlar.
çok güzel,tebrik ederim öğretmenim,öğrencinizi ve sizi  :)
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Devamsız öğrencilerimin evlerine ziyarete başladım bu hafta ama başlamaz olaydım dedim gelmeyen 8 öğrencim var bunların 7 si kız 5ini ailesi yollamıyor 2side kendi gelmek istemiyordu 5 ini ikna edemedim aileleri okul yaşı çoktan geçti büyüdüler dünürcüleri geliyor dediler tabi ben de moral bozukluğu ama peşlerini bırakmayacağım...kendisi gelmek istmeyen iki öğrencimden birini ikna ettim şimdi o okula sevinerek geliyor umarım diğerlerini de ikna edebilirim :(
özverinizi tebrik ederim,inşallah diğerlerini de  ikna edersiniz öğretmenim

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2012 22:07:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çok kötüyüm başım dönüyor...kitapçıda bayıldım bugün neyim var benim ya ...cumartesi de evde olmuştu aynısı...
çok geçmiş olsun öğretmenim

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar norm fazlasıydım.kadrolu atanmışım görevlendirildiğim okula..ne sevindim ne üzüldüm buna da şükür diyorum.....
hayırlı olsun öğretmenim,en azından belirsizlik son bulmuştur  :)
biz hala görevlendirmeyiz,belli değil ne olacağı  ???

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yalnızken Hasta Olmak Ne Kadar Kötü :-(
geçmiş olsun öğretmenim

Çevrimdışı gazili0606

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 6.759
  • 15.665
  • 6.759
  • 15.665
22 Kas 2012 22:17:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
   24 Kasım Öğretmenler Gününün en büyük hediyesini dün müjdeli bir haberle aldım.
  Her alanda çok başarılı olan bir öğrencim İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce tüm okullara düzenlenen resim yarışmasında ilçe 1.si oldu.Cumartesi günü ilçe töreninde ödülünü alacak. Yüzündeki o kocaman gülümseme ve heyecan dünyalara bedel...Bizim günümüz asıl böyle güzel haberlerle kutlu oluyor.Günümüz kutlu olsun arkadaşlar...
  Hasta olan tüm öğretmenlerimize acil şifalar,geçmiş olsun arkadaşlar.

tebrikler öğretmenim...

Çevrimdışı elif8927

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 101
  • 479
  • Fen ve Tekn. Öğrt.
  • 101
  • 479
  • Fen ve Tekn. Öğrt.
22 Kas 2012 22:18:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

inşallah hocam temennim o yönde keşke diğer kızlarımıda kazanabilsem ama onlara biraz geç kalınmış gene deniyeceğim şansımı

Çevrimdışı cakiroba42

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.240
  • 1.840
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.240
  • 1.840
  • 4. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2012 22:20:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

aksaray sultanhanı ortaokulu için org başvurunsunda bulunduk katılıp burdan okulumuzu destekler  misiniz?
okulumuz ve öğrencilerimiz sizlerin sayesinde ilk kez bir müzikaletine kavuşacak
okulumuzun ismini seçtikten sonra desteklemeyi unutmayın
teşekkürler
YARDIMLARINIZ SAYESİNDE BİR ÇOK KİŞİ SEVİNECEK.

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2012 22:43:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çok kötüyüm başım dönüyor...kitapçıda bayıldım bugün neyim var benim ya ...cumartesi de evde olmuştu aynısı...
Geçmiş olsun öğretmenim.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2012 22:46:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Devamsız öğrencilerimin evlerine ziyarete başladım bu hafta ama başlamaz olaydım dedim gelmeyen 8 öğrencim var bunların 7 si kız 5ini ailesi yollamıyor 2side kendi gelmek istemiyordu 5 ini ikna edemedim aileleri okul yaşı çoktan geçti büyüdüler dünürcüleri geliyor dediler tabi ben de moral bozukluğu ama peşlerini bırakmayacağım...kendisi gelmek istmeyen iki öğrencimden birini ikna ettim şimdi o okula sevinerek geliyor umarım diğerlerini de ikna edebilirim :(

Çok üzüldüm öğretmenim. 21. yy'da hala bu zihniyeti görmek çok acı.

Çevrimdışı elif8927

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 101
  • 479
  • Fen ve Tekn. Öğrt.
  • 101
  • 479
  • Fen ve Tekn. Öğrt.
22 Kas 2012 23:39:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok üzüldüm öğretmenim. 21. yy'da hala bu zihniyeti görmek çok acı.
   
bu ne ki hocam en kötü durumu dün yaşadım benim gittiğim anda evde dünürcü varmış gelen de amca  aile üstüme yürüdü yollamıyoruz kız okumaz büyüdü diye hala zihniyeti kara olanlar var

Çevrimdışı elif8927

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 101
  • 479
  • Fen ve Tekn. Öğrt.
  • 101
  • 479
  • Fen ve Tekn. Öğrt.
22 Kas 2012 23:42:53
aslında bir konuda yardımınıza ihtiyacım var öğretmenlik yaptığım yöreden dolayı çocuklarımı sigara içmeye teşvik ediyorlar kız erkek fark etmiyor velilerle bu konuda görüştüm ama pek destek vermediler elimden geldiği kadar ikaz edip zararlı yönlerini gösterdim ama dışarıdaki hayatlarına müdahale edemediğim için yeterli olmadı bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim

Çevrimdışı heroh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.791
  • 3.279
  • 1.791
  • 3.279
23 Kas 2012 00:02:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aslında bir konuda yardımınıza ihtiyacım var öğretmenlik yaptığım yöreden dolayı çocuklarımı sigara içmeye teşvik ediyorlar kız erkek fark etmiyor velilerle bu konuda görüştüm ama pek destek vermediler elimden geldiği kadar ikaz edip zararlı yönlerini gösterdim ama dışarıdaki hayatlarına müdahale edemediğim için yeterli olmadı bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim
  Öğretmenim en etkili yöntem bence bulunduğunuz yerde büyük bir hastane varsa oraya sıgara içenlerin son durumlarını göstermeye götürebilirsiniz hatta doktordan rica ederseniz o bile bazı şeyler anlatabilir tabi imkanınız varsa...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK