24 Kasım Öğretmenler Gününün en büyük hediyesini dün müjdeli bir haberle aldım. Her alanda çok başarılı olan bir öğrencim İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce tüm okullara düzenlenen resim yarışmasında ilçe 1.si oldu.Cumartesi günü ilçe töreninde ödülünü alacak. Yüzündeki o kocaman gülümseme ve heyecan dünyalara bedel...Bizim günümüz asıl böyle güzel haberlerle kutlu oluyor.Günümüz kutlu olsun arkadaşlar... Hasta olan tüm öğretmenlerimize acil şifalar,geçmiş olsun arkadaşlar.
Yalnızken Hasta Olmak Ne Kadar Kötü :-(
geçmiş olsun acil şifalar
Geçmiş olsun öğretmenim. Yalnız değilsiniz, burası kocaa bir aile. Üzüntülerimizi, sevinçlerimizi paylaştığımız büyük bir aile. Cenabı hak şifa versin öğretmenim.
Çok geçmiş olsun öğretmenim.
çok geçmiş olsun öğretmenim. Rabbim acil şifalar versin.......