Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
16 Kas 2012 19:20:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
vee nişanlandım....
Allah tamamına erdirsin öğretmenim :D
sna20öğretmenim Allah rahmet etsin Allah sevenlerine  sabır versin.

deva35 öğretmenim analı babalı büyüsün inşallah  :D


sukutu hayal öğretmenim çok geçmiş olsun .Allah şifa versin

tolstoyevski öğretmenim
.inşallah yeğeniniz bir an önce iyileşir.

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.334
  • 237.840
  • 30.334
  • 237.840
16 Kas 2012 19:23:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
vee nişanlandım....

Rabbim tamamına erdirsin. İnşallah huzurlu, mutlu bir evliliğin ilk adımı olmuştur.

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
16 Kas 2012 19:33:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
vee nişanlandım....

Allah mesut etsin öğretmenim.

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
16 Kas 2012 19:40:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Teşekkür ederim öğretmenim. Doktorlar ilik nakli yapabiliriz demişler. Önümüzdeki hafta bununla ilgili karar vereceklermiş. Kardeşinin iliği tutmamış. Hepimizin iliklerine bakacaklar. İnşallah aileden birimizden birinin iliği tutar.
Tolstoyevski öğretmenim, inşallah bir an önce uygun ilik bulunur. İçinizi ferah tutun. Mutlaka iyileşecektir.

Wesser öğretmenim, hayırlısı olsun.

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
16 Kas 2012 19:50:41
tolstoyevski öğretmenim Allah yeğeninize en kısa zamanda acil şifalar versin inşallah uygun ilik bulunur ve eskisinden bile sağlıklı olur dualarımız yeğeniniz ve tüm hastalar için..
wesser öğretmenim hayırlı olsun Allah bir ömür mutluluk versin

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
16 Kas 2012 19:50:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
vee nişanlandım....
Hayırlı olsun, mutluluklar dilerim..
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Teşekkür ederim öğretmenim. Doktorlar ilik nakli yapabiliriz demişler. Önümüzdeki hafta bununla ilgili karar vereceklermiş. Kardeşinin iliği tutmamış. Hepimizin iliklerine bakacaklar. İnşallah aileden birimizden birinin iliği tutar.
Tedavi iyi gidiyor sanıyordum, çok geçmiş olsun tekrar öğretmenim.. Umarım uygun ilik en kısa zamanda bulunur.. Allah acil şifalar versin Görkem'e..

Çevrimdışı Reyom

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
16 Kas 2012 19:52:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
vee nişanlandım....
Hayırlı olsun...Allah tamamına erdirsin...

Çevrimdışı özlem8728

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
16 Kas 2012 20:07:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
vee nişanlandım....
Allah tamamına erdirsin öğretmenim, hayırlı olsun. :)

Çevrimdışı sarizeybek

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 704
  • 665
  • Müdür Yardımcısı
  • 704
  • 665
  • Müdür Yardımcısı
16 Kas 2012 20:09:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
vee nişanlandım....
Allah devamını erdirsin hocam

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
16 Kas 2012 20:11:25
sna 20 öğretmenim başınız sağ olsun Allah yakınlarına sabır versin
nurtenhulya öğretmenim başınız sağ olsun Allah cennetinde kavuştursun
sukut_u hayal öğretmenim geçmiş olsun

Çevrimdışı özlem8728

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
16 Kas 2012 20:13:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
her sabah günaydınlaşarak aynı minibüse bindiğimiz simitini benimle paylaşan,minibüsün çok dolu oldugu zamanlarda ben ineyim sen bin servise yetişeceksin diyen güvenlik görevlisi ablam son günlerde görememk meraklandırıyordu beni.heralde yeri dedğişti diye düşünürken bugun ölüm haberini aldım:(
 ve buraya son 1 ayda 3.ölüm haberi yazısım:(
Allah rahmet eylesin, geride kalanlara sabır versin... :(

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okulda düştüm bugün... Sıcağı sıcağına anlamadım eve geldim...Acıdan duramayınca acile gittim. Feci ezilmiş bileğim :( Şimdi ayağım alçıda...

Siz siz olun dikkat edin.. Rabbim tüm hastalara şifa versin inş.
Çok geçmiş olsun öğretmenim...

Çevrimdışı özlem8728

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
16 Kas 2012 20:18:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
32 yaşındaki kız kardeşimi tedbir amaçlı aldığı kemoterapi kürünü vücudu kaldıramadığı için 29 ekim günü kaybettik:(((
Başınız sağolsun öğretmenim... Sabır diliyorum. :(

Çevrimdışı Reyom

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
16 Kas 2012 20:25:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okulda düştüm bugün... Sıcağı sıcağına anlamadım eve geldim...Acıdan duramayınca acile gittim. Feci ezilmiş bileğim :( Şimdi ayağım alçıda...

Siz siz olun dikkat edin.. Rabbim tüm hastalara şifa versin inş.
Geçmiş olsun..Allah acil şifalar versin..

Çevrimdışı SALKIMSÖĞÜT38

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 202
  • 1.069
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 202
  • 1.069
  • 3. Sınıf Öğretmeni
16 Kas 2012 20:33:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
32 yaşındaki kız kardeşimi tedbir amaçlı aldığı kemoterapi kürünü vücudu kaldıramadığı için 29 ekim günü kaybettik:(((
Başınız sağolsun hocam,mekanı cennet olsun,sabır diliyorum.

Çevrimdışı SALKIMSÖĞÜT38

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 202
  • 1.069
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 202
  • 1.069
  • 3. Sınıf Öğretmeni
16 Kas 2012 20:34:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okulda düştüm bugün... Sıcağı sıcağına anlamadım eve geldim...Acıdan duramayınca acile gittim. Feci ezilmiş bileğim :( Şimdi ayağım alçıda...

Siz siz olun dikkat edin.. Rabbim tüm hastalara şifa versin inş.
Geçmiş olsun hocam şifa diliyorum.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK