Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı svcn-85

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.127
  • 8.960
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 4.127
  • 8.960
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 21:00:36
yasemin öğretmenim geçmiş olsun..

Çevrimdışı aselata

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 21:02:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
haberleri izliyorum gene yüreği yandı ne zaman bitecek bu acılar benim  eşimde şu anda bir görevde elim yüreğimde
inşallah güzel haberlerle döner eşiniz ve d,ğer tüm görevliler

Çevrimdışı faldov

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.348
  • 46.579
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.348
  • 46.579
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 21:07:18
yasemin öğretmenim acil şifalar.Umarım en yakın zamanda eski sağlığınıza kavuşursunuz.
Topuk dikeni gerçekten insanın canını yakan bir durum.Kilosu fazla olanlar,bilekleri yavaş bükülenler,sert baldır kasları olanlar,düz taban olanlar risk altındadır.
Topuk Dikeni ağrınızı hafifletmek için de, ağrılı bölgeye, günde iki, üç defa, yirmi dakika süreyle buz uygulayın.
Topuk dikeni egzersizlerinde; bir dizinizi bir duvara karşı düz tutup topuğunuz yere basarken, diğer dizinizi bükerek, duvara yaslayın. Sizin topuk bandınız (aşil tendonunuz) ve ayak kavsiniz yaslanırken gerilecektir. On saniye bu pozisyonda kalın ve sonra gevşeyin ve ayakta düz durun. Her ağrıyan topuğunuz için yirmi kere tekrarlayın.
Topuk dikeni egzersizde ayaklarınızı ayırarak, bir ayağınızı diğerinden önde tutarak, öne doğru karşı tarafın üzerine eğilin. Dizlerinizi kırın ve topuklarınızı mümkün olduğu kadar yerde tutarak aşağıya doğru çömelin. Topuk bağınız ve ayak kavsiniz bu gerilmede topuklarınız yukarı çıkacak gibi gerilecektir. On dakika böyle kalın, gevşeyin ve doğrulun. Bu hareketi yirmi kez tekrarlayın.Tekrardan acil şifalar.

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
13 Kas 2012 21:25:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ayyy ay ayyy....
...
Günlerdir ayağımdaki ağrılarla cebelleşiyordum. Geçen hafta nöbetten sonra gece ağlayarak sabahı zor ettim.
...
Sabah doktora gittim. Ayak topuğundaki kas üzerinde ödem olmuş. Yani topuk dikeninin bir önceki aşaması neyseki topuk dikeni oluşmamış.
...
Gene o halde okula gittim deli gibi !
...
Bu hafta yine başladı ağrım. Öyle tuhaf ki otururken otururken ağrımaya başlıyor. Çok canım yanıyor çok.
Yine doktorda aldım soluğu. Topuktan bir iğne yaptı. İki gün raporluyum evdeyim. Ama ağrım hiç geçmedi baştan. Ağla ağla gözlerim şişti.
Hep mi böyle olacak napacağım bilmem.
Dün öğleden sonra biraz biraz rahatlamaya başladım. Bugün daha da iyiyim çok şükür.

Sizlerde de bu derdi çeken var mı arkadaşlar? Meslekten sebep hep ayakta durmanın sonuçları bunlar.

Allah yaşatmasın kimseye hastalık çok zor birşey. Mesleğe yani başlayanlara tavsiyem canınızdan kıymetli değil valla hiçbirşey benim gibi olmayın sakın arada oturmayı dinlenmeyi de bilin.

Çok geçmiş olsun öğretmenim.Acil şifalar dilerim.

Çevrimdışı sina05

  • B Grubu
  • 6.545
  • 16.679
  • 6.545
  • 16.679
13 Kas 2012 21:27:27
Yasemin öğretmenim geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin..

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 21:31:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ayyy ay ayyy....
...
Günlerdir ayağımdaki ağrılarla cebelleşiyordum. Geçen hafta nöbetten sonra gece ağlayarak sabahı zor ettim.
...
Sabah doktora gittim. Ayak topuğundaki kas üzerinde ödem olmuş. Yani topuk dikeninin bir önceki aşaması neyseki topuk dikeni oluşmamış.
...
Gene o halde okula gittim deli gibi !
...
Bu hafta yine başladı ağrım. Öyle tuhaf ki otururken otururken ağrımaya başlıyor. Çok canım yanıyor çok.
Yine doktorda aldım soluğu. Topuktan bir iğne yaptı. İki gün raporluyum evdeyim. Ama ağrım hiç geçmedi baştan. Ağla ağla gözlerim şişti.
Hep mi böyle olacak napacağım bilmem.
Dün öğleden sonra biraz biraz rahatlamaya başladım. Bugün daha da iyiyim çok şükür.

Sizlerde de bu derdi çeken var mı arkadaşlar? Meslekten sebep hep ayakta durmanın sonuçları bunlar.

Allah yaşatmasın kimseye hastalık çok zor birşey. Mesleğe yani başlayanlara tavsiyem canınızdan kıymetli değil valla hiçbirşey benim gibi olmayın sakın arada oturmayı dinlenmeyi de bilin.
öğretmenim çok geçmiş olsun bir an önce bütün ağrılarınız geçer inşallah

Çevrimdışı culle

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 21:31:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ayyy ay ayyy....
...
Günlerdir ayağımdaki ağrılarla cebelleşiyordum. Geçen hafta nöbetten sonra gece ağlayarak sabahı zor ettim.
...
Sabah doktora gittim. Ayak topuğundaki kas üzerinde ödem olmuş. Yani topuk dikeninin bir önceki aşaması neyseki topuk dikeni oluşmamış.
...
Gene o halde okula gittim deli gibi !
...
Bu hafta yine başladı ağrım. Öyle tuhaf ki otururken otururken ağrımaya başlıyor. Çok canım yanıyor çok.
Yine doktorda aldım soluğu. Topuktan bir iğne yaptı. İki gün raporluyum evdeyim. Ama ağrım hiç geçmedi baştan. Ağla ağla gözlerim şişti.
Hep mi böyle olacak napacağım bilmem.
Dün öğleden sonra biraz biraz rahatlamaya başladım. Bugün daha da iyiyim çok şükür.

Sizlerde de bu derdi çeken var mı arkadaşlar? Meslekten sebep hep ayakta durmanın sonuçları bunlar.

Allah yaşatmasın kimseye hastalık çok zor birşey. Mesleğe yani başlayanlara tavsiyem canınızdan kıymetli değil valla hiçbirşey benim gibi olmayın sakın arada oturmayı dinlenmeyi de bilin.
Geçmiş olsun öğretmenim. Rabbim acil şifalar versin.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 21:35:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
haberleri izliyorum gene yüreği yandı ne zaman bitecek bu acılar benim  eşimde şu anda bir görevde elim yüreğimde
öğretmenim Allah eşinizi ve tüm görevlilerimizi korusun,yardımcıları olsun

Çevrimdışı heroh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.791
  • 3.279
  • 1.791
  • 3.279
13 Kas 2012 22:22:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ayyy ay ayyy....
...
Günlerdir ayağımdaki ağrılarla cebelleşiyordum. Geçen hafta nöbetten sonra gece ağlayarak sabahı zor ettim.
...
Sabah doktora gittim. Ayak topuğundaki kas üzerinde ödem olmuş. Yani topuk dikeninin bir önceki aşaması neyseki topuk dikeni oluşmamış.
...
Gene o halde okula gittim deli gibi !
...
Bu hafta yine başladı ağrım. Öyle tuhaf ki otururken otururken ağrımaya başlıyor. Çok canım yanıyor çok.
Yine doktorda aldım soluğu. Topuktan bir iğne yaptı. İki gün raporluyum evdeyim. Ama ağrım hiç geçmedi baştan. Ağla ağla gözlerim şişti.
Hep mi böyle olacak napacağım bilmem.
Dün öğleden sonra biraz biraz rahatlamaya başladım. Bugün daha da iyiyim çok şükür.

Sizlerde de bu derdi çeken var mı arkadaşlar? Meslekten sebep hep ayakta durmanın sonuçları bunlar.

Allah yaşatmasın kimseye hastalık çok zor birşey. Mesleğe yani başlayanlara tavsiyem canınızdan kıymetli değil valla hiçbirşey benim gibi olmayın sakın arada oturmayı dinlenmeyi de bilin.
Çok geçmiş olsun öğretmenim...

Çevrimdışı heroh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.791
  • 3.279
  • 1.791
  • 3.279
13 Kas 2012 22:23:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
haberleri izliyorum gene yüreği yandı ne zaman bitecek bu acılar benim  eşimde şu anda bir görevde elim yüreğimde
Rabbim eşinizi ve tüm mehmetçiklerimizi korusun öğretmenim...

Çevrimdışı çomranlılı

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 327
  • 942
  • 327
  • 942
13 Kas 2012 22:27:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ayyy ay ayyy....
...
Günlerdir ayağımdaki ağrılarla cebelleşiyordum. Geçen hafta nöbetten sonra gece ağlayarak sabahı zor ettim.
...
Sabah doktora gittim. Ayak topuğundaki kas üzerinde ödem olmuş. Yani topuk dikeninin bir önceki aşaması neyseki topuk dikeni oluşmamış.
...
Gene o halde okula gittim deli gibi !
...
Bu hafta yine başladı ağrım. Öyle tuhaf ki otururken otururken ağrımaya başlıyor. Çok canım yanıyor çok.
Yine doktorda aldım soluğu. Topuktan bir iğne yaptı. İki gün raporluyum evdeyim. Ama ağrım hiç geçmedi baştan. Ağla ağla gözlerim şişti.
Hep mi böyle olacak napacağım bilmem.
Dün öğleden sonra biraz biraz rahatlamaya başladım. Bugün daha da iyiyim çok şükür.

Sizlerde de bu derdi çeken var mı arkadaşlar? Meslekten sebep hep ayakta durmanın sonuçları bunlar.

Allah yaşatmasın kimseye hastalık çok zor birşey. Mesleğe yani başlayanlara tavsiyem canınızdan kıymetli değil valla hiçbirşey benim gibi olmayın sakın arada oturmayı dinlenmeyi de bilin.
ÖĞRETMENİM YUMUŞAK TABANLI ÇOKDA DÜZ OLMAYAN ORTABATİK AYAKKABILAR DENEYİN.GEÇMİŞ OLSUN.AYAKTA FAZLA DURMAKTAN VE BESLENMEDEN KAYNAKLANDIĞINI SÖYLEMİŞTİ FİZİK DOKTORU.

Çevrimdışı çomranlılı

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 327
  • 942
  • 327
  • 942
13 Kas 2012 22:32:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
haberleri izliyorum gene yüreği yandı ne zaman bitecek bu acılar benim  eşimde şu anda bir görevde elim yüreğimde
ALLAH TÜM ASKERLERİMİZE YARDIMCI  OLSUN .

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 22:47:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ayyy ay ayyy....
...
Günlerdir ayağımdaki ağrılarla cebelleşiyordum. Geçen hafta nöbetten sonra gece ağlayarak sabahı zor ettim.
...
Sabah doktora gittim. Ayak topuğundaki kas üzerinde ödem olmuş. Yani topuk dikeninin bir önceki aşaması neyseki topuk dikeni oluşmamış.
...
Gene o halde okula gittim deli gibi !
...
Bu hafta yine başladı ağrım. Öyle tuhaf ki otururken otururken ağrımaya başlıyor. Çok canım yanıyor çok.
Yine doktorda aldım soluğu. Topuktan bir iğne yaptı. İki gün raporluyum evdeyim. Ama ağrım hiç geçmedi baştan. Ağla ağla gözlerim şişti.
Hep mi böyle olacak napacağım bilmem.
Dün öğleden sonra biraz biraz rahatlamaya başladım. Bugün daha da iyiyim çok şükür.

Sizlerde de bu derdi çeken var mı arkadaşlar? Meslekten sebep hep ayakta durmanın sonuçları bunlar.

Allah yaşatmasın kimseye hastalık çok zor birşey. Mesleğe yani başlayanlara tavsiyem canınızdan kıymetli değil valla hiçbirşey benim gibi olmayın sakın arada oturmayı dinlenmeyi de bilin.
Allah şifa versin öğretmenim.

Çevrimdışı kosese

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 411
  • 1.683
  • 411
  • 1.683
13 Kas 2012 23:21:40
Yasemin öğretmenim geçmiş olsun Allah şifalar versin,
ışık46 öğretmenim sizin ve eşinizin de Allah yardımcısı olsun.Allahım tüm mehmetcikleri korusun.Dün akşam daha önce izlediğim 'Nefes'filmi vardı.Yüreğim bir kez daha izlemeye dayanamadı.İlk izlediğimde de çok etkilenmiştim.Daha zorunun ve acısının yaşandığını bilmek çok üzücü.

Çevrimdışı kosese

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 411
  • 1.683
  • 411
  • 1.683
13 Kas 2012 23:25:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Hepimizin başı sağolsun. Hiç birini tanımazken bu kadar derinden etkilendik. Rabbim yakınlarına bol bol sabır versin.Babaydılar,eşdiler,kardeştiler... Umarım son şehitlerimiz olarak kalırlar.

Hacile Öğretmenim Allah ablanızın yardımcısı olsun.
Öğretmenim son şehitlerimiz olmasına yürekten dua ederek katılıyorum.Son şehitlerimiz olsun.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK