Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı okulönceci26

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
13 Kas 2012 19:22:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ayyy ay ayyy....
...
Günlerdir ayağımdaki ağrılarla cebelleşiyordum. Geçen hafta nöbetten sonra gece ağlayarak sabahı zor ettim.
...
Sabah doktora gittim. Ayak topuğundaki kas üzerinde ödem olmuş. Yani topuk dikeninin bir önceki aşaması neyseki topuk dikeni oluşmamış.
...
Gene o halde okula gittim deli gibi !
...
Bu hafta yine başladı ağrım. Öyle tuhaf ki otururken otururken ağrımaya başlıyor. Çok canım yanıyor çok.
Yine doktorda aldım soluğu. Topuktan bir iğne yaptı. İki gün raporluyum evdeyim. Ama ağrım hiç geçmedi baştan. Ağla ağla gözlerim şişti.
Hep mi böyle olacak napacağım bilmem.
Dün öğleden sonra biraz biraz rahatlamaya başladım. Bugün daha da iyiyim çok şükür.

Sizlerde de bu derdi çeken var mı arkadaşlar? Meslekten sebep hep ayakta durmanın sonuçları bunlar.

Allah yaşatmasın kimseye hastalık çok zor birşey. Mesleğe yani başlayanlara tavsiyem canınızdan kıymetli değil valla hiçbirşey benim gibi olmayın sakın arada oturmayı dinlenmeyi de bilin.

Çok geçmiş olsun öğretmenim...

Çevrimdışı ışık46

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.655
  • 4.045
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.655
  • 4.045
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 19:23:14
 :) :)geçmiş olsun öğretmenim

Çevrimdışı SALKIMSÖĞÜT38

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 202
  • 1.069
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 202
  • 1.069
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 19:25:36
 Hastalıklarla uğraşan hocalarıma geçmiş olsun diyorum.Üzüntülerinizi paylaşıp azaltmaya,sevinçlerinizi paylaşıp çoğaltmayı gönülden arzuluyorum.

Çevrimdışı ışık46

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.655
  • 4.045
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.655
  • 4.045
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 19:28:15
haberleri izliyorum gene yüreği yandı ne zaman bitecek bu acılar benim  eşimde şu anda bir görevde elim yüreğimde

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 19:29:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
haberleri izliyorum gene yüreği yandı ne zaman bitecek bu acılar benim  eşimde şu anda bir görevde elim yüreğimde
Ben de çok üzülüyorum.Allah yardımcınız olsun.

Çevrimdışı hhh06

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.676
  • 6.817
  • 1.676
  • 6.817
13 Kas 2012 19:31:45
yasemin öğretmenim geçmiş olsun.

ışık46 öğretmenim Allah tüm güvenlik güçlerimizi korusun,ailelerine yakınlarına bağışlasın.

Çevrimdışı ışık46

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.655
  • 4.045
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.655
  • 4.045
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 19:39:26
Amin öğretmenim .Benim gibi yürek çarpıntıları içinde bekleyen herkese allah sabır ve güç versin.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 19:40:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
haberleri izliyorum gene yüreği yandı ne zaman bitecek bu acılar benim  eşimde şu anda bir görevde elim yüreğimde

Cenabı hak eşinizi ve bütün Mehmetçikleri korusun inşallah öğretmenim.

Çevrimdışı özlem8728

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 19:58:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ayyy ay ayyy....
...
Günlerdir ayağımdaki ağrılarla cebelleşiyordum. Geçen hafta nöbetten sonra gece ağlayarak sabahı zor ettim.
...
Sabah doktora gittim. Ayak topuğundaki kas üzerinde ödem olmuş. Yani topuk dikeninin bir önceki aşaması neyseki topuk dikeni oluşmamış.
...
Gene o halde okula gittim deli gibi !
...
Bu hafta yine başladı ağrım. Öyle tuhaf ki otururken otururken ağrımaya başlıyor. Çok canım yanıyor çok.
Yine doktorda aldım soluğu. Topuktan bir iğne yaptı. İki gün raporluyum evdeyim. Ama ağrım hiç geçmedi baştan. Ağla ağla gözlerim şişti.
Hep mi böyle olacak napacağım bilmem.
Dün öğleden sonra biraz biraz rahatlamaya başladım. Bugün daha da iyiyim çok şükür.

Sizlerde de bu derdi çeken var mı arkadaşlar? Meslekten sebep hep ayakta durmanın sonuçları bunlar.

Allah yaşatmasın kimseye hastalık çok zor birşey. Mesleğe yani başlayanlara tavsiyem canınızdan kıymetli değil valla hiçbirşey benim gibi olmayın sakın arada oturmayı dinlenmeyi de bilin.
Geçmiş olsun öğretmenim, Allah acil şifalar versin..

Çevrimdışı USTA52

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 149
  • 781
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 149
  • 781
  • 1. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 19:59:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
haberleri izliyorum gene yüreği yandı ne zaman bitecek bu acılar benim  eşimde şu anda bir görevde elim yüreğimde
Çok üzülüyoruz bizler de...Allah eşinizin ve tüm askerlerin yardımcısı olsun...

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
13 Kas 2012 19:59:49
yasemin öğretmenim geçmiş olsun Allah tüm hastalara şifa versin

Çevrimdışı Reyom

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 20:02:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Amin öğretmenim .Benim gibi yürek çarpıntıları içinde bekleyen herkese allah sabır ve güç versin.
Rabbim eşinizin ve tüm askerlerimizn yardımcısı olsun..

yasemin öğretmenim size de çok geçmiş olsun..Allah şifasını versin...

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 20:12:09
Yasemin öğretmenim geçmiş olsun

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
13 Kas 2012 20:57:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ayyy ay ayyy....
...
Günlerdir ayağımdaki ağrılarla cebelleşiyordum. Geçen hafta nöbetten sonra gece ağlayarak sabahı zor ettim.
...
Sabah doktora gittim. Ayak topuğundaki kas üzerinde ödem olmuş. Yani topuk dikeninin bir önceki aşaması neyseki topuk dikeni oluşmamış.
...
Gene o halde okula gittim deli gibi !
...
Bu hafta yine başladı ağrım. Öyle tuhaf ki otururken otururken ağrımaya başlıyor. Çok canım yanıyor çok.
Yine doktorda aldım soluğu. Topuktan bir iğne yaptı. İki gün raporluyum evdeyim. Ama ağrım hiç geçmedi baştan. Ağla ağla gözlerim şişti.
Hep mi böyle olacak napacağım bilmem.
Dün öğleden sonra biraz biraz rahatlamaya başladım. Bugün daha da iyiyim çok şükür.

Sizlerde de bu derdi çeken var mı arkadaşlar? Meslekten sebep hep ayakta durmanın sonuçları bunlar.

Allah yaşatmasın kimseye hastalık çok zor birşey. Mesleğe yani başlayanlara tavsiyem canınızdan kıymetli değil valla hiçbirşey benim gibi olmayın sakın arada oturmayı dinlenmeyi de bilin.

Çok geçmiş olsun öğretmenim..

Çevrimdışı aselata

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 20:58:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ayyy ay ayyy....
...
Günlerdir ayağımdaki ağrılarla cebelleşiyordum. Geçen hafta nöbetten sonra gece ağlayarak sabahı zor ettim.
...
Sabah doktora gittim. Ayak topuğundaki kas üzerinde ödem olmuş. Yani topuk dikeninin bir önceki aşaması neyseki topuk dikeni oluşmamış.
...
Gene o halde okula gittim deli gibi !
...
Bu hafta yine başladı ağrım. Öyle tuhaf ki otururken otururken ağrımaya başlıyor. Çok canım yanıyor çok.
Yine doktorda aldım soluğu. Topuktan bir iğne yaptı. İki gün raporluyum evdeyim. Ama ağrım hiç geçmedi baştan. Ağla ağla gözlerim şişti.
Hep mi böyle olacak napacağım bilmem.
Dün öğleden sonra biraz biraz rahatlamaya başladım. Bugün daha da iyiyim çok şükür.

Sizlerde de bu derdi çeken var mı arkadaşlar? Meslekten sebep hep ayakta durmanın sonuçları bunlar.

Allah yaşatmasın kimseye hastalık çok zor birşey. Mesleğe yani başlayanlara tavsiyem canınızdan kıymetli değil valla hiçbirşey benim gibi olmayın sakın arada oturmayı dinlenmeyi de bilin.
büyük geçmiş olsunn

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK