Ayyy ay ayyy.... ...Günlerdir ayağımdaki ağrılarla cebelleşiyordum. Geçen hafta nöbetten sonra gece ağlayarak sabahı zor ettim....Sabah doktora gittim. Ayak topuğundaki kas üzerinde ödem olmuş. Yani topuk dikeninin bir önceki aşaması neyseki topuk dikeni oluşmamış....Gene o halde okula gittim deli gibi !...Bu hafta yine başladı ağrım. Öyle tuhaf ki otururken otururken ağrımaya başlıyor. Çok canım yanıyor çok.Yine doktorda aldım soluğu. Topuktan bir iğne yaptı. İki gün raporluyum evdeyim. Ama ağrım hiç geçmedi baştan. Ağla ağla gözlerim şişti. Hep mi böyle olacak napacağım bilmem.Dün öğleden sonra biraz biraz rahatlamaya başladım. Bugün daha da iyiyim çok şükür.Sizlerde de bu derdi çeken var mı arkadaşlar? Meslekten sebep hep ayakta durmanın sonuçları bunlar. Allah yaşatmasın kimseye hastalık çok zor birşey. Mesleğe yani başlayanlara tavsiyem canınızdan kıymetli değil valla hiçbirşey benim gibi olmayın sakın arada oturmayı dinlenmeyi de bilin.
haberleri izliyorum gene yüreği yandı ne zaman bitecek bu acılar benim eşimde şu anda bir görevde elim yüreğimde
Amin öğretmenim .Benim gibi yürek çarpıntıları içinde bekleyen herkese allah sabır ve güç versin.