Çok geçmiş olsun öğretmenim. Bugün bir arkadaş bu çocukları resmen Allah koruyor dedi. Gerçekten de öyle, bu kadar hareketli olup da çok az kaza olması cenabı hakkın bir rahmeti.
Size tamamen katılıyorum öğretmenim.Gerçekten rabbimin rahmeti bu.Bugün nöbetçiydim ve hiç mi durmaz bu çocuklar?Ayaklarıma kara sular indi,peşlerine koşmaktan.