neye yaklaştık öğretmenim
şafak sayıyorum da hocam
hayırlısı inşallah hocam ,darısı başımıza ,bizde sayarız bir gün belki
çok zor süreç hocam saymadan direk kavuşun olmaz mı
nasip öğretmenim, ne yazılmış kim bilir,bana da dua edin olur mu?
Allah kavuştursun öğretmenim
saya saya bir gün daha bitti şükür bir gün daha yaklaştık