kötü günler geçiriyorum, Rabbim beterinden sakınsın... herşey üst üste geliyor okul, sağlık ... dualarınızı bekliyorum... Rabbim hepimizin gönlüne göre hayırlısıysa versin...bu günlerimize de şükür daha kötülerini de atlattım... ama yorgunum ve yaşlıyım demekki herşey daha zor geliyor artık...
Kendinize dikkat edin öğretmenim.Allah yardımcınız olsun.İnşallah tüm zorlukları en kısa zamanda aşarsınız.Yaşam sürdükçe zorluklar hep olacak.Size mücadele gücü diliyorum.
Tayper35 öğretmenim geçmiş olsun.