Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
07 Kas 2012 08:37:05
Rahatsızlığı olan arkadaşlarıma şifa,dertli olanlara deva dilerim.Allah yaşadığımız kışın ardından güzel bir güneş nasip eder inşallah.

Çevrimdışı duyguaydın

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 5.481
  • 127.791
  • 5.481
  • 127.791
07 Kas 2012 08:43:04
 Rabbim sıkıntısı,derdi,rahatsızlığı olan bütün arkadaşlarımıza şifa ve kolaylıklar versin...

Çevrimdışı sertaneu

  • B Grubu
  • 5
  • 14
  • 5
  • 14
07 Kas 2012 14:38:57
içim öyle sıkılıyor ki anlatamam

Çevrimdışı kezi61

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 218
  • 327
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 218
  • 327
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Kas 2012 15:42:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
içim öyle sıkılıyor ki anlatamam
Hayrolsun hocam, anlatın rahatlarsınız belki...

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Kas 2012 18:08:01
Aman arkadaşlar kendinize dikkat edin ne olur. Kaç zamandır üzüntüler aldı başını gidiyor :( Hepinizin en güzel günlerinizi yaşayıp burada paylaşmanızı diliyorum.
"Bugün, geri kalan ömrümün ilk günü" sözünü bir kez daha anımsamaya ihtiyaç duydum ben de. Tüm eğitimhaneli dostlarım için güzel günler olsun sağlıkla, mutlulukla, huzurla.

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
07 Kas 2012 19:58:47
baş sağlığı dilekleriniz için çok teşekkür ederim Allah bundan sonra hepimize güzel haberler vermek nasip etsin

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
07 Kas 2012 20:00:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
baş sağlığı dilekleriniz için çok teşekkür ederim Allah bundan sonra hepimize güzel haberler vermek nasip etsin
Amin öğretmenim.

Çevrimdışı aycan konak

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.811
  • 4.745
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 2.811
  • 4.745
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Kas 2012 20:54:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kötü günler geçiriyorum, Rabbim beterinden sakınsın... herşey üst üste geliyor okul, sağlık ... dualarınızı bekliyorum... Rabbim hepimizin gönlüne göre hayırlısıysa versin...bu günlerimize de şükür daha kötülerini de atlattım... ama yorgunum ve yaşlıyım demekki herşey daha zor geliyor artık...


rabbim yardımcın olsun ajdam.sabrın sonu selamettir rabbim sabır versin.


Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
07 Kas 2012 21:51:37
ajda öğretmenim Allah size ve hasta olan herkese şifalar versin lütfen umudunuzu kaybetmeyin

Çevrimdışı kelebekysf

  • Aktif Üye
  • **
  • 25
  • 52
  • 25
  • 52
07 Kas 2012 22:18:03
ölenlere rahmet kalanlara sabır dilerim.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
07 Kas 2012 22:18:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
içim öyle sıkılıyor ki anlatamam
inşallah sıkıntınız geçer öğretmenim
bazen hepimizde oluyor gerçekten

Çevrimdışı sertaneu

  • B Grubu
  • 5
  • 14
  • 5
  • 14
07 Kas 2012 22:20:37
kezi ve materazzi öğretmenlerim teşekkür ederim,
içimde bilmediğim bir sıkıntı var ,yalnız hiissediyorum kendimi

Çevrimdışı fusunhoca

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.378
  • 24.330
  • Müdür Yardımcısı
  • 2.378
  • 24.330
  • Müdür Yardımcısı
07 Kas 2012 22:28:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kötü günler geçiriyorum, ama yorgunum ve yaşlıyım demekki herşey daha zor geliyor artık...
O nasıl söz öyle öğretmenim? Bir güzellik yap kendine.. Sadece sahip olduklarını düşün, mutlu ol onlarla. Sabırla koruk helva olur derdi rahmetli annem.Dualarım sizinle öğretmenim.

Çevrimdışı hileli994

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.477
  • 5.253
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.477
  • 5.253
  • 4. Sınıf Öğretmeni
07 Kas 2012 22:37:17
Sonbahar ayı hüzün ayıdır.Dikkat edelim öğretmenlerim.Mutlu günler dilerim.

Çevrimdışı fusunhoca

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.378
  • 24.330
  • Müdür Yardımcısı
  • 2.378
  • 24.330
  • Müdür Yardımcısı
07 Kas 2012 22:39:34
Mutluluk tıpkı bir kelebek gibidir;ne kadar kovalarsan, o kadar sakınır senden,
fakat dikkatini başka şeylere çevirdiğinde,nazikçe gelip omuzuna konacaktır...!
Mutlu olmak için gösterdiğiniz çaba size kelebek kadar hafif ve güzel konmaya hazırdır inanın.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK