kötü günler geçiriyorum, Rabbim beterinden sakınsın... herşey üst üste geliyor okul, sağlık ... dualarınızı bekliyorum... Rabbim hepimizin gönlüne göre hayırlısıysa versin...bu günlerimize de şükür daha kötülerini de atlattım... ama yorgunum ve yaşlıyım demekki herşey daha zor geliyor artık...
Aman öğretmenim dikkat edin kendinize. Kimi zaman üst üste gelir sıkıntılı olaylar

Böyle zamanlarda hayatımızdaki güzellikleri görmek en büyük ilaç olur benim için. Ailem, mesleğim, dostlarım, sevimli öğrencilerim ... Hep iyiyi düşünün sevgili öğretmenim, çünkü "iyi düşünürsen iyi olur" sözünü birçok kez deneyimledim.