oğlumun öğretmenini kaybettik...
prensesimiz bugun 6. ay aşısını aldu (4 tane) şuan ateşi yükseliyor belli aralıklarla. bu gece sürekli nöbette olacağız artık. dualarınızı esirgemeyin arkadaşlar..