Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı halilhoca

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 462
  • 2.990
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 462
  • 2.990
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Kas 2012 20:46:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmenini kaybettik...
her canlı ölümü tadacaktır.Ancak öğretmen  ölümleri bana çok acı geliyor.Allah gani gani rahmet eylesin. yakınlarına sevenlerine sabır versin.

Çevrimdışı sevooş

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.227
  • 18.488
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.227
  • 18.488
  • 4. Sınıf Öğretmeni
05 Kas 2012 20:47:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmenini kaybettik...

mekanı cennet olsun öğretmenim .tüm sevenlerine sabır diliyorum...
 
 
 

Çevrimdışı sedamiz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 938
  • 3.409
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 938
  • 3.409
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Kas 2012 20:54:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmenini kaybettik...

Duyduğum günden beri aklımda öğretmenimizin nasıl o duruma geldiği :'( Daha olanları anlamlandıramazken,biz uzaktan duyanlar bile bu kadar üzülürken :'( Rabbim yakınlarına sabır versin.........

Çevrimdışı ferayserhan

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.875
  • 8.344
  • 2.875
  • 8.344
05 Kas 2012 20:56:41
Mavi ada ilgini ogretmenim...mekani cennet olsun cocugunuzun ogretmeninin Allah sevenlerine sabir versin

Çevrimdışı kollektif-01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.020
  • 4.972
  • 2.020
  • 4.972
05 Kas 2012 22:09:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmenini kaybettik...

Başınız ve başımız sağ olsun öğretmenim.Rabbim ailesine ,öğrencilerine sabırlar versin.

Çevrimdışı fişfiş

  • Üye
  • *
  • 3
  • 25
  • 3
  • 25
05 Kas 2012 22:27:29
 :'(BAŞINIZ SAĞ OLSUN.Zor bir durum.Çocuğa iyi anlatmak gerekir.Başıma hep böyle şeyler gelecek .anne ve babama birşey
 olacak diye endişe edebilir.

Çevrimdışı labirents

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 894
  • 7.270
  • 894
  • 7.270
05 Kas 2012 22:28:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmenini kaybettik...
Allah rahmet eylesin öğretmenim

Çevrimdışı hakanak

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 55
  • 402
  • 55
  • 402
05 Kas 2012 22:40:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmenini kaybettik...
Başınız sağolsun öğretmenim.Mekanı cennet olsun.

Çevrimdışı azra_

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 322
  • 1.091
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 322
  • 1.091
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Kas 2012 22:48:38
offf ya,keşke hiç bakmasaydım bu sayfaya :(  bir zamansız ölüm daha.ne diyim ki,ne dense kar etmez,işe yaramaz.tek dua  etmek gelir dilden.allahım yardımcısı olsun kalanların,onlara dayanacak güç versin,sabır versin.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
05 Kas 2012 22:49:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmenini kaybettik...
Çok üzüldüm gerçekten Allah rahmet eylesin,ailesine bol sabırlar versin

Çevrimdışı atasay15

  • Bilge Üye
  • *****
  • 10.495
  • 10.754
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 10.495
  • 10.754
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Kas 2012 22:49:57
prensesimiz bugun 6. ay aşısını aldu (4 tane) şuan ateşi yükseliyor belli aralıklarla. bu gece sürekli nöbette olacağız artık. dualarınızı esirgemeyin arkadaşlar..

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.334
  • 237.838
  • 30.334
  • 237.838
05 Kas 2012 22:54:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
prensesimiz bugun 6. ay aşısını aldu (4 tane) şuan ateşi yükseliyor belli aralıklarla. bu gece sürekli nöbette olacağız artık. dualarınızı esirgemeyin arkadaşlar..

İnşallah ateşi artmaz.Geçmiş olsun minik kuşa.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
05 Kas 2012 22:55:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
prensesimiz bugun 6. ay aşısını aldu (4 tane) şuan ateşi yükseliyor belli aralıklarla. bu gece sürekli nöbette olacağız artık. dualarınızı esirgemeyin arkadaşlar..
geçmiş olsunn öğretmenim inşallah sıkıntı olmadan ateşi düşer prensesin  :) dualarımızda

Çevrimdışı temmuz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 710
  • 9.670
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 710
  • 9.670
  • 4. Sınıf Öğretmeni
05 Kas 2012 22:56:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
prensesimiz bugun 6. ay aşısını aldu (4 tane) şuan ateşi yükseliyor belli aralıklarla. bu gece sürekli nöbette olacağız artık. dualarınızı esirgemeyin arkadaşlar..
Geçmiş olsun öğretmenim. endişelenmeyiniz atlatacaktır,

Çevrimdışı huseyinyesilot

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 12.306
  • 153.133
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 12.306
  • 153.133
  • 2. Sınıf Öğretmeni
05 Kas 2012 23:04:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
prensesimiz bugun 6. ay aşısını aldu (4 tane) şuan ateşi yükseliyor belli aralıklarla. bu gece sürekli nöbette olacağız artık. dualarınızı esirgemeyin arkadaşlar..
 
    Bunlar olağan durumlar hocam zamanla alışacaksınız.Tabi dikkat etmek lazım.İlk çocukta insan birşey olacak diye çok korkuyor.İnsan 2.3.....çocuklarda artık daha usta oluyor ve emin adımlarla ilerliyor.Allah şifa versin.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK