Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı denizx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
06 Kas 2012 08:11:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmenini kaybettik...
Allah rahmet eylesin hocam....mekanı cennet olsun inşallah....

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
06 Kas 2012 12:36:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmenini kaybettik...
Allah rahmet eylesin hocam..Mekanı cennet olsun...

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
06 Kas 2012 12:38:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocalarım sizin konunuzla tamamen ilgisiz olan bir sorunu dile getireceğim.biz iki bayan hoca doğuda bir dag köyünde görev yapıyoruz şartlarımız kötüydü ama hiç bu gece kadar kötü olmamıştı..yaklaşık 3-4 saattir silah ateş ediyorlar ve biz korkudan ölebiliriz.bugun tesadüf derste çocuklar öğretmenm dün hırsızlar azraların ahırı bastı dediler bende masumane dinledim baktım hırsız hikayeleri çoğalıyo dedim bunlar nerede yaşıyolar yukarıda mağaralar var orada yaşıyolarr mağaraları iki kişi kapıda kolluyo bide bayrak asılı dediler nasıl bayrak dedim sarı yeşil ....anladımki köylü bunların ismini hırsız takmış gelen öğrtmneler korkmasın diye ama bunlar teröristmiş meğer ..köylü kesinlikle desteklemiyo ama gizliyolar köyün adı çıkmasın diye jandarmayı aradık domuzlar için ateş ediyolarmış demiş muhtar tabi öyle der terörist var dermi adını çıkarırmı ....şimdi köylü köyde nöbet  ttutyolar gelmesinler diye ....bize söyleyin şimdi biz napalım nasıl bir yol izleyelim...biz dah bu köye nasıl çıkabiliriz bu durumda.

Bu yazdıklarınızı M.E.M'le ve güvenlik güçleriyle paylaşmalısınız.Gerekirse rapor mu olur yoksa başka bir şey mi bilemiyorum ama güvenliği olmayan ortamda kalamazsınız.

Çevrimdışı tayper35

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.459
  • 4.229
  • 1.459
  • 4.229
06 Kas 2012 17:51:47
 mekanı cennet olsun  ...
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmenini kaybettik...
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmenini kaybettik...

Çevrimdışı olasılık

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 239
  • 711
  • 239
  • 711
06 Kas 2012 18:00:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocalarım sizin konunuzla tamamen ilgisiz olan bir sorunu dile getireceğim.biz iki bayan hoca doğuda bir dag köyünde görev yapıyoruz şartlarımız kötüydü ama hiç bu gece kadar kötü olmamıştı..yaklaşık 3-4 saattir silah ateş ediyorlar ve biz korkudan ölebiliriz.bugun tesadüf derste çocuklar öğretmenm dün hırsızlar azraların ahırı bastı dediler bende masumane dinledim baktım hırsız hikayeleri çoğalıyo dedim bunlar nerede yaşıyolar yukarıda mağaralar var orada yaşıyolarr mağaraları iki kişi kapıda kolluyo bide bayrak asılı dediler nasıl bayrak dedim sarı yeşil ....anladımki köylü bunların ismini hırsız takmış gelen öğrtmneler korkmasın diye ama bunlar teröristmiş meğer ..köylü kesinlikle desteklemiyo ama gizliyolar köyün adı çıkmasın diye jandarmayı aradık domuzlar için ateş ediyolarmış demiş muhtar tabi öyle der terörist var dermi adını çıkarırmı ....şimdi köylü köyde nöbet  ttutyolar gelmesinler diye ....bize söyleyin şimdi biz napalım nasıl bir yol izleyelim...biz dah bu köye nasıl çıkabiliriz bu durumda.

hocam bu konuda isterseniz bazı arkadaslara konuyu ileteyim siz tam bir adres verirseniz  iletelim belki bu konuda bir yardımları olur

 siz genede kimseye güvenmeyin şimdi bazı arkadaslar kızacak belki saçma diyecek ama sizin canınız önemli bence silah veya buna benzer bir şey bulundururn, büyük ihtimalle size teklif etmişlerdir ama sizde sıcak bakmamişinizdir bu dediğimi yabana atmayınn

Çevrimdışı okulönceci26

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
06 Kas 2012 18:02:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmenini kaybettik...

başımız sağolsun öğretmenim.Meslektaşımıza Allah'tan rahmet,yakınlarına sabır diliyorum..

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
prensesimiz bugun 6. ay aşısını aldu (4 tane) şuan ateşi yükseliyor belli aralıklarla. bu gece sürekli nöbette olacağız artık. dualarınızı esirgemeyin arkadaşlar..

Çok geçmiş olsun öğretmenim..

Çevrimdışı kezi61

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 218
  • 327
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 218
  • 327
  • 1. Sınıf Öğretmeni
06 Kas 2012 18:15:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocalarım sizin konunuzla tamamen ilgisiz olan bir sorunu dile getireceğim.biz iki bayan hoca doğuda bir dag köyünde görev yapıyoruz şartlarımız kötüydü ama hiç bu gece kadar kötü olmamıştı..yaklaşık 3-4 saattir silah ateş ediyorlar ve biz korkudan ölebiliriz.bugun tesadüf derste çocuklar öğretmenm dün hırsızlar azraların ahırı bastı dediler bende masumane dinledim baktım hırsız hikayeleri çoğalıyo dedim bunlar nerede yaşıyolar yukarıda mağaralar var orada yaşıyolarr mağaraları iki kişi kapıda kolluyo bide bayrak asılı dediler nasıl bayrak dedim sarı yeşil ....anladımki köylü bunların ismini hırsız takmış gelen öğrtmneler korkmasın diye ama bunlar teröristmiş meğer ..köylü kesinlikle desteklemiyo ama gizliyolar köyün adı çıkmasın diye jandarmayı aradık domuzlar için ateş ediyolarmış demiş muhtar tabi öyle der terörist var dermi adını çıkarırmı ....şimdi köylü köyde nöbet  ttutyolar gelmesinler diye ....bize söyleyin şimdi biz napalım nasıl bir yol izleyelim...biz dah bu köye nasıl çıkabiliriz bu durumda.
Hocam Allah yardımcınız olsun... Milli Eğitim Müdürlüğüne gittiniz mi, anlattınız mı durumu? Belki görevlendirme verirler size?

Çevrimdışı kezi61

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 218
  • 327
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 218
  • 327
  • 1. Sınıf Öğretmeni
06 Kas 2012 18:17:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
prensesimiz bugun 6. ay aşısını aldu (4 tane) şuan ateşi yükseliyor belli aralıklarla. bu gece sürekli nöbette olacağız artık. dualarınızı esirgemeyin arkadaşlar..
Çok geçmiş olsun, Allah yardımcınız olsun...

Çevrimdışı kezi61

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 218
  • 327
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 218
  • 327
  • 1. Sınıf Öğretmeni
06 Kas 2012 18:20:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmenini kaybettik...
Mekanı cennet olsun... Allah sevenlerine sabır, dayanma gücü versin...

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
06 Kas 2012 18:25:36
zeyno öğretmenim ..Allah kolaylık versin .ilçe mem le görüşmenizi tavsiye ederim .maalesef o bölgedeki meslektaşlarımız Allah a emanet.

Çevrimdışı bmduman

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 21
  • 143
  • Lise Branş Öğrt.
  • 21
  • 143
  • Lise Branş Öğrt.
06 Kas 2012 18:32:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocalarım sizin konunuzla tamamen ilgisiz olan bir sorunu dile getireceğim.biz iki bayan hoca doğuda bir dag köyünde görev yapıyoruz şartlarımız kötüydü ama hiç bu gece kadar kötü olmamıştı..yaklaşık 3-4 saattir silah ateş ediyorlar ve biz korkudan ölebiliriz.bugun tesadüf derste çocuklar öğretmenm dün hırsızlar azraların ahırı bastı dediler bende masumane dinledim baktım hırsız hikayeleri çoğalıyo dedim bunlar nerede yaşıyolar yukarıda mağaralar var orada yaşıyolarr mağaraları iki kişi kapıda kolluyo bide bayrak asılı dediler nasıl bayrak dedim sarı yeşil ....anladımki köylü bunların ismini hırsız takmış gelen öğrtmneler korkmasın diye ama bunlar teröristmiş meğer ..köylü kesinlikle desteklemiyo ama gizliyolar köyün adı çıkmasın diye jandarmayı aradık domuzlar için ateş ediyolarmış demiş muhtar tabi öyle der terörist var dermi adını çıkarırmı ....şimdi köylü köyde nöbet  ttutyolar gelmesinler diye ....bize söyleyin şimdi biz napalım nasıl bir yol izleyelim...biz dah bu köye nasıl çıkabiliriz bu durumda.
Allah yardımcınız olsun...

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
06 Kas 2012 18:45:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocalarım sizin konunuzla tamamen ilgisiz olan bir sorunu dile getireceğim.biz iki bayan hoca doğuda bir dag köyünde görev yapıyoruz şartlarımız kötüydü ama hiç bu gece kadar kötü olmamıştı..yaklaşık 3-4 saattir silah ateş ediyorlar ve biz korkudan ölebiliriz.bugun tesadüf derste çocuklar öğretmenm dün hırsızlar azraların ahırı bastı dediler bende masumane dinledim baktım hırsız hikayeleri çoğalıyo dedim bunlar nerede yaşıyolar yukarıda mağaralar var orada yaşıyolarr mağaraları iki kişi kapıda kolluyo bide bayrak asılı dediler nasıl bayrak dedim sarı yeşil ....anladımki köylü bunların ismini hırsız takmış gelen öğrtmneler korkmasın diye ama bunlar teröristmiş meğer ..köylü kesinlikle desteklemiyo ama gizliyolar köyün adı çıkmasın diye jandarmayı aradık domuzlar için ateş ediyolarmış demiş muhtar tabi öyle der terörist var dermi adını çıkarırmı ....şimdi köylü köyde nöbet  ttutyolar gelmesinler diye ....bize söyleyin şimdi biz napalım nasıl bir yol izleyelim...biz dah bu köye nasıl çıkabiliriz bu durumda.
Öğretmenim, böyle bir durumda ne diyeceğini bilemiyor insan ama mutlaka can güvenliğiniz açısından mutlaka ilgili kurumlarla iletişim durumunda olmalısınız bence.

Çevrimdışı ajda35

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 7.681
  • 33.299
  • 7.681
  • 33.299
06 Kas 2012 18:50:57
kötü günler geçiriyorum, Rabbim beterinden sakınsın... herşey üst üste geliyor okul, sağlık ... dualarınızı bekliyorum... Rabbim hepimizin gönlüne göre hayırlısıysa versin...bu günlerimize de şükür daha kötülerini de atlattım... ama yorgunum ve yaşlıyım demekki herşey daha zor geliyor artık...

Çevrimdışı sarizeybek

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 704
  • 665
  • Müdür Yardımcısı
  • 704
  • 665
  • Müdür Yardımcısı
06 Kas 2012 18:51:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmenini kaybettik...
Rabbim mekanını cennet eylesin sevenlerine sabır versin

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
06 Kas 2012 18:53:03
zeyno86 öğretmenim öncelikle Allaha emanet olun mutlaka mem e iletn ve görevlendirme isteyin inşallah sıkıntılarınız tez vakitte son bulur

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK