hocalarım sizin konunuzla tamamen ilgisiz olan bir sorunu dile getireceğim.biz iki bayan hoca doğuda bir dag köyünde görev yapıyoruz şartlarımız kötüydü ama hiç bu gece kadar kötü olmamıştı..yaklaşık 3-4 saattir silah ateş ediyorlar ve biz korkudan ölebiliriz.bugun tesadüf derste çocuklar öğretmenm dün hırsızlar azraların ahırı bastı dediler bende masumane dinledim baktım hırsız hikayeleri çoğalıyo dedim bunlar nerede yaşıyolar yukarıda mağaralar var orada yaşıyolarr mağaraları iki kişi kapıda kolluyo bide bayrak asılı dediler nasıl bayrak dedim sarı yeşil ....anladımki köylü bunların ismini hırsız takmış gelen öğrtmneler korkmasın diye ama bunlar teröristmiş meğer ..köylü kesinlikle desteklemiyo ama gizliyolar köyün adı çıkmasın diye jandarmayı aradık domuzlar için ateş ediyolarmış demiş muhtar tabi öyle der terörist var dermi adını çıkarırmı ....şimdi köylü köyde nöbet ttutyolar gelmesinler diye ....bize söyleyin şimdi biz napalım nasıl bir yol izleyelim...biz dah bu köye nasıl çıkabiliriz bu durumda.
hocam bu konuda isterseniz bazı arkadaslara konuyu ileteyim siz tam bir adres verirseniz iletelim belki bu konuda bir yardımları olur
siz genede kimseye güvenmeyin şimdi bazı arkadaslar kızacak belki saçma diyecek ama sizin canınız önemli bence silah veya buna benzer bir şey bulundururn, büyük ihtimalle size teklif etmişlerdir ama sizde sıcak bakmamişinizdir bu dediğimi yabana atmayınn