Okulumuzun deneme sınavında öğrencim Bedia Nur Dönder 1. oldu, çok mutluyum, işte yeni yıl hediyem 
okulumuzun deneme sınavında ilk üç benim sınıftandı. o kadar sevindim ki hemen çıtayı yükselttim ilçe genelini hedef gösterdim başaracaklar inşallah....
Değerli Öğretmenlerim; sevgili öğrencilerinizi ve sizleri yürekten tebrik ediyorum.İşte mutluluk dedikleri bu; yetiştir ve meyvelerini topla.Başarılarınız daim olsun öğretmenim.Hürmetler.
HASAN YİĞİT Öğretmenim gözünüz aydın olsun.Çocukların eve gelmesi evdeki havayı hatta sofradaki iştahımızı bile değiştirir. Ne mutlu sizlere; Rabbim ağız tadınızı hiç bozmasın.
Saygılar selamlar sayın hocam.
suleyman45 Öğretmenim,
21 yıl sonra yüreğinizde özel bir yeri olan arkadaşınıza yeniden rastlamak çook güzel.Kendisini görmesenizde onunla yıllar sonra iki kelam etmek tadına doyulmaz bir şey.Aydınlı bir arkadaşımı tıpkı sizin gibi ben de otuziki yıl sonra yeniden buldum.Anlatılmaz bir şey.Şimdi ailece görüşüyoruz.
Böylesi güzellikler hiç bitmesin, Rabbim herkese yaşatsın.
Hürmetler hocam.