benimki de 4.3 cm ama bulunduğu bölge biraz kritikmiş.inşallah ablanız gibi benim de kemoterapiye ihtiyaç kalmaz.ama doktor çok kesin konuştu kemoterapiyi.bulunduğu yerden dolayı tamamen temizlenme olasılığı yok dedi.hayırlısı bakalım hayat neler getirecek.
tayper35 öğretmenim, benim annem 2.5 yıl önce 2 kez beynindeki tümör yüzünden ameliyat oldu. 1. ameliyatı sol gözünün üstündeydi. o tümörü aldılar. patolojiye gönderdiler, çok şükür iyi huylu çıktı.(darısı size olur inşaalah) 2. ameliyatı sol kulagının arkasındaydı. O tümörü tamamen alamadılar. Sinirlere yakın olduğu için. Bunun içim gammaknife adında bir tedavi uyguladılar. O bölgedeki tümörü lazer ışınlarıyla küçültmeye çalıştılar ama tamamen gitmedi. Belli zamanlarda kontrole gidiyor. Şuan da durumu normal. İnşaalllah sizde en kısa zamanda hayırlısıyla atlatırsınız.