Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
30 Ara 2012 20:09:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dün geceyi yine hastanede geçirdim.sağ kolumu tamamen hissetmiyordum.ama allaha şükür şu anda iyiyim...

Bu kötü günleri tez zamanda atlasırsınız inşallah.Yeni yıl size şifa getirir umarım.Çok geçmiş olsun.

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
30 Ara 2012 20:17:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dün geceyi yine hastanede geçirdim.sağ kolumu tamamen hissetmiyordum.ama allaha şükür şu anda iyiyim...
Allah'ın izniyle inşallah en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz öğretmenim.

Çevrimdışı ŞAFAK 42

  • Üye
  • *
  • 5
  • 25
  • 5
  • 25
30 Ara 2012 20:36:46
Ne Mutlu Size Öğretmenim.

Çevrimdışı kollektif-01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.020
  • 4.972
  • 2.020
  • 4.972
30 Ara 2012 21:25:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün son dersin bitmesine beş dakika kala bütün velilerim sınıfıma girdiler alkışlarla...ellerinde bir kutu çikolata ve kocaman bir demet çiçek...çiçeğin üzerinde bir not: ''çocuklarmıza ikinci anne olduğunuz ve emekleriniz için teşekkür ederiz'' yazıyor...öylesine mutlu oldum ve duygulandım ki anlatmam...öğretmenlik hayatım boyunca yaşadığım en özel ve güzel anlardan biriydi... :)

öğretmenliğin en güzel tadlarından biri de emeklerimizin değer görmesi değil mi zaten öğretmenim.  :) tebrikler size   :)

Çevrimdışı futan

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.103
  • 7.823
  • 1.103
  • 7.823
30 Ara 2012 21:36:13
Şifa bekleyen bütün hastalara ve öğretmenlerime Rabbim acil şifalar versin.

Çevrimdışı bombom12

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 384
  • 1.129
  • 384
  • 1.129
31 Ara 2012 00:45:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benimki de 4.3 cm ama bulunduğu bölge biraz kritikmiş.inşallah ablanız gibi benim de kemoterapiye ihtiyaç kalmaz.ama doktor çok kesin konuştu kemoterapiyi.bulunduğu yerden dolayı tamamen temizlenme olasılığı yok dedi.hayırlısı bakalım hayat neler getirecek.
tayper35 öğretmenim, benim annem 2.5 yıl önce 2 kez beynindeki tümör yüzünden ameliyat oldu. 1. ameliyatı sol gözünün üstündeydi. o tümörü aldılar. patolojiye gönderdiler, çok şükür iyi huylu çıktı.(darısı size olur inşaalah) 2. ameliyatı sol kulagının arkasındaydı. O tümörü tamamen alamadılar. Sinirlere yakın olduğu için. Bunun içim gammaknife adında  bir tedavi uyguladılar. O bölgedeki tümörü lazer ışınlarıyla küçültmeye çalıştılar ama tamamen gitmedi. Belli zamanlarda kontrole gidiyor. Şuan da durumu normal. İnşaalllah sizde en kısa zamanda hayırlısıyla atlatırsınız.

Çevrimdışı mavimuallim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
31 Ara 2012 02:02:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çok sağolun.benim beynimde tümör var sol lobunda.ondan kaynaklanıyor...
Rabbim acil şifanızı versin hocam.. Moralli olun... Moral en iyi doktor...

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
31 Ara 2012 09:37:00
Rahatsız olan arkadaşlara acil şifalar dilerim.Umarım tez zamanda iyileşrisiniz.

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
31 Ara 2012 09:47:03
Arkadaşlar tayper35 ten haberi olan varsa yazsın.Lütfen !

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
31 Ara 2012 09:48:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benimki de 4.3 cm ama bulunduğu bölge biraz kritikmiş.inşallah ablanız gibi benim de kemoterapiye ihtiyaç kalmaz.ama doktor çok kesin konuştu kemoterapiyi.bulunduğu yerden dolayı tamamen temizlenme olasılığı yok dedi.hayırlısı bakalım hayat neler getirecek.
Senden iyi haberler bekliyoruz sevindir bizi.

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
31 Ara 2012 09:50:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dün geceyi yine hastanede geçirdim.sağ kolumu tamamen hissetmiyordum.ama allaha şükür şu anda iyiyim...

Geçmiş olsun öğretmenim.Rabbim kısa zamanda şifanızı versin inşallah.

Çevrimdışı 107325

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
31 Ara 2012 10:08:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dün geceyi yine hastanede geçirdim.sağ kolumu tamamen hissetmiyordum.ama allaha şükür şu anda iyiyim...
Allahım acil şifalar versin öğretmenim.Güzel haberlerinizi bekliyoruz.
Rabbim bütün hastalara acil şifalar versin.Hastalıkla terbiye etmesin.

Çevrimdışı arıpınar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
31 Ara 2012 10:22:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dün geceyi yine hastanede geçirdim.sağ kolumu tamamen hissetmiyordum.ama allaha şükür şu anda iyiyim...

Öğretmenim geçmiş olsun ameliyattan sonra biter bu sıkıntılar inş.

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
31 Ara 2012 10:51:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
umarim 2013 yilinda burada bizimle sikintisini paylasan herkesin cok guzel haberlerini aliriz...hasta olanlara acil sifalar diliyorum
İnşallah bütün insanların ortak dileği olur.

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
31 Ara 2012 10:54:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dün geceyi yine hastanede geçirdim.sağ kolumu tamamen hissetmiyordum.ama allaha şükür şu anda iyiyim...
En kısa sürede alacağımız iyi haberlerin bizleri mutlu edecektir.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK