Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı AYNALI

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
29 Ara 2012 21:41:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
3 ay artı 3 ay iznim çıktı sonunda beni de mutlu eden birşey oldu inşallah kızım bu süre içerisinde sağlığına kavuşur da normal hayatımıza döneriz

inşallah öğretmenim inşallah mevlam yardımcınız olsun

Çevrimdışı arıpınar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
29 Ara 2012 21:48:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
3 ay artı 3 ay iznim çıktı sonunda beni de mutlu eden birşey oldu inşallah kızım bu süre içerisinde sağlığına kavuşur da normal hayatımıza döneriz

ohh iyi olmuş sizin adınıza sevindim en azından yanında olacaksınız öbür türlü çok zor olurdu hem iş hem hastalık .Kızınız da iyileşir inş.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
29 Ara 2012 22:35:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
3 ay artı 3 ay iznim çıktı sonunda beni de mutlu eden birşey oldu inşallah kızım bu süre içerisinde sağlığına kavuşur da normal hayatımıza döneriz
İnşallah bu süreç siz ve kızınız için  iyi olur

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
29 Ara 2012 22:56:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
3 ay artı 3 ay iznim çıktı sonunda beni de mutlu eden birşey oldu inşallah kızım bu süre içerisinde sağlığına kavuşur da normal hayatımıza döneriz

gözünüz aydın .çok sevindim..inşallah kızınız en kısa zamnada sağlığına kavuşur  ..dualarımızdasınız...

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
29 Ara 2012 23:03:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
3 ay artı 3 ay iznim çıktı sonunda beni de mutlu eden birşey oldu inşallah kızım bu süre içerisinde sağlığına kavuşur da normal hayatımıza döneriz


Hayırlı olsun öğretmenim. Dilerim kızınız da sağlığına kavuşur inşallah...

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
29 Ara 2012 23:14:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
3 ay artı 3 ay iznim çıktı sonunda beni de mutlu eden birşey oldu inşallah kızım bu süre içerisinde sağlığına kavuşur da normal hayatımıza döneriz
Sizin adınıza çok sevindim öğretmenim, bundan sonra da kızınızla ilgili iyi sağlık haberleri de peş peşe gelir umarım öğretmenim, dualarımız sizinle her zaman..

Çevrimdışı memetrabia

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.891
  • 10.224
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 2.891
  • 10.224
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Ara 2012 23:29:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
3 ay artı 3 ay iznim çıktı sonunda beni de mutlu eden birşey oldu inşallah kızım bu süre içerisinde sağlığına kavuşur da normal hayatımıza döneriz
Öğretmenim çok  geçmiş  olsun.Rabbm  inşallah  sifasını  verir.

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
29 Ara 2012 23:29:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
3 ay artı 3 ay iznim çıktı sonunda beni de mutlu eden birşey oldu inşallah kızım bu süre içerisinde sağlığına kavuşur da normal hayatımıza döneriz

Rabbim kızınızı korusun.İnşallah birlikte mutlululuklar yaşarsınız.İzin almanıza sevindim.Dualarımızdasınız.

Çevrimdışı culle

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
29 Ara 2012 23:38:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
3 ay artı 3 ay iznim çıktı sonunda beni de mutlu eden birşey oldu inşallah kızım bu süre içerisinde sağlığına kavuşur da normal hayatımıza döneriz
İnşallah kızınızın tamamen sağlığına kavuştuğu haberlerini en kısa zamanda alırız öğretmenim.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyiyim sağolun.dualarınızla daha da iyi olacağım rabbimin izniyle.bu hafta antalyaya gideceğim işte.cuma günü  ameliyat olacağım.az kaldı ama herşey güzel olacak hissediyorum :)
Sağlık haberlerinizi almak dileği ile geçmiş olsun öğretmenim.

Çevrimdışı beren72

  • Bilge Üye
  • *****
  • 8.771
  • 13.652
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 8.771
  • 13.652
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Ara 2012 23:38:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
3 ay artı 3 ay iznim çıktı sonunda beni de mutlu eden birşey oldu inşallah kızım bu süre içerisinde sağlığına kavuşur da normal hayatımıza döneriz

Kızınızın en kısa sürede sağlığına kavuşmasını dilerim hocam...Herşey yeni yılda gönlünüzce olsun inşallah...

Çevrimdışı kollektif-01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.020
  • 4.972
  • 2.020
  • 4.972
29 Ara 2012 23:41:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
3 ay artı 3 ay iznim çıktı sonunda beni de mutlu eden birşey oldu inşallah kızım bu süre içerisinde sağlığına kavuşur da normal hayatımıza döneriz

Rabbim tez zamanda şifa versin inş. öğretmenim.

Çevrimdışı svcn-85

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.127
  • 8.960
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 4.127
  • 8.960
  • 3. Sınıf Öğretmeni
29 Ara 2012 23:43:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
3 ay artı 3 ay iznim çıktı sonunda beni de mutlu eden birşey oldu inşallah kızım bu süre içerisinde sağlığına kavuşur da normal hayatımıza döneriz

Tamamen iyileştiğinin haberlerini de okuruz inşallah öğretmenim...

Çevrimdışı evgi-47

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 956
  • 5.487
  • 956
  • 5.487
30 Ara 2012 00:32:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
3 ay artı 3 ay iznim çıktı sonunda beni de mutlu eden birşey oldu inşallah kızım bu süre içerisinde sağlığına kavuşur da normal hayatımıza döneriz
  İnşallah, yeni yıl kızınıza ve tüm hastalara sağlık getirir. Sizin adınıza çok sevindim. İnşallah hep müjdeli haberlerinizi alırız buradan...

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
30 Ara 2012 00:35:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
3 ay artı 3 ay iznim çıktı sonunda beni de mutlu eden birşey oldu inşallah kızım bu süre içerisinde sağlığına kavuşur da normal hayatımıza döneriz

Gözünüz aydın öğretmenim. Umarım her şey gönlünüzce olur ve sevgili yavrumuz da sağlığına kavuşur.

Çevrimdışı asyanar

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 479
  • 960
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 479
  • 960
  • 4. Sınıf Öğretmeni
30 Ara 2012 00:37:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gözünüz aydın öğretmenim. Umarım her şey gönlünüzce olur ve sevgili yavrumuz da sağlığına kavuşur.
Allah şifa versin...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK