Bizde yeni araba aldık.Kazasız belasız kullanırız inşallah....
Kazasız belasız, güle güle kullanın öğretmenim..
bir oğlum olacağını öğrendim:))))
cinsiyeti benim için fark etmiyor aslında ...ama çok heyecan verici
Hayırlı olsun öğretmenim,sağlıkla kucağınıza da alır seversiniz inşallah

Sayfalar çok ilerlemiş tam takip edemedim.. Hasta olan varsa şifa, sıkıntıda olanlara tez zamanda sıkıntılarının bitmesini dilerim.. Mutluluk her daim yoldaşınız olsun arkadaşlar
