Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı ayne

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 38
  • 78
  • 38
  • 78
29 Ara 2012 01:53:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kimi zaman üst üste gelir sorunlar öğretmenim. Moraliniz bozulabilir, üzülebilirsiniz ama emin olun gelir geçer hepsi. Üzerinden zaman geçince boşuna üzüldüğünüzü fark edersiniz. Zamana bırakın bence..
güzel yorumları için bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum çok şükür bugün daha iyiyim.

Çevrimdışı mavimuallim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
29 Ara 2012 01:59:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bir oğlum olacağını öğrendim:))))
cinsiyeti benim için fark etmiyor aslında ...ama çok heyecan verici
Rabbim size cennetler kazandıracak bir evlat nasip etsin... :D

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
29 Ara 2012 06:25:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bizde yeni araba aldık.Kazasız belasız kullanırız inşallah....
Kazasız belasız, güle güle kullanın öğretmenim..
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bir oğlum olacağını öğrendim:))))
cinsiyeti benim için fark etmiyor aslında ...ama çok heyecan verici
Hayırlı olsun öğretmenim,sağlıkla kucağınıza da alır seversiniz inşallah :)

  Sayfalar çok ilerlemiş tam takip edemedim.. Hasta olan varsa şifa, sıkıntıda olanlara tez zamanda sıkıntılarının bitmesini dilerim.. Mutluluk her daim yoldaşınız olsun arkadaşlar :)

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
29 Ara 2012 07:04:56
kdrhsny öğretmenim iyi günlerde kullanın.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
29 Ara 2012 07:06:38
kdrhsny öğretmenim arabanızı güle güle kullanın

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.340
  • 237.858
  • 30.340
  • 237.858
29 Ara 2012 09:53:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bir oğlum olacağını öğrendim:))))
cinsiyeti benim için fark etmiyor aslında ...ama çok heyecan verici

RABBİM SAĞLICAKLA KUCAĞINIZA ALIP BÜYÜTMEYİ NASİP ETSİN.

Çevrimdışı evgi-47

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 956
  • 5.487
  • 956
  • 5.487
29 Ara 2012 10:27:55
tayper35 öğretmenim sağlığınız nasıl acaba?

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
29 Ara 2012 10:31:00
aselata öğretmenim gözünüz aydın Allah

Çevrimdışı özi67

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.058
  • 11.020
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.058
  • 11.020
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Ara 2012 10:45:11
aselata öğretmenim gözünüz aydın, Allah sağlıkla doğmak nasip etsin.  :D Allah'ın insanoğluna bahşettiği en güzel armağanlardan belki de ana-baba olmak ve evlat sevgisini tatmak.
Allah isteyen herkese bu duyguyu tattırır inşallah...

Çevrimdışı tayper35

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.459
  • 4.229
  • 1.459
  • 4.229
29 Ara 2012 12:16:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
tayper35 öğretmenim sağlığınız nasıl acaba?
iyiyim sağolun.dualarınızla daha da iyi olacağım rabbimin izniyle.bu hafta antalyaya gideceğim işte.cuma günü  ameliyat olacağım.az kaldı ama herşey güzel olacak hissediyorum :)

Çevrimdışı evgi-47

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 956
  • 5.487
  • 956
  • 5.487
29 Ara 2012 12:19:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyiyim sağolun.dualarınızla daha da iyi olacağım rabbimin izniyle.bu hafta antalyaya gideceğim işte.cuma günü  ameliyat olacağım.az kaldı ama herşey güzel olacak hissediyorum :)
   İnşallah her şey yolunda gider, ameliyatınız başarılı geçer ve en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz. Dualarımız sizinle ve tüm şifa bekleyenlerle...   

Çevrimdışı simsekhanife67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Ara 2012 16:53:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyiyim sağolun.dualarınızla daha da iyi olacağım rabbimin izniyle.bu hafta antalyaya gideceğim işte.cuma günü  ameliyat olacağım.az kaldı ama herşey güzel olacak hissediyorum :)
Herşey güzel olur inşaallah.Dualarımız sizin ve de tüm bekleyenler için olacak.

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
29 Ara 2012 17:06:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyiyim sağolun.dualarınızla daha da iyi olacağım rabbimin izniyle.bu hafta antalyaya gideceğim işte.cuma günü  ameliyat olacağım.az kaldı ama herşey güzel olacak hissediyorum :)
İnşallah öğretmenim.

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
29 Ara 2012 17:37:53
tayper öğretmenim Allahtan acil şifalar dilerim Allah tüm hastalara şifa versin

Çevrimdışı servana40

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 319
  • 565
  • 319
  • 565
29 Ara 2012 18:07:09
sevgi hocam-kızınız nasıl

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK